...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    8V56 - Strażnik czy jak tam mu było?! PGOE - Trochę pasuje mi na kapelusznika, aczkolwiek tu jest wielu wolnomyślicieli.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Czy tylko u nie to nie wyświetla się na głównej?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Trzeci utwór, a na głównej tylko dwa dziennie.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Abbie Faria Dzięki za wyjaśnienie. Nie wiedziałem o tej zasadzie.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    WPRJ narrator, reszty nie znam
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Możliwe, gdyż jest z drugiej półkuli, po za tym opis jest bardzo ogólnikowy.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Dowalone, jak jeszcze w żadnej części wcześniej, wesoło, szczególnie Łukasz J.
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Słabo, słabo i bardzo słabo, są tutaj w tej encyklopedii tylko trzy kody, które w sensie mentalnym pasują do mnie, pierwszy kod jest w pierwszej części, a dwie części - w trzeciej części, niemniej dziękuję za pamięć, oto moja nagroda - zezwalam skopiować na pamiątkę.

    Motto

    A oto moja filozoficzna transcendencja, która całkowicie odrzuca magię, reinkarnację i hipnozę, jako człowiek świadomy - posiadam potrójną harmonię: Ciało, Umysł i Duszę - CUD (trzy pierwsze litery), dzięki bardzo zdrowemu Ciału - mogę znaleźć stoicki spokój Umysłu, a On z kolei posiada możliwość wyciągania z Ciała - Duszę: Ona - jako niewidzialna gołym okiem materia - może sobie krążyć po całym współczesnym świecie, oczywiście: mój Umysł cały czas Ją kontroluje, dalej: na samym końcu - powraca Ona do mojego Ciała, dlatego też: mój organizm jest odporny na magię, wróżbę, reinkarnację, trans, psychomanipulację, hipnozę, opętanie i spirytyzm - nie mają dostępu do mojego organizmu: Duchy i Demony i Diabły, kończąc: mój organizm jest jakby potrójną barykadą - odrzuca złą energię, przyjmuje: zdrową, spokojną i czystą - Słowiańską Moc Pogańską, inaczej - Racjonalność.

    Łukasz Jasiński (listopad 2017)
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    A jestem w części pierwszej - tak informacyjnie.
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Wiesz co, Janku, to nudne: autor naśladuje jakąś amerykańską babę, która stąd jakoś wyparowała - jej sposobem próbuje zdobyć tanią popularność - wywołując do tablicy nie wiadomo kogo (brak pomysłu na kod, cyfry i liczby są przypadkowe), jasne, autor myślał, iż mnie sprowokuje, jak to się mówi: nie ważne co o tobie mówią, byle o tobie było głośno.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Łukasz Jasiński, Przynajmniej jest aktywny, generuje ruch na portalu i nie używa przy tym wulgaryzmów.
  • Szpilka dwa lata temu
    "Pisze, tak jak pisze - szału nie ma"

    A to się zeźli, gdy to przeczyta ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania