...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Pasja 08.10.2020
    I znowu wspomnienia w upitej samotnej fantazji. Iluzja goni iluzję. A my pomiędzy marzymy i to chyba najważniejsze, że mamy o czym.
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 08.10.2020
    Czasami życie jest jak sen i podsuwa rozmaite obrazy nie zawsze podporządkowane logice. Trochę szaleństwa nie zaszkodzi.

    Dziękuję za zrozumienie i serdecznie pozdrawiam!
  • laura123 08.10.2020
    " z brody hipnotyzuja oczy"?
    " delikatne płatki ucha wyrastają z nosa"?

    Bożenko przemyśl jeszcze ten wiersz.
  • Bożena Joanna 08.10.2020
    Czasami trudno zasnąć i snują się po głowie niesamowite obrazy, zresztą w malarstwie są tego pierwowzory.
  • Dekaos Dondi 08.10.2020
    Bożeno Joanno→Bardzo fajne sformułowania. Nie wszystko musi być zawsze takie przyziemne.
    Warto czasami poszybować na dywanie, utkanym z nutek szaleńczej muzyki, nad falującą pięciolinią:)
    Chociaż nie zawsze, jest to podróż chciana:)↔Pozdrawiam:)↔5
  • Bożena Joanna 08.10.2020
    W przypadku gdy się myśli o kimś intensywnie, wyobraźnia harcuje.

    Dziękuję za ładny komentarz i serdecznie pozdrawiam!
  • MarBe 11.10.2020
    Czasami wspomnienia zbyt mocno przysłaniają jutro.
    Wtedy nie dążymy do życia w złotej ramce albo klatce.
    Pozdrawiam.
  • Bożena Joanna 12.10.2020
    Gdy zbyt wiele wspomnień trudno żyć, bez nich smutno. Dziękuję, że przeczytałeś. Serdecznie pozdrawiam!
  • Piotrek P. 1988 21.10.2020
    Dobry, fantastyczny tekst. Podczas czytania, nieco bliżej końca niż początku, przypomniał mi się ten teledysk: https://www.youtube.com/watch?v=bDygS0a6Tgo . 5, pozdrawiam :-)
  • Bożena Joanna 21.10.2020
    Czasami lubię pofantazjować, zwłaszcza gdy na dworzu smutno i pandemicznie. Chętnie obejrzę teledysk, na który się powołujesz.

    Bardzo dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa.

    Serdecznie pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania