...

...

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • befana_di_campi dwa lata temu
    No i co z tego?
  • rozwiazanie dwa lata temu
    befana_di_campi, jesteśmy w grupie i teksty, które Abbi pisze, działają pozytywnie. Uśmiechnij się i odszukaj siebie w encyklopedii opowijskiej.
  • befana_di_campi dwa lata temu
    rozwiazanie Sobą jestem, nie subiektywną charakterystyką ;)
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    W sumie wszystko prawda.
  • MartynaM dwa lata temu
    W sumie wszyscy to wiedzą, nie ma nic odkrywczego.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Czyli co miałem napisać - koń jaki jest każdy widzi?
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Abbie Faria, dobrze piszesz.
  • MartynaM dwa lata temu
    Abbie Faria, trolla z kilomera widać i czuć... zero publikacji i multum kont... chociaż są też użytkownicy, którzy na jednym koncie publikują, a z pięciu atakują... a ile przy tym, z legalnego, krzyku robią... taka ładnie ubrana hipokryzja.
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Szukam siebie w encyklopedii...:))
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Spokojnie. Trzeba się jakoś wybić. Jakaś mała awanturka, jakiś krzyk żałości i znajdziesz tu także miejsce:)
    A swoją drogą to nie jesteś już opisana/opisany?

    Czy Ty jesteś tą artystką co w Anglii miała asamblaż/kolaż?
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Abbi, ja jestem z Kanady, będę wytrwale szukać mojego wizerunku w encyklopedii, to pierwsza w której zaistnieję:))
  • Abbie Faria dwa lata temu
    rozwiazanie A z Kanady. Coś mi świtało, bo zmieniłaś awka. Missisauga czy to tajemnica:) ?
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Abbie Faria Toronto.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    rozwiazanie To blisko:) Pozdrowienia z Polski:)
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Abbie Faria również pozdrawiam, dzięki opowi czuję się bliżej Polski:)
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Abbie Faria↔Tzw↔przeciętni będą szybciej zapomnieni przez, zostanków.
    Ale co to w sumie zmienia, w 'szerszym sensie". Nic. Que sera sera. Nic innego nie może być:))
  • Vespera dwa lata temu
    Jakie tam awantury, zwykłe gównoburze :D
  • Akwadar dwa lata temu
    Ruda, dawno z Cię nie rozmawiałem... :) Dobrze, że jesteś :)
  • Vespera dwa lata temu
    Akwadar No ano jestem, tylko powoli :) Ale nic złego się ze mną nie dzieje, i mam nadzieję, że z wami też.
  • Szpilka dwa lata temu
    Wtręt o awanturach bardzo nierzetelny, nie zaznaczyłeś wyraźnie, że awantury wszczyna troll, naśmiewając się np. z czyjegoś wyglądu, choć sam mocno nieurodziwy. To nie są awantury, to są chamskie jazdy ad personam, nie mające nic wspólnego z krytyką utworu. Pownieneś też wspomnieć o tyłowłazach, którzy wiedząc o poczynanich trolla, rżną jarząbka, strasznie to moralnie cuchnące. To dzięki tyłowłazom, troll się rozpanoszył, bo czuje poparcie dla swych parszywych działań.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Popatrz na wpis - troll - "wszczyna awantury". Nie każda awantura jest wszczynana przez trolla. Masz rację - to jest niedopracowana część. Przepraszam.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    * "prowokuje awantury", czyli na i to samo wychodzi.
  • Szpilka dwa lata temu
    Abbie Faria

    W moim przypadku KAŻDA awantura jest wszczynana przez trolla, wystarczy prześledzić komentarze pod moimi tekstami.

    Nie masz za co przepraszać, ot gdy ktoś nieobeznany przeczyta, będzie miał fałszywy obraz sytuacji ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania