...

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Jared 02.07.2019
    Czy jesteś pewny swej decyzji Erneście saar Heidenberg? - brak przecinka przed "Ernestem" (wołacz)
    Sougutt wstał i odszedł nie oglądając się za siebie - brak przecinka
    Brama była otwarta,ale na środku - nadprogramowa spacyjka
    Umowa handlowa jakkolwiek ją napisaliście zostanie podpisana. - brak przecinka

    O Jezusie, ależ to wizualne - jak krzyżówka mapy i raportu podróżniczego. Każdy element w tym systemie został opisany i skatalogowany. Widać, że przemyślałeś strukturę swojego uniwersum przed powołaniem go do życia. Widzę to jako mieszańca fantastyki historycznej z jakąś szlachecką grą o dominację. Mam tylko wielką nadzieję, że nie zaniedbasz postaci i nie zrobisz z nich biernych figur fabularnych podrzędnych wobec polityki, bo zawsze w książkach tego typu postacią SĄ polityką. :) Doradziłbym może odciążyć narratora obowiązkami - nie musi mówić, że ktoś odczuwał strach - niech bohater sam to pokaże czołem zroszonym potem i łamliwym głosem - to go uhumanizuje trochę. Jest nieźle ogólnie.
  • Mane Tekel Fares 02.07.2019
    Wielkie dzięki za podpowiedzi. Bardzo celne. Na bieżąco tnę pierwszą wersję i wrzucam. I mam świadomość, że kreslenia jeszcze sporo.
  • Karawan 02.07.2019
    Kupca nie potrzebował dodatkowej zachęty. - kupiec! nie kogo czego ;) Takem sie rozpędził w czytaniu, ze dopiero tum zwolnił, a to znaczy, że napisane dobrze, a przecie o to chodzi ! Dziękuję!!
  • P001 02.07.2019
    Są specjaliści, co czytają po cztery wersy na raz... Stąd ważne, by nie robić byków. Dzięki.
  • P001 02.07.2019
    W każdym razie poprawione

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania