.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • KarolaKorman 29.12.2015
    Obrazowe, ciekawe i dobrze napisane. Widać, że wszystko jest przemyślane od początku do końca, 5 :)
  • Dziękuję :)
  • Rasia 29.12.2015
    "Lodowy pył oświetlony pierwszym promieniem wschodzącego słońca" - to nie błąd, ale sugerowałabym przecinek po "pył", traktowałabym ten fragment jako wtrącenie
    "W kącie dostrzegła posąg wyobrażający czarnego konia " - zmieniłabym to raczej na przedstawiający*
    Wszystkie Twoje teksty, które do tej pory czytałam, właściwie kończą się podobnym finałem, a przynajmniej w tym samym klimacie. Troszkę oczekiwałam jakiegoś zaskoczenia, ale nie szkodzi. Tekst jak zwykle bardzo dobry, świetne opisy. Zostawiam jednak 4,5 (czyli i tak pięć) za brak niespodzianki. Czekam na następne teksty :)
  • Dziękuję:) Tak, rzeczywiście u mnie jest monotematycznie :) Zbliżam bohaterów, żeby upajać się ich fizjologią. Myślę, że powinnam już przestać - żeby nie utknąć w martwym punkcie :)
  • alfonsyna 29.12.2015
    Jakoś tak przy scenie z pierścionkiem nabrałam już podejrzeń, w jakim kierunku może się to potoczyć, choć oczywiście całej koncepcji nie odgadłam. Jednakże wspaniale Ci wychodzi budowanie intymności między bohaterami i to mi się zawsze bardzo w Twoich tekstach podoba :) Ja też zostawiam piątkę i w sumie uważam, że nie musisz nic zmieniać... ;)
  • Dziękuję :) W nadchodzącym roku planuję wcielić w życie pewien motyw z tego oto pisania ;)
  • Ula 22.05.2016
    No cóż, dzisiejszy świat, to nastawienie na aktywność, chwytanie okazji, a to co stabilne, konserwatywne, jest mało atrakcyjne.
    Minimum słów, byle się nie angażować, szał, fetysz, odpoczynek.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania