Foliarz

Dostojny oświecony z trzecim okiem patrzył z wyższością i pogardą na tłum owiec zakutych w kagańce. W jednym momencie trzecie oko zniknęło tak, jakby nigdy nie istniało. Mężczyzna spadł w tłum. Okazało się, że od początku był klaunem. W charakteryzacji i kostiumie nawoływał ludzi myślących o innych do zdjęcia maseczek. Lamentował nad utratą wolności i ciemnotą ludu. Nikt go nie słuchał. Niektórzy patrzyli na niego jak na wariata; inni z politowaniem. Był człowiekiem, który robi live z chodzenia po sklepie bez maseczek. Był człowiekiem, który wchodzi do szkoły i krzyczy do dzieci by zdejmowały "kagańce". Był foliarzem.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Zaciekawiony 08.10.2020
    Trochę jakby brakowało jakiegoś mocnego punktu. Tekst pisany jako drabble?
  • Mex 08.10.2020
    Pisałem to na informatyce. Mogłem go jeszcze rozbudować.
  • Mex 08.10.2020
    Nie pisałem tego jako drabble, ale wyszło idealnie 97 słów.
  • Narrator 08.10.2020
    „Był człowiekiem, który robi live z chodzenia po sklepie...” - czytając to zdanie coś mi zgrzyta w ustach. Nie lepiej byłoby: „Był człowiekiem, który zarabia na życie chodzeniem po sklepie...”.
  • Mex 08.10.2020
    Jakby to było odniesienie do ludzi, którzy robią transmitowane "wypady" do sklepów podczas, których nie zakładają maseczek.
  • Mex 08.10.2020
    Mogłem to chyba jakoś inaczej ubrać w słowa...
  • Szpilka 08.10.2020
    Lemingowa pisułka, potwierdzająca mentalność stada, czyli wszyscy jak owce podążają za baranem, wpatrując się w jego (_!_) ?

    "Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."

    Napoleon Bonaparte
  • Jarema 08.10.2020
    Mex, po co ci drugie konto Swang Song?
  • kigja 08.10.2020
    Sprawdzasz IP użytkowników?
    Inwigilujesz nas wszystkich?
    Masz do tego prawo? Robisz to legalnie?

    Bardzo wątpię.
  • Mex 08.10.2020
    Eeee
  • Mex 08.10.2020
    Nie mam drugiego konta.
  • Zaciekawiony 08.10.2020
    Moglibyśmy cię o to samo zapytać, Bogumił
  • Znaczenie słowa poznałem tytułu kilka dni temu, jestem wciąż na fali radości tym spowodowanej, dlatego podoba mi się, za temat ogólnie też.
  • Jarema 08.10.2020
    Mex, nie zaprzeczaj. Jest na to kilka twardych dowodów.
  • Mex 09.10.2020
    No to daj te twarde dowody. Jakbym miał drugie konto, to bym o tym wiedział.
  • Szpilka 09.10.2020
    Ja niemal w każdym nowym profilu kicusia widzę i przysięgam, że to nie złośliwość ?
  • Jarema 09.10.2020
    Szpilka te "widzenia" przypisałbym irracjonalnej fobii, bądź uprzedzeniu, a ja mam twarde dowody, że drugie konto Mexa służy do trolowania pod tekstami i komentarzami userów. Ciebie niejaki Swang też był chyba łaskawy zaczepić i wyzwać od foliarzy, o ile pamiętam. Tytuł tego utworu nie jest przypadkowy. To jeden z mocnych dowodów.
  • Szpilka 10.10.2020
    Jarema

    Nom, może i fobia już, bo dość dużo tu toksycznych, ale kto by się tym przejmował? Taki portal, na którym każdy może sobie jadem strzyknąć, doskonały materiał do pracy socjologicznej pt. "Userów portret własny" ?

    Tjaaaaaaaaaaa, covidowcy i ich namordniki, to tylko jaskrawy przykład, jak łatwo można sterować społeczeńswem.
  • Pan Buczybór 08.10.2020
    foliarz, foliarzowi nierówny. Różne rodzaje, różne stopnie braku inteligencji. Niezłe, choć niekoniecznie odkrywcze

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania