...

 

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Czanatan 02.07.2019
    Ciekawa średniowieczna opowieść. Jest pomysł i to nawiązujący chyba do sagi (s-f?). Co nieco trzeba poprawić, np. "Ukryci wśród
    korzeni nie rozmawiali. Na korytarzu ciało potoczyło się do kanału ściekowego.Mała ilość powietrza sprawiała, że pochodnie paliły się bardzo słabo. Było praktycznie ciemno. " Nie było ciemno tylko panował półmrok. Mistrzostwo pisarzy widać po ich rękopisach, skreśleniach, wyrzuconych kartkach. Życzę powodzenia.
  • P001 02.07.2019
    Myśli biegną, rozsypują się na papierze.
    Oczywiście, będzie mnóstwo poprawek... a każde wskazówka dla mnie jest na wagę najdroższych uczuć. Dziękuję.
  • Czanatan 02.07.2019
    Nie zrażaj się krytyką. Widzę, że potrafisz słuchać i czytać ze zrozumieniem, a to dużo. To pierwszy krok do jakkolwiek pojętego sukcesu. A sukcesem może być satysfakcja i mały ślad zostawiony na ziemi: "Nie wszystek umrę". W międzyczasie poleciłbym czytanie "Potopu" H. Sienkiewicza. Czytanie, nie oglądanie.
  • P001 02.07.2019
    Nie zrażam się. Znam swoje ograniczenia.
  • Czanatan 02.07.2019
    Twoje ograniczenia są tylko w twojej głowie. Dzisiaj obrazy Rembrandta potrafi namalować kilka tysięcy osób na świecie. Kto ci powiedział, że np. zmieniając imiona i wplatając starosłowiańskie i wikingowskie zwyczaje i obrzędy, nie będzie to perełka na rynku wydawniczym, wśród tego chłamu. ?!
  • P001 02.07.2019
    Rzecz w umiejętności operowania słowem. Muszę nad tym popracować mocno.A reszta będzie, jak mówisz.
  • kalaallisut 02.07.2019
    To mi wystarczy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania