Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Dziś zadecyduję, co będzie jutro...

Napisałam ci że mam dość tej huśtawki emocji a ty już 3 dzień z rzędu nie odpisujesz choć domyślam się że wczoraj wróciłeś bo rozładowywałeś się.

Myślałam ,że będziesz walczył o nas nie... ty wykorzystałeś i zostawiłeś jak nic, jak zwykle.

Wiesz, dzięki temu wszystkiemu ja staje się silniejsza ale coraz bardziej cierpię choć zarazem przyzwyczajam się do bólu.

Często tak robisz zdradzasz. Chciałam wierzyć , że teraz naprawdę mnie kochasz, że znaczę coś w twoim życiu ale nie ja jestem tylko laleczka, którą chciałbyś ustawiać a nie możesz już. Wiesz, że cię kocham i zawsze będę ale już nie będę ci wybaczać jest sobota czekam i zobaczymy co ty wymyślisz dzisiaj.

Jeżeli się spotkamy chcę porozmawiać, jeżeli się nie spotkamy to koniec nie pozwolę na zabawę i w grę w którą pamiętaj tylko ty grasz, ja nie jestem żadnym playerem.

Nie mogę sobie już z tym wszystkim poradzić ale wierzę, że kiedyś będzie lżej. Chciałam uciec stąd z tobą zostawię wszystko zatrudnię kogoś będzie mi dawał procent sam będzie na tym zarabiał.

Chciałam choć przez dwa dni spędzić z tobą czas...jeszcze bardziej cię rozkochać, żebyś świata po za mną nie widział ale....no właśnie ale ty nic nie czujesz to tylko sex i nic więcej, ucieczka od rzeczywistości, która cię przytłacza oderwanie, ostoja ja jestem tylko twoim zwykłym słupkiem, który ty chcesz mieć wtedy kiedy ty chcesz...

Nie da się tak niestety, to jest nie możliwe, bo wiesz mam uczucia, emocje i serce.

Dziś zadecyduje co będzie jutro czy my będziemy razem czy już na zawsze, podkreślam na zawsze zamkniemy ten rozdział.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania