Filozoficzna dyskusja o cofaniu się w czasie

Siedząc w ciemności pod starą gruszą w przydrożny gaju, zapytałem ją:

-A gdybyś tak mogła cofnąć się w czasie, co byś zrobiła? Ja wybrałbym inny kierunek studiów, zagrał na loterii i zgarnął mnóstwo pieniędzy. Siedzieliśmy teraz w kabriolecie nad brzegiem morza.

-Nie było by samochodu ani morza, bo nie bylo by nas. To czas kształtuje ludzi, hartuje charakter, rzeźbi osobowość- powiedziała poprawiając sukienkę na kolanach.-Gdyby nie czas nigdy nie bylibyśmy tu gdzie jesteśmy teraz. Jeśli na prawdę chcesz zrobić te wszystkie rzeczy znaczy, że nic nie rozumiesz-wstała, strzepnęła z nóg źdźbła traw i odeszła. Na zawsze. To źle, że nie dałem odpowiedzieć jej pierwszej. Powinienem tak zrobić.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Canulas 01.08.2019
    ."Jeśli na prawdę chcesz zrobić te wszystkie rzeczy znaczy, że nic nie rozumiesz-wstała," - naprawdę.

    Tytuł zachęcił, ale tekst średni. Nie za wiele tej filozofii.
    Pozdrówka
  • Okropny 01.08.2019
    Interpunkcja leży, ja zaś serdecznie pozdrawiam
  • Tjeri 02.08.2019
    Niestety nie tylko interpunkcja leży. Są tu także orty ("było by"-ze dwa razy masz, "na prawdę") i literówki. "Siedzieliśmy teraz w kabriolecie" - chyba "siedzielibyśmy" powinno być. Dobrze byłoby też podostawiać przecinki i wymienić dywizy...
    Mimo błędów i niezręczności zostanie mi w pamięci fajna puenta.
  • Pan Buczybór 02.08.2019
    trochę bez sensu, zdecydowanie nijako.
  • Aisak 05.08.2019
    Faceci...za grosz romantyzmu.
    Bardzo celna pointa.
    5.
  • misia25085 05.08.2019
    Dziękuję

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania