.

.łupiej miny.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Celtic1705 27.01.2016
    Hej, jeszcze ułóż do tego melodię. Wyobraziłam sobie takich rapujących gości do tego haha. Świetne. *****
  • Vasto Lorde 29.01.2016
    Haha może kiedyś :D
  • Karo 29.01.2016
    Dokładnie ;) Zgadzam się z tobą i też zostawiam 5
  • Rasia 27.01.2016
    "Jej jasne spojrzenie, przesłoniła ciemność" - bez przecinka
    "Kończy na upleceniu go, pędami wikliny" - to samo
    "Esencja tak trwała, jak nitrozoaminy" - tak samo, bo porównanie proste. W drugiej części zdania nie występuje czasownik :)
    "Lecz już po trzecim tańcu, doznał w swoim sercu zguby." - bez przecinka
    "Alkoholu sporo się polało, nie drażniło to jego rachuby. Nie wiedzieli jednak, że trafili na sukkuby." - tutaj rozumiem, co miałeś na myśli, jednak przeskok co do osoby jest dosyć niezgrabny. Bo najpierw on, potem oni i nie brzmi to zbyt poprawnie.
    "dewidendę" - dywidendę*
    "Uczucie tak wielkie, jak Daae Christiny" - bez przecinka, to zdanie występuje kilka razy.
    Tym razem tekst zdał mi się zbyt chaotyczny. Ogólne przesłanie fajnie pomyślane, ale troszkę mam wrażenie, że przekombinowałeś :) Powinieneś może skupić się na jednej sytuacji, a nie przeskakiwać cały czas do innego stanu rzeczy. Tym razem 4, ale mam nadzieję, że Cię nie zrażam tymi komentarzami :( W każdym razie trzymam kciuki i czekam na więcej :)
  • Vasto Lorde 29.01.2016
    Rasiu nigdy żaden Twój komentarz mnie nie zraził i wątpię, żeby kiedyś się to zmieniło :D Cieszy mnie fakt, że zaglądasz w moje wypociny :) Dziękuje :)
  • Pan Nikt 29.01.2016
    Zgadzam się z Rasią. Tekst chaotyczny, a jako były fan hip-hopu, to powiem ci, że przeboju z tego by nie było. Ale... Sam pisałem teksty hip-hopowe i wiem jak trudno skompletować dziesięć wyrazów do tego samego rymu. I pod tym względem prawdziwy szacun. Mam nadzieję, że napiszesz jeszcze coś w ten deseń.

    Na pierwowzór weź sobie Paktofonike z Magikiem, albo Nagły Atak Spawacza. To klasyka tego gatunku i aż wstyd byłoby ich nie znać.

    Pozdrawiam. 4.
  • Vasto Lorde 29.01.2016
    Dwie poprzednie prace są podobne i głównie z nich jestem jeszcze jako tako zadowolony :D Chaos jest, ale już nie chciałem nic przekombinować tutaj :D PFK swojego czasu sporo słuchałem i chyba znów odświeżę :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania