--

-

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Kim 13.05.2018
    No a mrocznego się doprosić nie mogę...
  • Szudracz 13.05.2018
    Kim Moja droga, lepiej mi tu skomentuj, co za cuda na kiju mi tu wyszły. :)
    Uparłaś się na Mrocznego. :)
  • Szudracz 13.05.2018
    Droga* :)
  • Kim 13.05.2018
    Szudraczu droga wieczorkiem wpadnę bom teraz na komunii :)))
  • Szudracz 13.05.2018
    Kim ok :)
  • Dekaos Dondi 13.05.2018
    Szudracz. Co do tekstu, to jak zwykle, przeczytam nie raz. Wiadomo, że na TAK! Muszę wyjść. Pozdrawiam→5
    Zrobiły sobie ze mnie ucztę
    A ty pokaż palce..
  • Szudracz 13.05.2018
    Dekaos Dzięki za komentarz w przelocie. :)
  • Pasja 13.05.2018
    Witam
    Takie igły i krawiec nie jednemu by się przydał co by pozaszywać poprute myśli i inne szwy.
    Klimat szudrakowy mroczny i chłodny, ale też w pewnym znaczeniu uroczy.
    Pozdrawiam cieplutko
  • Szudracz 13.05.2018
    pasja O tak, pod tym względem mi też by się przydał taki krawiec. :)
    Dzięki serdeczne. :)
  • Dekaos Dondi 13.05.2018
    Aż mi głupio, że tak krótko napisałem. Szkoda, że nie wrzuciłaś też 1-części.
    Poniżej - bez→się→mam ostatnio dyrdum klapśum na tym tle.
    -- A ty pokaż palce obskubane, grzebiesz nimi w ziemi. aż sam siebie pochowasz.
    -- Twoje rany czekają na wylizanie. Cuchniesz padliną.
    -- Kraina zmieniała swój wygląd, oferując mu barwne dźwięki.
    -- Krzyżowała tony leśnych śpiewaków, by tchnęły w niego nową energię.
    -- Białe cienie nocy poszybowały w przestworza.
    "Nie znosiła słabości, a tego poznała od tej właśnie strony''
    Tylko nie zmieniaj, jak Tobie tak nie leży!!! Ani...się...waż.
  • Szudracz 13.05.2018
    Dekaos Nic się nie stało. :)' Pierwsza część jest, zerknij na moje publikacje. Poprawki wprowadzę, za które bardzo dziękuję. :)
  • Dekaos Dondi 13.05.2018
    Nu szak. Tak kukałem w Twój tekst, że oczy nie podniosłem, chwilę wyżej, by załapać→Poprzednie części-Echolokacja.
  • Kim 13.05.2018
    Powiem ci, Szu, że tekst zacny. Zdarza mi się mieć problem z odbiorem twoich opek, ale ten był bardzo klarowny i przyjemny. To szanuję i bardzo przyklaskuję. Pamiętam pierwszą część tego opka z nietoperzoludziami. Dobry był.
    Ten trzyma fason. Jest nawet lepszy, jak dla mnie.
    "Zajmij się swoimi niewylizanymi ranami, cuchniesz padliną." - tu brakuje myślnika dialogowego tylko
    Co tu powiedzieć? Jak zwykle tajemnczo. Podobał mi się niesamowicie opis tego poranionego nietoperzoludzia. Lubię tego typu opisy w twoim wykonaniu. Są jakieś takie przezacne. Dialog w sumie również git. Tajemnica i mrok na zmianę, pani Szu.
    Zacna seria, coraz bardziej mi sie podoba.
    Czekam na część trzecią. Ewentualnie na m r o c z n e g o.
    Pozdrówka ;))))
  • Szudracz 14.05.2018
    Kim Naszło mnie na motyw z mrówkami, po ostatnim grilowania w pobliżu ogromnego mrowiska. Dopóki nie wchodzi się na ich teren są niegroźne.
    Co jest takiego magnetycznego w Mrocznym, że tak Cię do niego ciągnie? :)
    Kreska dopisana, znowu je poucinało przy kopiowaniu.
    Nie potrafię pisać długich serii. Na ten moment utrwalam takie krótkie epizody, które zaobserwowałam w ostatnim czasie.
    Dziękuję za całokształt spostrzeżeń. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania