Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

.................

...................

Średnia ocena: 2.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Narrator dwa lata temu
    Autor myli eutanazję z eksterminacją osób niepełnosprawnych przez nazistów podczas II WŚ w ramach tak zwanej akcji T4.

    Właściwszym i pełniejszym wyjaśnieniem eutanazji jest artykuł w Wikipedii
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Eutanazja, fragment z którego pozwolę sobie zacytować:

    „Dopuszczalność eutanazji jest trudnym zagadnieniem etycznym. Ma ona zarówno zwolenników, jak i przeciwników. Konflikt racji bierze się z różnych systemów wartości, jakimi kierują się obie strony sporu. Przeciwnicy eutanazji uważają życie za święty dar od Boga (głównie przeciwnicy eutanazji czynnej) albo uznają je za najwyższą wartość. Zwolennicy natomiast twierdzą, że ważniejsze są uszanowanie woli chorego, uchronienie go od cierpień oraz jego prawo do zachowania godności w rozumieniu, jakie on przyjmuje.”
  • MKP dwa lata temu
    To faktycznie jest bardzo fajny opis: Wikipedia się postarała.
  • ten ja dwa lata temu
    Preferowany zamiennik to samobójstwo, ale w pewnych okolicznościach podmiot, może już nie być wstanie (np. przez stopień niedołęstwa) skorzystać z zamiennika. Ja chciałbym w takiej sytuacji, by dobito mnie heroiną, ale niestety nie jest chyba dopuszczona.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania