xxx

xxx

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • kigja 05.06.2021
    Bożeno...
    Boże, no...

    Bo...
    Nie, nie mogę tego napisać...
  • Bożena Joanna 06.06.2021
    Wiem, że tekst jest za długi. Wykreśliłam adnotację o bitwie, jeśli Ci o to chodzi.
    Pozdrowienia!
  • kigja 06.06.2021
    Ty tak szybko się poddajesz i rezygnujesz, że żal patrzeć.
    Szkoda ci 5 minut, żeby poprawić fajny tekst?
    Normalnie nie wierzę!!!!!
    Ogarnij się i walcz do końca!
  • kigja 05.06.2021
    Bożeno, jakbyś się domyśliła, co chcę napisać, to byłabym wdzięczna?
  • Trzy Cztery 05.06.2021
    Bożeno, podwójne drabble (200 słów) to nie drabble, a droubble. Nie wiadomo, czy Literkowa dopuści taką formę do konkursu. Do tej pory na konkurs wpływały teksty o połowę krótsze niż Twój.
  • Bożena Joanna 06.06.2021
    Pomyliłam się, trudno, wycofam tekst z bitwy. Dzięki za wiadomość. Pozdrowienia!
  • Piotrek P. 1988 06.06.2021
    Dobry tekst. Nie za długi, a pełny treści. Klimatyczny i ciekawy. Przypomniały mi się niektóre kraje, w których kiedyś byłem na krótkich, ale pełnych wspomnień i inspiracji wycieczkach: Francja, Włochy, Austria. 5, pozdrawiam :-)
  • Bożena Joanna 06.06.2021
    Wspomnienia wojaży są cudowne, zwłaszcza w chwili, gdy pandemia nie zachęca do dalekich wypraw. Ale wspomnienia to też ludzie, za którymi tęskno.
    Dziękuję za komentarz i serdecznie pozdrawiam!
  • Pasja 06.06.2021
    W ciągłej walce ze swoim wnętrzem przywracamy twarze, twarze-maski, które powoli zlewają się w koszmarne obrazy. I błądzimy pośród nich szukając chwili, gdzie przerwano nasze niewytłumaczalne decyzje. Czy potrafimy odnaleźć znaki, które pozwolą nam uspokoić nasze wnętrze. Jednak bogactwo wspomnień jest niczym niezastąpione i to nas trzyma przy życiu.

    Pozdrawiam serdecznie
  • Bożena Joanna 07.06.2021
    Wspomnienia są w nas, trudno z nimi walczyć. Chwilami można roztrząsać motywy postępowanie, ale to nic nie zmieni. Żyjemy w dwóch platformach, teraźniejszej i przeszłej.
    Dziękuję za ciekawy komentarz i serdecznie pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 07.06.2021
    Bożeno Joanno↔Jest w tym tekście, taki klimat, że aż coś.
    Natura potrafi obrazować różne dziwy. Tym bardziej, gdy człowiek, świadomie lub podświadomie, chce coś zobaczyć.
    Wtedy mózg "uzupełnia" obraz z wyobraźni.
    Jak np. często się za dnia o czymś ustawicznie myśli,
    to szansa, że w śnie, ten obraz się zobaczy.
    Miałem takie przypadki:)↔Pozdrawiam:)↔5
  • Bożena Joanna 19.06.2021
    Ta twarz, ta maska stała się moim przyjacielem podobnie jak u dziecka, które nie potrafi się obejść bez ulubionej lalki lub misia. Taki to defekt psychiki.

    Serdecznie pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania