Poprzednie częściElement-Wstęp

Element-1

10 lat po wydarzeniach ze wstępu. O wiadomości do króla zapomniano. Zagrzebała się w piachu, do czasu. Pewien wieśniak Mark musiał iść na targ by sprzedać osła. Wtedy z pobliskiego lasu wyskoczyła babda rabusiów i rozbroiła Marka i ukradła mu krowę. Chłopak stoczył się wzdłuż wzgórza i poczuł jak wbija dię na coś. Tak dowiedział się o elementach - starożytnych częsciach z metalu. Wszystkie elementy tworzyły zaginioną koronę. Mark znalazł czwarty element od którego zależało wszystko. Widząc królewską pieczęć na kawałku metalu, Mark postanowił że odniesie na zamek króla ten metal. Może czeka go sowita nagroda. Pytasz, dlaczego chciał sprzedać osła. A Dlatego że od 10 lat trwała wojna i kryzys w kraju Erlong. Wracając do wsi schował element do wora w którym miał najpotrzebniejsze rzeczy. Zamek króla był daleko, daleko, daleko od wsi. Nie wiedział jaka przygoda go czekaa.

 

Na następny dzień gdy słońce weszło na niebo Mark wyruszył. Zostawił liścik na wypadek jakby ktoś się martwił. Czytanie i pisanie było obowiązkiem podczas wojny. Mark odziedziczył po zmarłym ojcu dwa pola i dom który teraz opuszczał.

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Tauriel 11.01.2022
    Ciekawe... Można by coś jeszcze dopisać. Jaka go przygoda spotkała. Trochę krótkie. Osobiście opisałabym tego człowieka, opisała scenę napadu przez rabusiów. Wtedy opowiadanie trochę by się wydłużyło i byłoby ciekawsze. Sam pomysł daje na 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania