...

Kiedyż zatem frekwencja sekwencji bywała nader znośna,

spotkając się z nieprzebytym bezmiarem immunizacji,

doskwiera wam w niczym nielimitowany dostęp

do treści bezumownych.

Sarabanda i Żig*

Dżibrisz**

Senkju Cię mać!

__________________

* Gigue

**Gibberish

 

https://www.youtube.com/watch?v=nogNV13TA-A

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • pansowa 13.08.2021
    Dziwnie mi się ten tytuł i tekst kojarzy z innym tekstem.
    I nieco bełkotliwym stylem.
    Ale zawsze mogę się mylić :)
  • Grain 13.08.2021
    No to pojawiam się i ja, wywoływany, możecie się dowartościowywać, jak wczoraj z dającym się podpuszczać
    Patrotynho. Ale tylko między sobą. Wafelki.
  • Abbie Faria 13.08.2021
    Nie wiem jak pansowa, ale wafelka musi Pan szukać gdzie indziej. Wyrażenie " Senkju Cię mać" jest Pańskiego autorstwa, więc jestem jego skromnym naśladowcą. Może niedługo wejdzie do powszechnego użytku.
  • Grain 13.08.2021
    Abbie Faria senkju cie było słyszane przeze mnie już w XX wieku w barze MEGAWAT przy el. Turów. Radzę dalej szukać autora, skoro ma wejść do powszechnego użytku.
  • Abbie Faria 13.08.2021
    Grain Abstrahując od Senkju to Czesi zrobili trochę problemu z tym protestem. Sami mają elektrownie i jest dobrze.
  • Grain 13.08.2021
    Abbie Faria a Niemcy wycinają stare lasy pod nową kopalnie węgla brutalnego, Polizei pacyfikuje ekologów i jest OK.
    Część szkodliwej środowiskowo produkcji przenieśli do krajów co mają wszystko gdzieś.

    Tylko co Czesi z tego będą mieli., chwilowy spokój. A elektrowni nie można wyłączyć jak Fiata i odpalić za pięć minut na popych.
  • Abbie Faria 13.08.2021
    Grain Ludzie się uparli na CO2. A to że słoneczne baterie podgrzewają klimat Ziemi (Przyjmują prawie 100 procent promieni słońca) zamieniając 20 % na prąd resztę na ciepło powietrza, to mają to gdzieś. Aby zatrzymać ocieplenie klimatu trzeba inwestować w pompy ciepła produkujące prąd z oceanu ( OTEC) i ciepła ziemi ( będą chłodziły te ośrodki) . Ale człowiek jest nienasycony. Chce coraz więcej energii. Skończy się to, gdy ludy południa ruszą na północ z powodu przegrzania ich krajów i braku wody przypowierzchniowej, czyli czeka nas przyszłość coś a'la Mad Max.
  • Grain 13.08.2021
    ja mogę nie myśleć o tym
  • pansowa 13.08.2021
    He, he. Uderz w stół...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania