Dziki seks dzików, czyli lu-dzik na tropie ©

Poszłam kiedyś do lasu, w którym nigdy nie byłam i nigdy nie będę. Więc poszłam, i zdębiałam nie wiedzieć czemu, bo to był las iglasty.

 

Sosny nostalgicznie mruczały świerkom do uszek w barszczu. Mech pieścił dziewiczą ziemię, łaskocząc ją gdzieniegdzie po wzniesieniach i uniesieniach. Dzięcioły pukały drzewka, ale odkąd wykryto u nich ADHD z tendencją samobójczą, drzewka czule pukały również dzięcioły.

 

Sarny przechadzały się w tę i z powrotem, tam i nazad i tak w kółko graniaste. Łanie na polanie kąpały się zupełnie na golasa w strumyczku w letnim słońca promyczku.

 

W krzakach z kosmicznymi teleskopami Hubble’a siedziały dyszące zające. A jelenie na arenie robiły striptiz, rozbierając się bardzo ponętnie z poroży.

 

Wilki walczyły o względy babci Czerwonego Kapturka. Podchmielone żubry zaczepiały łanie. Lisice próbowały pozbyć się bobrów, ale te uparcie wracały na swoje miejsce w trójkącie bermudzkim.

 

Idąc dalej, ale już bliżej zobaczyłam jak dziki z wielką gracją, delektują się tłustymi dupkami (żołędnymi). Rozkosznie rubaszne, niezgrabne, z dzikością tratowały wszystkie okoliczne szyszki. To był ich rytualny wstęp do… ale to już po dwudziestej drugiej mogę zdradzić, na razie ciiiichosza.

 

Ja tam miód jodła i wino piła i polecam spacery, bo są dobre dla cery.

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Kigja↔Fajnie napisane z fajnymi skojarzeniami. Np:
    ''Więc poszłam, i zdębiałam nie wiedzieć czemu, bo to był las iglasty.''
    ''...z kosmicznymi teleskopami Hubble’a siedziały dyszące zające''
    ''Podchmielone żubry zaczepiały łanie.'' ... i inne...
    A co po 22 →to się wstydzę zapytać. Chyba, że na uszko w barszczu:)
    Pozdrawiam???:)↔%
  • kigja dwa lata temu
    Dekaosie, Ślicznie dziękuję?
    Pozdrawiam!
  • Anonim dwa lata temu
    A to fajne!
    Tylko zające/króliki raczej powinny leżeć na świerszczach, może świerszczykach ;)

    Pozdrość.
  • kigja dwa lata temu
    Antoni, Ślicznie dziękuję ?
    Pozdrawiam!
  • Grain dwa lata temu
    Grafomanonimfomania.
  • Grain dwa lata temu
    Grafomanonimfomania docenia przez płodnych przedstawicieli gatunku
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Pełne absurdy i znakomicie napinane! Miodzio! Pozdrawiam 5 ?????❤?‼????
  • kigja dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski, Ślicznie dziękuję ?
    Pozdrawiam!
  • Poncki dwa lata temu
    Bardzo mi się to podoba co przeczytałem ale odradzał czytać ludziom z epilepsja.
    Te wszysrtkie migajace, zmieniające się w glowie skojarzenią ???? nie umiałem się skupić?
  • kigja dwa lata temu
    Poncki, Ślicznie dziękuję ?
    Pozdrawiam!
  • dziadek grafoman dwa lata temu
    Jak dla mnie...rewelacja! Bardzo mi sie to podoba. Najfajniejszy tekst, ze wszystkiego co tu przeczytałem. Ode mnie 5.
  • dziadek grafoman dwa lata temu
    No jak sie tak zastanowić to... co Ci kobieto po głowie chodzi :)
  • kigja dwa lata temu
    dziadek grafoman, Ślicznie dziękuję ?
    Pozdrawiam!
  • kigja dwa lata temu
    Dziadku, To samo, co innym kobietom.
    Pranie, gotowanie, prasowanie, sprzątanie... ?
  • Tjeri dwa lata temu
    W pełni podpisuję się pod Ponckim! :)))
    Tekst stroboskopowy z wyobraźnią i jajem.
    Dobrze bawiłam się, czytając.
  • kigja dwa lata temu
    O, dziękuję Tjęri! Nie wchodziłam na ten nick i temu tak późno odpowiadam. Miło mi, że jeszcze kogoś uśmiechnęłam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania