...

.

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Cicho_sza 01.10.2021
    Piękny! Serio, bardzo obrazowo, aż się chce wyjść na dwór w ten pobudzony świt!
  • dygresja 01.10.2021
    Bardzo się cieszę, że ten skromny wiersz pobudził wyobraźnię :)
  • Nuria 01.10.2021
    wstał, skroił, rozgwizdał , zmierzwił, przycisnął...itp/itd...i powstała nadczynnościowa wyliczanka z czasownikami w tej samej formie, a to nie zdobi wiersza.

    Nie oceniam, bo uważam, że można poprawić i będzie dobry wiersz.
  • dygresja 01.10.2021
    Nurio, forma nie jest przypadkowa, ale rozumiem, że nie wszystkim może przypaść do gustu.
    Niemniej dziękuję za Twoją opinię i serdecznie pozdrawiam :)
  • Piotrek P. 1988 01.10.2021
    Ładny wiersz. Inspirujące opisy. Czytając, łatwo można wyobrazić sobie wschód słońca nad wrzosowiskiem. A pod koniec, to również tak jakoś wesoło mi się zrobiło. 5, pozdrawiam :-)
  • dygresja 01.10.2021
    I mnie jest miło, czytając Twoje słowa :) Dziękuję i pozdrawiam :)
  • Trzy Cztery 01.10.2021
    Bardzo obrazowa i w ogóle - pomysłowa, środkowa strofa. Pierwszą strofkę skróciłabym o trzy wersy od góry, a ostatnią, o dwa, od dołu, i zabrałabym to, co w nawiasie. Wtedy wiatr nabrałby w wierszu jeszcze większego animuszu:)
    Teraz jest też dobrze, ale tak bardziej refleksyjnie, spokojnie, szczególnie ze wzgl. na puentę.

    A ten gąsior czy to samiec gęsi, czy naczynie do produkcji wina - robi tu także dobra robotę:)
  • dygresja 07.10.2021
    Dziękuję Ci pięknie za wnikliwy komentarz :) Jeśli dostrzegasz w moim wierszu spokój, to znaczy, że nic więcej
    nie powinnam zmieniać. Serdeczności ślę :)
  • Bożena Joanna 01.10.2021
    Mnie się bardzo spodobał obraz kosodrzewiny, który jest mi bliski tylko latem. Wrzosy i gąsior z winem dodają jesiennego smaku.
    Pozdrowienia!
  • dygresja 07.10.2021
    Dziękuję bardzo i ciepło pozdrawiam :)
  • ... do szuflady 02.10.2021
    dygresja?
    Całość urocza, leciutka i zwiewna...
    A środkową strofę bezczelnie kradnę ?
    Pozdrawiam
  • dygresja 07.10.2021
    Ależ mi miło...:) Pozdrawiam serdecznie :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania