.

.

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • wolfie 12.02.2015
    Ciekawe, przyjemne i zaskakujące. Fajnie prowadzisz narrację. Czekam na więcej. Ode mnie 4 :) Pozdrawiam :)
  • wolfie 12.02.2015
    Ciekawe, przyjemne i zaskakujące. Fajnie prowadzisz narrację. Czekam na więcej. Ode mnie 4 :) Pozdrawiam :)
  • wolfie 12.02.2015
    Ciekawe, przyjemne i zaskakujące. Fajnie prowadzisz narrację. Czekam na więcej. Ode mnie 4 :) Pozdrawiam :)
  • wolfie 12.02.2015
    Ciekawe, przyjemne i zaskakujące. Fajnie prowadzisz narrację. Czekam na więcej. Ode mnie 4 :) Pozdrawiam :)
  • wolfie 12.02.2015
    Przepraszam za te komentarze, komputer zawiesił mi się trakcie ich dodawania :)
  • phototka 12.02.2015
    Nie szkodzi :) Dziękuje za komentarz :)
  • KarolaKorman 12.02.2015
    Dałam radę, przeczytałam. Strasznie długie, ale żółtodzioby tak mają, sama taki długi tekst wstawiłam jako pierwszy. Twój dzień chyba tak długo trwał i jeszcze tajemniczo się zakończył. Jedno co mi nie pasowało to słowo ,,lawirować", cała reszta jest ok. Zostawiam 4 :)
  • KarolaKorman 13.02.2015
    A pro po żółtodzioba, miałam na myśli ilość tekstu wstawianego jako pierwszy na tej stronie. Sama się przekonałam, że krótsze teksty są częściej czytane i oceniane, a o to nam chodzi, więc dzielę czasem część na dwie lub trzy mniejsze. Pozdrawiam :)
  • nuboa 13.02.2015
    Bardzo ciekawe. :) Wciąga i przyjemnie się czyta. Daje 5 :3
  • Amy 13.02.2015
    Na pewno przeczytam dalsze części, a jedyne, do czego mogę się przyczepić, to duża ilość tekstu. Mnie akurat nie bardzo przeszkadza, zwłaszcza jeśli opowiadanie jest napisane w takim stylu, ale wiem, że są tu osoby, które zniechęcą się, widząc tyle tekstu. Popełnią ogromny błąd, ale to już ich problem. :)
  • James Braddock 22.02.2015
    Intrygujące :) .Jestem ciekaw co dalej, takie pytanko (jakże charakterystyczne dla mnie :3 ), główna bohaterka Twojego opowiadania w jakiejś części uosabia Ciebie? Dlaczego pytam? Tak przeczytałem na Twoim profilu iż też jesteś studentką ;) i nasunęło mi się takie pytanie =] .Dałem 5 ;)
  • James Braddock 22.02.2015
    P.S. Skomentowałaś moje opowiadanie, także się odwdzięczam ;) .Dodatkowo chciałbym się zrehabilitować i zapraszam Cię do przeczytania następnych części.
  • phototka 26.02.2015
    @James
    Nie, nie utożsamiam się z główną bohaterką. Poza nałogowym piciem kawy nie mamy nic wspólnego ;D
  • BreezyLove 26.02.2015
    Świetne :) 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania