...

,...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Jak dla mnie, trochę tak niezgrabnie: nudno z nadużywaniem kropek, najlepszy smaczek: "złapali pana boga za chuja" - palce lizać, jednocześnie: dziękuję za komentarz pod moim tekstem - "Nowatorska metodologia badawcza", różnica między mną a turbosłowianami jest taka: oni sobie liczą istnienie od dwutysięcznego roku przed naszą erą, natomiast: ja - jako pogański racjonalista - libertyn i intelektualny biseksualista - uniwersalny: wskazuję czyste fakty i gdybym nie miał racji, to: kościół, de facto - czarna mafia nie odmówiłaby mi przeprowadzenia prac archeologicznych, jednak: odmówiła, więc: ma coś do ukrycia, kończąc: czy ty w ogóle myślisz logicznie? A może sprzedałeś/aś duszę diabłu w czarnej sukience i myślisz ideologicznie i dogmatycznie? Oczywiście, więcej nie będę tutaj zaglądał - seriale książkowe są dla bab.

    Łukasz Jasiński
  • Eytu dwa lata temu
    Idź precz, Szatanie!
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Mój drogi Eytu, w moim eseju pod tytułem "Nowy Porządek Świata" nic a nic nie jest zagmatwane, tylko: to ty - posiadasz braki w podstawowym wykształceniu, proponuję, abyś zaczął studiować naukowe prace Ludwika Hassa, zamiast: słuchać propagandy kościelnej i proponować romanse tutejszym paniom w średnim wieku, zrozum, moja wiedza jest oparta na obserwacji i doświadczeniu, amen!

    Łukasz Jasiński
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    I jeszcze jedno, mój drogi Eytu, pisz własnymi słowami i używaj własnych argumentów: nie wycieraj buzi wątpliwymi źródłami - nie kopiuj i nie wklejaj - w ten sposób sam sobie wystawiasz świadectwo: mój esej "Nowatorska metodologia badawcza" - jest potężnym argumentem naukowym świadczącym na moją korzyść, poza tym: istnieje coś takiego jak narracja historyczna, gdybyś naprawdę był oczytany, to: zauważyłbyś - dwuznaczne liczby, oto one:

    - 966 - Chrzest Polski,
    - 666 - katolicki Szatan,

    teraz już wiesz, kto rządzi Polską i pod jaką władzą jesteś? Nie, nie jesteś pod władzą Boga, tylko: Szatana, który udaje Boga, kończąc: prawdziwy chrzest Polski był wtedy, kiedy król Jan Kazimierz koronował we Lwowie Matkę Boską.

    Łukasz Jasiński
  • Eytu dwa lata temu
    Łukasz Jasiński Nie daj się zwyciężyć złu, ale zło dobrem zwyciężaj!
  • Pucio dwa lata temu
    Jasne, że kaszana, zmiana nicka nie powoduje przyrostu talentu.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Pucio ma rację. Grafomański popis skołowaciałej pseudointeligenckiej prozy. Chociaż to za duże słowo. Eytu - idź lepiej pisać książki kucharskie.
  • Iza Luis dwa lata temu
    Abbie fajny nowy nick :)
  • Pucio dwa lata temu
    Chyba już piąty, ale za każdym razem rozpoznawalny. Nick można zmienić, charakter nigdy.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Pucio Może byłbyś tak uprzejmy nie marnować czasu i zająłbyś się swoim nowym wierszem. Uważaj tylko na ostatnią strofę, bo nie wychodzi Ci w niej często rytm.
  • Iza Luis dwa lata temu
    Pucio, a który to Twój Nick z kolei? Ósmy? Trzynasty?
    Proszę o szczerą odpowiedź :)
  • Pucio dwa lata temu
    Iza Luis szczerze to tylko spowiednikowi i to tylko z niektórych grzechów letkich się zwierzam.
  • Pucio dwa lata temu
    Abbie Faria ja jeszcze żadnego wiersza w życiu nie napisałem, a tym bardziej rymowanego.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Pucio Kłamczuszku. Zaczep może sowiastego, co?
  • Pucio dwa lata temu
    Abbie Faria sowiasty to mój druh i brat syjamski, jesteśmy tu od zwalczania oszołomswa, po to mnie stworzył.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Pucio To Twój wierszyk

    "Langusta
    Pewna langusta pływająca w porcie

    chciała spędzić urlop w szwajcarskim kurorcie.

    Jednak zabrakło jej kasy

    na tego typu wywczasy.

    Dzisiaj wypoczywa w szwajcarskim dyskoncie."

    https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:24zJemrKgK0J:https://www.opowi.pl/langusta-a74908/+&cd=1&hl=pl&ct=clnk&gl=pl
  • Pucio dwa lata temu
    Abbie Faria to limeryk, a nie wiersz. Dzięki, że ci się chciało kopiować wypociny początkującego grafomana. Dzięki temu wiemy o tobie więcej.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Pucio Czyli limeryk to nie wiersz? Co na to polonista?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    P.S. Pucio Napisz coś jeszcze z konta malakruszyna, bo tam też zamieściłeś limeryk. Powiem szczerze, że nie ma co się wstydzić i są naprawdę dobre. Może zamiast kilkustrofowych ABAB powinieneś pójść tą drogą?
  • Pucio dwa lata temu
    Abbie Faria zapytaj polonisty.
  • Szpilka dwa lata temu
    Pucio, ale Cię ujaili ?
  • Pucio dwa lata temu
    Szpilka zapraszam do nowego limeraska, jak wejdzie na główną.
  • Szpilka dwa lata temu
    Pucio

    Nie pogniewałeś się za małą szpileczkę? Pucio, jestem pod wrażeniem ? Przyjdę, bo lubię limeraski, ale dziś już chyba nie, zatem do jutra ?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Pucio Limerasek o dziewczynie, której skradziono torebkę w kościele za który znowu Cię zbanują?
  • Eytu dwa lata temu
    Drodzy Państwo, a co się tutaj dzieje? Po co te zbędne komentarze? Ja się pytam. Proszę do siebie.
  • Szpilka dwa lata temu
    Eytu, to nie ma moje, mojsze, twojsze, tu jest NASZE! O! ?
  • Szpilka dwa lata temu
    *tu
  • Pucio dwa lata temu
    Najpierw wyjaśnij drogiemu państwu, pardon Drogiemu Państwu, pardon Prześwietnym Czytelnikom i Czytelniczkom. po co te zmiany awatarów i nicków.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania