Festiwal balonów

W październiku 2023 roku Polska będzie świętować niezwykłe wydarzenie - festiwal balonów. Nie chodzi tu o te kolorowe, gumowe, które dzieci uwielbiają puszczać w powietrze. Chodzi o te wielkie, nadmuchane, które unoszą się nad ziemią dzięki gorącemu powietrzu. Takie, które można zobaczyć na niebie podczas wyborów parlamentarnych.

 

Festiwal balonów to okazja dla polityków, aby pokazać swoje piękne twarze i obietnice na wielkich plakatach. To szansa dla nich, aby zrobić w balona cały naród, który wierzy w ich słowa i głosuje na nich z nadzieją na lepsze jutro. To czas dla nich, aby wznieść się ponad problemy i konflikty, które sami stworzyli lub podsycają. To moment dla nich, aby zapomnieć o odpowiedzialności i konsekwencjach swoich działań.

 

Festiwal balonów to także atrakcja dla ludzi, którzy lubią podziwiać niezwykłe widoki i emocje. To okazja dla nich, aby zobaczyć jak politycy rywalizują ze sobą o uwagę i sympatię wyborców. To szansa dla nich, aby posłuchać jak politycy mówią o swoich planach i wizjach dla kraju. To czas dla nich, aby poczuć się ważni i potrzebni, gdy politycy proszą ich o poparcie i zaufanie. To moment dla nich, aby uwierzyć w bajki i marzenia.

 

Festiwal balonów to jednak także zagrożenie dla Polski, która jest narażona na atak ze strony balonów. Nie chodzi tu o te małe, które mogą pęknąć lub uciec. Chodzi o te duże, które mogą eksplodować lub spadać na ziemię. Takie, które mogą zniszczyć lub zranić ludzi i mienie. Takie, które mogą wywołać pożar lub katastrofę.

 

Festiwal balonów to więc wyzwanie dla Polaków, którzy muszą dokonać wyboru między balonami a rzeczywistością. Między pięknymi słowami a twardymi faktami. Między fałszywymi obietnicami a prawdziwymi potrzebami. Między iluzją a rozumem.

 

Festiwal balonów to nie jest zabawa ani święto. To test dla Polski i Polaków. Czy będą potrafili przejrzeć na oczy balonom i ich twórcom? Czy będą potrafili obronić się przed nimi i ich skutkami? Czy będą potrafili wybrać dobrze dla siebie i swojego kraju?

 

Festiwal balonów zbliża się wielkimi krokami. Niech każdy z nas będzie przygotowany na niego i jego konsekwencje.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania