Et cete tera... - Pasja

Szanowna Komisjo Mieszkaniowa.

Proszę, przeraźliwie proszę o przydzielenie mi mieszkania, byle jakiego. Bo to, w którym czasem pomieszkuję zbrzydło mi. Głównym podnajemcą jest moja synowa, młoda wdówka. Jedyny jej mąż, a mój syn zmarł na wirusa w ubiegłym roku. Babsko despotyczne, czasem bywa złośliwa i zamyka mnie na balkonie. Wtedy pindrzy się przed sąsiadem. Podglądam to wszystko przez gęste zasłony. Kiedyś widziałam jak wyczyściła buty moim beretem. Do tego wszystkiego, kupiła sobie psa, który warczy na mnie.

Proszę, przeraźliwie proszę o mieszkanie najlepiej dwupokojowe z tarasem, lub mały domek jednorodzinny, bo chciałabym wreszcie odsapnąć. Może być nawet bez ogrzewania, bo zimą istnieje alternatywa wyjazdu do mojego domku w górach. O którym ta szelma nie wie. Po moim trupie nigdy się nie dowie. Dobrodziej ksiądz już się o to zatroszczy.

No, i otrzymałam podarunek od losu - kwaterę numer 7 na Borsuczej. O takiej też powierzchni w metrach kwadratowych. Malaryczne miejsce… Wilgotno i szaro, 180 m n.p.m. Mój kawałek podłogi bez ogrzewania, a jakże na własne życzenie.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • ... do szuflady 11.12.2021
    NSzO?
    I jak tu się nie 'zachichotać'... chociaż na koniec gorzko.

    Z pozdrowieniem i pełną konstelacją.
  • Chichocik ??? Może odgadnij kto to taki? O!
  • ... do szuflady 11.12.2021
    Hmmm, czyżby ten rzeczony - "wykopowy" to Ty?
    No pozwól, że aż się zachchoczę poraz wtóry???
  • ... do szuflady 11.12.2021
    * PO RAZ... nigdy nie sprawdzam przy pisaniu i chochlik drukuje łącznie.
  • ... do szuflady żebyś się nie wypieprzyła przez "wykopowy" hłehłehłe xDD
  • ... do szuflady 11.12.2021
    Niepowtarzalny Styl z Opowi ???
    UPS... no właśnie się potknęłam... bliska słuchania płyt chodnikowych.

    Miłego wieczorka życzę i pozdrawiam.
  • Pan Buczybór 11.12.2021
    Super. Tak mi się podoba, że aż się nie podejmę zgadywania :)
  • Mnie też się podobuje O!
    Może się jednak pokusisz na strzał.
  • Kocwiaczek 17.12.2021
    Beret rozwalił system:D Szczerze nie mam pojęcia, kto to napisał. Alem strzelę Szpilkę. Jak szaleć, to szaleć:D
  • Pasja 18.12.2021
    Doczekała
  • Pasja 18.12.2021
    cd. się kwatery teściowa. Strzelę Dekaosa albo Cicho_sza

    Pozdrówka
  • Dekaos Dondi 18.12.2021
    Taki życiowy, żwawo napisany, z zacięciem takim:)↔W Pasję celuję?
  • Dekaos Dondi 19.12.2021
    Pasjo↔Tu jednak trafiłem w Pasje. Na jedno babka wróżyła?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania