...

...

Średnia ocena: 2.2  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (38)

  • piliery 22.05.2021
    Nic dziwnego że Pan Jezus ręce załamuje - toć klepiesz te nieszczęsne rymy że można rozstroju nerwowego dostać przy pierwszym czytaniu. Naprawdę musisz rymować? Źle a nawet bardzo źle Ci to wychodzi. Poczytaj trochę o rodzajach rymów o tym jak je dobierać - choć zaczynam wątpić czy to cokolwiek da.
  • Kotek2020 22.05.2021
    ???????
    Dziękuję za zainteresowanie lecz mi bardzo podoba się rymowanie
    Nie chcesz nie czytaj
    I stąd zmykaj ???
  • piliery 22.05.2021
    Kotek2020 Ciebie bym nie czytał, gdyby nie wpisy pod Twoimi rymowankami które sugerują ze to wielkie dzieła. Szkoda ze nie chcesz się uczyć. Osłabiasz w ten sposób swój przekaz. Moze o to Ci chodzi?
  • Kotek2020 22.05.2021
    piliery dziękuję za dobre rady ale gdybu z drugiej strony każdy zmieniał sirbir8i swoje pisanie bo inni tak ci sugerują to człowiek byłby nie sobą lecz klonem...

    Pozdrawiam serdecznie życząc miłego dnia Tobie
  • Kotek2020 22.05.2021
    Przepraszam jedynie za błędy w pisowni, piszę na telefonie ,zbyt szybko i słownik przekręca
  • Nuria 22.05.2021
    Kotek, daj spokój, Pan Bóg zamknął zatyczką uszy, bo już tego słuchać nie mógł, a czytelnik...cóż, czytelnik na razie jest cierpliwy. Daje rady by Autorka więcej czytała, zastanowiła się nim rzuci jakiś produkt wierszopodobny...ale Autorka WIE LEPIEJ i chyba czeka na literackiego Nobla. ŻENADA!
  • Kotek2020 22.05.2021
    ?????
    Żenadą są twoje (pseudopoety) słowa
    A ja będę takie wiersze wciąż pisać od nowa ????
  • laura123 22.05.2021
    To jest jakaś podpucha, ja nie wierzę, że ktoś może być tak ograniczony, żeby nie wiedzieć jakim rymem pisać, a jeszcze twierdzić, że to jest dobre. Ktoś ewidentnie jaja sobie robi.
  • piliery 22.05.2021
    Niech sobie pisze. Gorsze jest to że znajdują się osoby które wystawiają za to najwyższe oceny. To tez forma prowokacji? Jestem w stanie wszystko zrozumieć: przesłanie, nawet ideologia ale na portalu literackim, zgódźmy się że do formy należy pochodzić krytycznie.
  • laura123 22.05.2021
    Piliery, ale tutaj zawsze tak było, że osoby słabo piszące tak się wspierały, a nawet ci, którzy nieco lepiej piszą stosują zabiegi wychwalające, dla tych gwiazdek właśnie.
    Dziwię się Bogumiłowi, bo pracował ciężko, żeby dobrze pisać, a teraz chwali chłam, jakby nie znał różnicy. Możliwe, że dla tematyki to robi, ale bez sensu zupełnie, bo ocenia się całość. A tu większość leży i kwiczy.
  • piliery 22.05.2021
    laura123 Zła forma osłabia przekaz. Zawsze będę się opowiadał za tym by forma nie dominowała przekazu ale też lekceważenie formy uważam za poważny błąd. Na tym portalu obserwuję wiele osób które w krótkim czasie potrafiły osiagnąć naprawdę dobry poziom w posługiwaniu się formą.
  • Kotek2020 22.05.2021
    ??????ograniczone są twe komantarze
    Zamknę oczy i szybko te mazgaje wymażę ?????
  • Kotek2020 22.05.2021
    laura123 Kotek2020 przed chwilą
    ??????ograniczone są twe komantarze
    Zamknę oczy i szybko te mazgaje wymażę ?????
  • laura123 22.05.2021
    Kotek2020 czyli jesteś po prosu głupia... no cóż, bywa.
  • laura123 22.05.2021
    Piliery tu mamy beznadziejny przypadek tępoty umysłowej, niech sobie pisze ten kicz, skoro to kocha.
  • Kotek2020 22.05.2021
    laura123 mówisz o sobie, wiem. Nie martw się, to się leczy??
  • Kotek2020 22.05.2021
    laura123 dzękujeeeeee łaskawie
    Po prostu uciekajcie i nie czytajcie ?‍♀️?‍♀️?‍♀️??

    Pozdrawiam
  • laura123 22.05.2021
    Kotek2020 no nic tu po nas faktycznie. Trzeba było od razu napisać, że tylko głupków zapraszasz...
  • Kotek2020 22.05.2021
    laura123 dobrze powiedziane ?????wpadłaś jak śliwka w kompot
  • laura123 22.05.2021
    Kotek2020 ty coś czaisz w ogóle, bo nie widać. Piszę ci, jak krowie na miedzy, że tylko głupki powinni tu przychodzić, bo od mądrych się odganiasz, a ty mi piszesz, że wpadłam jak śliwka w kompot.
  • laura123 22.05.2021
    po prostu - korekta
  • Kotek2020 22.05.2021
    Wasza krytyka na początku mnie zdołowała i to bardzo.
    Jednak teraz jesteście moją maszyną napędową do dalszego pisania ...
    Serdecznie was pozdrawiam i życzę miłego popołudnia ?????
  • laura123 22.05.2021
    Niech ja dorwę Bogumiła, co za krzywdę zrobił tej sierocie!
  • Kotek2020 22.05.2021
    laura123 ??????? sierotą nazywać kogoś .... skąd to się bierze? Hmmm ? ???
  • laura123 22.05.2021
    Kotek2020 nie moja wina, że wiedza cię boli, a to już choroba.
  • Kotek2020 22.05.2021
    laura123 ???domyśliłam się że znasz tę chorobę od podzszewki ?współczuję ???
  • laura123 22.05.2021
    Kotek2020 pisałam kiedyś ciulowo, bo nie umiałam inaczej, myślałam że wystarczy rymować i jest wiersz. Jednak kiedy wstawiłam moje ''wiersze'' na portal, szybko wytłumaczono mi, że przede mną trochę pracy, na szczęście dostrzeżono talent. Gdyby tego nie było, nie pisałabym.
    Wtedy zaczęłam się uczyć, grafomanów jest do bólu, nie chciałam być jedną z nich. Przez kilka lat szlifowałam warsztat, uczyłam się zasad, bo to świadczy o człowieku.
    Najgorzej jest, kiedy ktoś nie ma pojęcia o pisaniu, a pcha się to robić. Wychodzi, jak widać u ciebie, kompletne dno, ale nie masz o tym zielonego pojęcia, bo nigdy się nie uczyłaś. Gdybyś chociaż odrobinę poczytała na temat wierszy rymowanych, może rozjaśniłoby ci się w głowie, ale jestem pewna, że ty nie znasz nawet podstaw. Moze to lęk, bo jak twierdzisz napisałaś dwa tysiące wierszy, i co teraz, jeżeli sprawdzisz jaki rym stosować okaże się, że nie masz żadnego wiersza, bo to wszystko plewy.
    Niemniej zamiast się nadal ośmieszać lepiej byłoby z tym skończyć, dla siebie, bo co to za frajda być tumanem? Ale to twój wybór, tylko nie płacz, że krytyka cię boli, bo tak pisząc Nobla nie osiągniesz, no chyba że w dziedzinie grafomanii...
  • piliery 22.05.2021
    Na początek zostałaś dobrze przyjęta i sporo osób wykazało zyczliwość dla tego co piszesz. Jednak Twoje odpowiedzi i informacje (2000 nagród) wywołały sporo wątpliwości. Staram się raczej odnosić do wierszy nie osoby ale w Twoim wypadku to trudne bo wysyłasz informacje które każą wątpić w prawdziwość przekazu. Wbrew pozorom pisanie poezja nie jest łatwiejsze od pisania prozy. Trzeba pracować nad formą, stylem, gramatyką. Sama umiejętność rymowania nie stanowi poezji.
  • Kotek2020 22.05.2021
    laura123 ja bardzo chętnie zaproszę Ciebie do grup poetyckich i tam wstaw swoje wiersze, wtedy porozmawiamy ?pozdrawiam serdecznie Ciebie życząc miłego popołudnia
  • Kotek2020 22.05.2021
    LUDZIE CZY ŻYJECIE TYLKO DZIĘKI KRYTYCE ?
    KRĘCI WAS TO? CHCECIE DALEJ W TO BRNĄĆ I SIĘ PONIŻAĆ ?
    Skoro tak, to o czym to świadczy? O waszym poziomie intelektualnym a nie o moim. Bo ja przyszłam tutaj z pokojowym nastawieniem. Ale zawsze znajdą się takie modliszki... smutne to i szkoda mi was. Nie umiecie wyciągać z prostych słów piękna i przekazu. Czepiacie się jak sępy nieistotnych czasem detali...
    Brak mi słów
  • Andi Perry 22.05.2021
    Dobrze Ci radziłem, pewnie pamiętasz. Przez pierwszy miesiąc nie czytaj komentarzy. Ale to była moja porada z autopsji. "Gdyby kózka nie skakała...". A jakość komentarzy i twoich utworów ... Jeżeli pochodzą z głębi serca, są autentyczne. W malarstwie Pollock i Picasso też byli wyśmiewani. Ale to nie malarstwo. Jeżeli to nie jest performance jakiegoś hipstera...:) Ale już na youtube się uwiarygodniłaś, więc pisz, tylko dbaj o sprawy techniczne, spacje i tak dalej ( tutaj nie widzę błędów).
  • laura123 22.05.2021
    Andi Perry co ty pleciesz za głupoty, też masz tyle pojęcia o pisaniu co ''koleżanka''? Skąd wy się bierzecie?
  • Andi Perry 22.05.2021
    laura123 Wiesz co, bardzo możliwe, że masz rację:)
  • Kotek2020 22.05.2021
    Andi Perry dziękuję, wiem. Miałam nie ulegać zaczepkom... szkoda nerwów.
    Dziękuję z całego serca Andi
  • Kotek2020 22.05.2021
    laura123 z innego świata o którym nigdy nie będziesz miała pojęcia bo jesteś zamknięta duchowo... szkoda mi Ciebie
  • laura123 22.05.2021
    No, na takie banialuki, to jestem zamknięta. Wiarę ma się w sercu, a nie na języku i to jeszcze nie znającym dobrego smaku.
  • Kotek2020 22.05.2021
    laura123 jeśli chodzi o smak w twoich wierszach to wydaje mi że przechodzisz covida bo owego smaku kompletny brak ???
  • laura123 22.05.2021
    Kotek2020 ale zwróć uwagę na rytm, jak ładnie płynie, no i świetnie wyśmiewa, umiesz tak?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania