Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Festiwal napinki

Festiwal napinania w najlepsze już trwa.Rozkręcił sie niebotycznie,niewyobrażalny rozmach jego już zenitu dawno sięgnął i póka do kosmosu bram.

Monstrualny jego zasięg i postęp czasem już nawet jego twórców momentami przerasta i sami się w tym jazgocie jak nie gubią to do absurdu zapędzają i powiedzcie mi przyjaciele czy nawet głupi by to za wiarę najświętszą przyjął.

Impreza się rozkręciła,chyba nawet wychamować sie jej już nie da,poziom absurdu do niebotycznych rozmiarów sięgnął i doczekać sie nie może czym prędzej by za klasyk komediowy w annałach filmowych uchodzić i ekrany telewizorów każdego roku przez dziesiątki lat nawiedzać.

 

ref:komedia absurdu w czasiem rzeczywistym na oczach naszych dnia każdego sie rozgrywa.Nie musimy do kabaretów zachodzić i szmal niepotrzebnny wydawać,ani do kin zachodzić bo na codzień mamy na ekranie w tv powody by sie do łez sie uśmiać i z fotela spaść.

 

Nie wiem czy już nam coś więcej pozostało prócz śmiechu w morzu zbyt wielu łez wylanych.Świata nie zmienimy,najwyżej my na lepszy poziom wejść możemy,postawe biernego "sabotażysty" przyjąć i nie przykładać swej cegiełki do legimityzacji i umocnienia solidnej podstawy nowoczesnego terrorystanu

Do uryny wybiórczej podejdź i soczystego faka temu kawałkowi blachy pokaż,wypnij się na tych kacyków i szaleńców a jak tyłek masz seksowny to i może wieprzom tym coś tam stanie i na tyle to byłoby przyjemności jakie systemowi poświadczasz .

 

ref:komedia absurdu w czasiem rzeczywistym na oczach naszych dnia każdego sie rozgrywa.Nie musimy do kabaretów zachodzić i szmal niepotrzebnny wydawać,ani do kin zachodzić bo na codzień mamy na ekranie w tv powody by sie do łez sie uśmiać i z fotela spaść.

 

Impreza w tv skończona,jeszcze może najwyżej powtórke powtórek kitu filmowego raz kolejny obejrzysz,przekazem podprogowym przy okazji łeb nakarmisz i spać iść możesz w spokoju ducha żeś "patriotyczny" obowiązek wypełnił należycie.

Kochani nasi bracia,cieszcie sie z życia i wraz z nami ten absurdalny cyrk z własnej krwawicy na swym garbie ciągnijci

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania