...

...

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (68)

  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Takie spotkanie integracyjne pewnie przegrupowałoby TWA
    Pozdr
  • rozwiazanie dwa lata temu
    - pozostali użytkownicy to zrzeszeni w wielkiej grupie niezrzeszonych. Wszyscy, których wyżej nie wymieniłem. - też powinni być oznaczeni kodem. Pozdrawiam ?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    To jest problematyczne, ponieważ opisując kolejnych niezrzeszonych, musiałbym się cofać do tego odcinka encyklopedii - uzupełniając wciąż na nowo listę:)

    Pozdrawiam
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Abbie, zakoduj ich tutaj, to są finałowi użytkownicy:)
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Czyli wszystko się wyjaśniło. Banda to Martyna/Betti, Bogumił/Celina, Befania (jej opisy zupełnie nie pasuje) i Grain. Mnie dodałeś chyba przez pomyłkę. ?
  • MartynaM dwa lata temu
    Że ja niby w bandzie? ???
  • MartynaM dwa lata temu
    Wanda i banda... ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Tak was zawsze Sowa określał!
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Wanda i banda - HI - FI Super Star Super HIT! ??????
  • MartynaM dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski, was czy nas, bo ty przecież też w "bandzie" wg autorki?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM Chyba nas! Aczkolwiek ja się nie zaciągam!
  • MartynaM dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski, ja też zawsze sama, więc coś się autorce pomerdalo pod daszkiem..
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM Istnieje pewna potrzeba segregowania ludzi, nadania im Gombrowiczowskiej gęby.
  • zsrrknight dwa lata temu
    meh
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Ja, Trzy Cztery, rozwiazanie, Dekaos, Poncki, chyba prawie zawsze jesteśmy pod swoimi textami i się chwalimy nawzajem. Zdarzyło się nazwanie nas TWA... W czasie "bitwy o rymy" ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Ostatnio mniej chwalę. Wolę się ustosunkować pod tekstem, nawet gdyby "od czapy"
    No ale, są wyjątki:)?:)
  • Noico1 dwa lata temu
    Jest tylko jeden model rodziny [rodzina = mężczyzna + kobieta + dzieci, i zawsze będzie, a wszystkie inne to różne odmiany zboczeń. To tak do wiadomości. Nie oczekuję odpowiedzi.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Zgadzam się z tym, bo "rodzina" jak sama nazwa wskazuje, służy do rodzenia dwie zakochane osoby rodziną nie są i być nie mogą. Ale w zboczeniu z drogi nie ma nic złego, bo można odnaleźć skrót. Tradycyjny model rodziny to chodziło Autorce o tradycyjny podział ról także chyba, i patriarchat.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Pobóg Welebor Autorowi. Nie słuchaj Martyny. Ciągle myśli że jestem Halmarem. https://www.opowi.pl/profil/halmar/
    Mam rewolwer (hukowiwec), ale czarny, podaje go w awku:)
  • Abbie Faria dwa lata temu
    *hukowiec
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Abbie Faria OK, sorry za słuchanie Martyny.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Pobóg Welebor Ale tego sierpa i młota, to mógłbyś usunąć.
    Czemu nie swastyka w kolorach tęczy? Podobny system uszczęśliwiania przez śmierć.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Abbie Faria, swastyka jest nielegalna. A sierp i młot to symbol sprzeciwu wobec kapitalizmu...
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Pobóg Welebor Nie zgadzam się. Swastyka jest legalna. Jest to indyjski znak szczęścia.
    Nie można go jednak używać razem z promowaniem nazizmu - poprzez np. odświętne urodziny Hitlera, czytanie Mein Kampf itd..
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Abbie Faria, postawiona na kancie jest nazistowska, zatem nie każda jest legalna...
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Pobóg Welebor Może i tak. To jakieś odmiany, jak krzyż z poprzeczką to prawosławie.
    Teraz odruchowo spojrzałem, z której strony jest u Ciebie młot.
    Więc taki znak powinien być w Polsce zakazany - sierp z lewej i młot z prawej. Za dużo Polaków zginęło od komunizmu. Poczytaj sobie o "akcji polskiej" w ZSRR.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    "Operacja polska NKWD".
  • Abbie Faria dwa lata temu
    I wszystkie pomniki radzieckie w Polsce powinny być pozbawione tego znaku. Powinniśmy być wdzięczni Rosjanom za wyzwolenie od nazizmu, ale te hańbiące znaczki trzeba zedrzeć z pomników.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Abbie Faria fakt, że to Lenin rozpisał konkurs na symbol komunizmu, ale ja mam u siebie wszystkie tomy (56) Jego dzieł... Nie wiem, co być powinno, ale ja i mnie podobni rozumiemy ten znak po swojemu, umieściłem go u siebie na pohybel kapitalizmowi... Polska mnie nie interesuje, obchodzi mnie cały świat. Ludzie, na których zdaniu mi zależy zrozumieją ten znak po mojemu... Nie ma lepszego póki co. Szczególnie ten mój, tęczowy.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Abbie Faria Swastyka jest legalne jeśli nie propaguje nazizmu (mylonego z faszyzmem), przy zachowaniu zasady wszystkie niejasności idą na korzyć oskarżonego nie sposób kogoś za nią skażać.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski Tak właśnie napisałem:) Ale jeżeli idziesz w pochodzie neonazistowskim, niesiesz swastykę na sztandarze i stosujesz pozdrowienie hitlerowskie - łapka wyprostowana, paluszki złączone - "start do lotu Supermana", to już jak najbardziej można Cię zapuszkować.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Pobóg Welebor Może byś oprzytomniał w chińskim obozie koncentracyjnym. W "Innym świecie" Grudzińskiego był taki osobnik, zachłyśnięty komunizmem. A dostał wyrok za sprzeciwienie się, że we Francji wcale nie jest tak źle. Za samo zdanie dostał chyba 10 lat "robót" w obozie pracy na Syberii.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Abbie Faria Ale chyba jeszcze nikogo nie zapuszkowano, co najwyżej zaabonowano na socjalmediach. Tak przy okazji zapraszam do Kości Wielkich, gdyż tam ostatnio jest posucha.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Abbie Faria, w Wiki można przeczytać, że to o czym mówisz, to jest potoczne pojęcie komunizmu... Ja jestem za prawdziwym, którego nie było jeszcze.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Pobóg Welebor Chyba takim, w wydaniu Tomasza Morusa. Ciekawe czy obok Lenina masz jego dzieło.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Abbie Faria dobre pytanie, Lenin to dla szpanu. Jednak ulubionego Fourriera w ogóle po polsku nie ma w całości, a to On zdaje się twierdził, że ludziom ogony wyrosną, a ocean zmieni się w lemoniadę: to moje klimaty ?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Pobóg Welebor Skończyłeś filozofię lub socjologię?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    oczywiście oprócz koreanistyki.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Abbie Faria, filozofii trzy lata tylko. Teraz się dokształcam, obecnie Schopenhauerem. Chcę przełamać monopol materializmu, także teistycznego, udowodnić, że świadomość jest bytem nieśmiertelnym, jednym we wszystkich przejawach. To będzie glebą pod prawdziwy komunizm... Nikt inny tego nie zrobi, obawiam się. Razem z kolegą fizykiem kwantowym tworzymy team.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Abbie Faria, wiesz o mnie sporo, koreanistyki też nie skończyłem...
  • Grain dwa lata temu
    Abbie Faria, kolejny zrylec nie pisze Niemcy tylko naziści. Hitler miał, wielkie fanatyczne poparcie, A wujek nie tyrał u nazisty tylko u bauera.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Grain Jakim prawem mnie obrażasz? Nie ma na to mojej zgody. Nie rób tego więcej!

    Niemcy, Włosi, Francuzi, Węgrzy, Ukraińcy ( SS- Galizien). Było naród wiele. Niemcy jednakże wymyślili i rządzili zbrodniczą machiną śmierci.
  • Grain dwa lata temu
    Abbie Faria nie obrażam. Pierdoły nazywam pierdołami. Przekłamanie, przekłamaniem.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Grain, a kto napisał "zrylec"? To nie jest obraźliwe?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Grain Obrażasz.
    Nie ma przekłamania w tym co napisałem. Nigdzie nie napisałem, że to nie Niemcy napadły na Polskę i prowadziły eksterminację Żydów i Polaków.

    Naziści napadli na Polskę. To jest prawda, taka sama jak to że komuniści napadli na Polskę w 1939.
    Można pisać, że to Niemcy, Rosjanie.

    Można w końcu napisać, że na Polskę napadli Żydzi, bo wielu z nich było w strukturach zarówno nazistowskich oddziałów jak i komunistycznej wierchuszki. Sam Lenin był Żydem.
  • Grain dwa lata temu
    Pobóg Welebor

    Definicja – co to znaczy zrylec
    Zrylcem młodzież zwykła nazywać osobę, która swoim zachowaniem, wypowiedziami lub sposobem bycia sprawia wrażenia pozbawionej rozumu. Może być to efekt ograniczenia intelektualnego, ale i lekkomyślności. Niekiedy jednak wywołuje śmiech.
    Zrylec w zależności od kontekstu może być oceniany negatywnie lub pozytywnie.
  • Grain dwa lata temu
    Abbie Faria koniowi to podeślij.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Grain aha, spoko, to nie obraziłeś w takim razie.
  • Noico1 dwa lata temu
    Grain ma tutaj rację i proszę nie wnosić weta, tylko potulnie i z pokorą przyjąć wyjaśnienia.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Historii nie zmienimy. Ani to co ja powiem, Ty czy Grain. Było jak było i się nie odstanie. Kwestią zasadniczą są skutki tych wydarzeń i ich wpływ na przyszłość. To się tyczy własności i odszkodowań za zbrodnie i zniszczenia. Sprawiedliwość powinna zwyciężyć.
  • Noico1 dwa lata temu
    Abbie Faria to prawda, ale czy zwycięży nie wiem.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Ja do "bandy" dodałbym jeszcze Józefa.
  • MartynaM dwa lata temu
    A może byś tak odpocząl... zamiast szukać mózgu w twn tego.
  • MartynaM dwa lata temu
    ten*
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM ej ej, zauważyłem tylko nieścisłość. Termin "banda" wprowadził sowa na nazwanie osób, z którymi miał na pieńku. Z Józefem miał, że mną nie.
  • MartynaM dwa lata temu
    Nie sądzę, żeby był to jakiś powód do dumy...
    Trzym się!
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM może i nie, ale jakoś nie szukałem z nic zwady. Ty go przepędziłaś! ?
  • MartynaM dwa lata temu
    Tak? Jesteś pewny? Udowodnij!

    Mnie on jest obojetny, jak wczorajsza kolacja. Nie wiem, dlaczego miałabym budzić sobie ręce kimś takim?

    Niby myślenia nie powinno być Ci obce, a tak czesto mnie zaskakujesz - bezmyślnościa. Dlaczego to robisz?
  • MartynaM dwa lata temu
    brudzić *
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM na konkurencyjnym portalu "'pochwalił" mi się, że to po twoim komentarzu porzucił opowi. Możesz to uznać za sukces.
  • MartynaM dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski, i ty uznałes słowa tego kmiotka za szczere i prawdziwe?

    Prawda jest prozaiczna. Za wulgarne i chamskie wpisy dostał bana, inaczej dalej by się tu "produkował" i żadne komentarze by go nie zatrzymały.

    W sumie jesteś dobrym materiałem na męża...
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM twierdzisz, że kłamał? Może i tak, ale wiemy, że bany łatwo obejść.
  • MartynaM dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski, a uważasz że by go nie bylo, gdyby nie miał bana?
    Przecież on kochał kłótnie. Tym żył i się żywił!
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM Nie wiem. Już parę banów ominął. Chyba się cieszysz, że go nie ma? ?
  • MartynaM dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski, jest mi to obojętne.
    Byłam, gdy był. Jestem, gdy go nie ma.

    Ty, z tego co widzę, przeżywasz ten fakt, jak mrówka okres...
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM Nie przezywam, ale uważnie śledzę co się na tym portalu dzieje.
  • MartynaM dwa lata temu
    To masz zajęcie... fajne, chyba.

    No cóż, co kto lubi...
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM jedni przychodzą, inni odchodzę. Portal żyje. Panta rhei!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania