smok ze szczytów 08.01.2016 władcy som nie poradni a wszystko wskazuje że owe monstra mają przywódcę nie wiadomo czy uda się pokonać siły zła jedną dobrom wiadomością som pogłoski o sąsiedniej krainie zamieszkanej może to pomóc na razie w tych warunkach postanowiliście założyć wioskę zasady 1)wybierzcie sołtysa (będzie dowodził i wchodził z inicjatywą rozwoju wioski i rozpatrywał plany ) 2)wybierzcie miejsce ulokowania wsi np. góry czy nad morzem możecie też dorzucić co znajduje się w pobliżu wioski pamiętajcie aby określić kierunek i odległość 3)tworząc postać opiszcie jej charakter, cechy, siły i słabości, talenty, klasę np. łowca wuj alchemik rzemieślnik 4)w wiosce na początek wznoszone som domy każdy z nich może pomieścić 4 bohaterów można wznosić większe domy mieszczące więcej mieszkańców 5)sołtys część swoich prać musi wykonywać w Kapitolu (serce wioski) 6)wioska może zostać zaatakowana 7) w przypadku upadku Kapitolu wioska ulega wrogom 8)za upadek wioski ponosicie kary utratę części cech pasywnych czy doświadczenia zasobów i wioski oczywiście budujecie nową od nowa 9)można poosiadać kilka wiosek oraz je łączyć 10) główne zasoby som wspólne 11)wszyscy mogą prezentować swoje pomysły na rozwój wsi 12)można przekazać swoje surowce do głównych początkowe główne surowce drewno 50 kamień 50 żelazo 20 żywność 25 surowce własne drewno10 kamień10 żelazo 5 żywność 10 premia początkowa wybierzcie ją wspólnie pełna spiżarnia + 50 do żywności główne materiałów po brzegi- o 50% więcej zasobów budowlanych uzbrojeni po zęby -każdy otrzymuje broń za darmo zależna od klasy biblioteka- na start otrzymujecie bibliotekę(słabe Laboratorium pozwala poznać 1 zaklęcie 1pozieomu 3 dostępne ) ogródek-na start otrujecie zielarza (słaby alchemik drobne leczenie ) chata sołtysa Kapitol jest zbudowany z kamienia jeśli macie jakieś pytania to piszcie w komach |
Sky300 08.01.2016 som [*] |
Slugalegionu 08.01.2016 |
Slugalegionu 08.01.2016 Zasady: 1) Wyznaczamy Mistrza Gry (MG), tu będzie konieczny. 2) Tworzymy swoje postacie z uwzględnieniem tego, że muszą one jakoś przysługiwać się wiosce. 3) MG wybiera ulokowanie wsi oraz interesujące miejsca w jej pobliżu. 4) Wszyscy mogą prezentować swoje pomysły na pomoc wsi w dowolny sposób i na tej podstawie MG wymyśla nasze przygody. Inne zmiany: 1) Każdy ma swą chałupę i tyle. Ewentualnie hotel, karczmę, cokolwiek. 2) MG może dawać jakieś łupy, jeśli chce. W sumie to on i tak może wszystko, ale sza. :) 3) Może jakieś normalne życie? Praca i tym podobne, ale bez czegoś w stylu: Stan Twego konta to sto pięćdziesiąt dwa monety. 4) Fajnie by było, gdyby nasze postacie były ze sobą jakoś powiązane i to niekoniecznie pozytywnie. No wiecie, coś w stylu Nixusa i Calamis z aktualnego RP. Oczywiście nie każdy z każdym, bo wyszłoby tego zbyt dużo, ale ze trzy na głowę pozwoliłyby od razu stworzyć fabułę i uniknęlibyśmy tego durnego „No ledwo się znamy, i swą drogą cała nasza dwunastka zgrała się w czasie idealnie, więc spoko, bądźmy razem". 5) No błagam, bez tego, że każdy jest magiem czy coś. Trochę różnorodności i wiecie, jak będzie ładnie? Mój pomysł to jedynie szablon, więc niby można pytać, ale szczerze mówiąc, sądząc po tym, że mamy teraz inny RP, to raczej widzę tu pomysł na przyszłość. |
smok ze szczytów 08.01.2016 2) właśnie oto mi chodziło o powiazania miedzy postaciami 3) raczej nie 4)była już główna fabuła i kilka wątków pobocznych 1)chałupa ok 2)były by łupy 3)co do normalnego życia mamy warsztaty tartaki pola ogólnie pokojowe prace takie jak kowal niezbędne np. wojownikowi 4)jestem neutralny 5)różnorodność !różnorodność !różnorodność moje pomysły obrona 1wsi jest elementem RP 2mistrz gry da do wyboru ulokowania 3nadal można podać własne 4wybiera się sołtysa 5wiekośc domów do wyboru |
Niemampojecia96 08.01.2016 |
Niemampojecia96 08.01.2016 |
smok ze szczytów 08.01.2016 |
Niemampojecia96 08.01.2016 tramal to też ni chuja nie będziesz wiedział, o co mi właściwie chodzi. Ja się nie znam na tej zabawie i samo słowo ''uczestnik'' niestety nie przedarło sie przez powłokę mych niezrozumienia i tępoty. Ale mogę wybrać lokalizację wsi: Włoska |
smok ze szczytów 08.01.2016 |
smok ze szczytów 08.01.2016 |
smok ze szczytów 08.01.2016 niespieszny i nieśmiały z niezwykle błyskotliwym umysłem talenty łucznictwo, posłowanie się nożem, obrabianie zwierząt siły ekspert od łucznictwa, inteligentny ,precyzyjny ,dobrze zna dzikie tereny , słabości ,słabszy fizycznie ,bywa strachliwy, mało odporny nieśmiały,,atrybuty ; długi łuk oczywiście nóż koszula myśliwska książki |
T. Weasley 08.01.2016 |
Slugalegionu 08.01.2016 |
Slugalegionu 08.01.2016 1)Ok. 2) Właśnie oto mi chodziło, o powiązania między postaciami. ~ Ale nie o tym mówił punkt. 3) Raczej nie. ~ Przecież to rzecz niezależna od naszych postaci, więc zajmuje się tym MG. 4)Była już główna fabuła i kilka wątków pobocznych. ~ To RP, nie masz prawa narzucać całaj fabuły. Możesz jedynie dawać jej schematy. Zmiany: 1)Chałupa ok. ~ Wszystko okej, bo to nie miałoby wpływu. Po jasną cholerę miałoby być inaczej? 2)Byłyby łupy. ~ Gdybyś był MG. Nie możesz mu narzucać takich rzeczy. I pamiętaj, to nie +pięć do siły, a miecz. 3)Mamy warsztaty, tartaki, pola, ogólnie pokojowe prace, takie jak kowal, niezbędne np. wojownikowi. ~ A co mnie kowal, nie jestem nim. 4)Jestem neutralny. ~ Punkt Ci tego zakazuje. :P 5)Różnorodność! Różnorodność! Różnorodność! Moje pomysły: 1) Obrona wsi jest elementem RP. ~ To, czy będzie ona atakowana, zależy od MG, więc zasada jest do wywalenia. 2) MG da do wyboru ulokowania. ~ Jak zechce, to da. Nie można mu łap wiązać, w końcu on tworzy wiochę z okolicą. 3) Nadal można podać własne. ~ Własne co? 4) Wybiera się sołtysa. ~ A na cholerę nam sołtys? 5) Większość domów do wyboru. ~ Jak w jedynce zmian. |
El Guardia 08.01.2016 "Wilk właśnie zatopił kły w gardle smoka(lub imię postaci)" Reakcja uczestników nie może wtedy ingerować w taki obieg spraw dlatego, że postawiłem was przed faktem dokonanym czyli Smok umiera i historia toczy się dalej. Inaczej natomiast było by tak: "Wilk już chciał zatopić kły w gardle smoka, gdy nagle......" Kropki nażucają wam działanie czyli możecie zmienić moją wizję. Moja akcja = wasza reakcja = moja akcja. I tak cały czas. MG w takim razie musi zaczynać i kończyć historię i wydarzenia, w ktorych bierzecie udział. Tak samo jak spoczywa na mnie zmienianie pogody, sterowanie SI (przeciwnicy też). Myslę że to co Smok chce wykonać się nie uda dlatego uproście to i możemy pisać. Jako MG nażuciłbym wam jeszcze ograniczenia co do postaci, bym widział ich wady i przystosował świat pod nich. Tak samo jak reakcje otoczenia. Rozumiecie ? |
El Guardia 08.01.2016 Np. Sołtys buduje wysokie mury w mieście i pisze, że żaden potwór ich nie zbuży. Tak nie może być. Nie będzie narzucać MG metod działania stworzeń. Jeśli widziałbym coś takiego to z góry mòwie ok. Mury nie do zburzenia wiec nasyłam potwory robiace podkopy lub latające. |
smok ze szczytów 08.01.2016 |
Slugalegionu 08.01.2016 |
smok ze szczytów 08.01.2016 3)ulokowania wsi 4)ktoś musi ogarnąć wieś |
Część postów została ukryta (46)
Zaloguj się, aby przeglądać cały wątek
Slugalegionu 08.01.2016 |
smok ze szczytów 08.01.2016 |
Slugalegionu 08.01.2016 To MG robi fabułę, a jest nim L, nie Ty, ogar człowieku. |
smok ze szczytów 08.01.2016 |
El Guardia 08.01.2016 |
smok ze szczytów 08.01.2016 |
Slugalegionu 08.01.2016 |
smok ze szczytów 08.01.2016 L liczę na ciebie proszę moczenie |
El Guardia 09.01.2016 Kraina Eldoru, która położona jest między pasmami gór kwitnie pod okiem najlepszych magów i czarodzieji oraz dzięki troskliwości jej mieszkańców. Bogate w zwierzynę lasy rozrastają się z każdym rokiem, przykrywając jałowe góry i dając życie nowym gatunkom. Beztroskie życie zostaje przerwane przez dzikie plemiona Trasków, ludzi odzianych w zwierzęce skóry i słynących z tego, że nigdy nie zostawiają swoich ciał. Mimo licznym potyczek ich armia zawsze przychodzi ze zwiększoną siłą. Nikt nie wie skąd przyszli, dokąd zmierzają i jakim cudem mnożą się na potęgę. Garstka odważnych śmiałków postanawia zbadać świat i jako pierwsi opuszczają krainę....... Miejsce startu: Małe miasteczko po środku doliny, okrążone zniszczoną palisadą. Większość jego obrony stanowią sprytnie rozstawione domy i lepianki, a reszta to pale i nasypy z ziemi, które mają bronić przed napadami. W mieście znajduje się: - spichlerz - mały kapitol - zielarz - stolarz. - wieża dzwonnika Następujące budynki Tartak, kopalnia (samo przez sie), wieża obserwacyjna, młyny, a nawet warsztat kowala są oddalone kilka godzin drogi od centrum miasteczka. Zamiast brukowanych ulic, występują piaszczyste ulice, które w porze deszczowej są nie przejezdne. Wokół miasta są liczne rowy i małe cmentarze, które wywołują niechęc przyjezdnych....... Ograniczenia postaci: 1) każdy posiada normalną pracę, nie wyróżniającą się. 2) możliwość mieszkania i posiadania pracy po za miastem np. młynarz, górnik. Tylko w razie ataków to albo siedzicie w domu lub gdy wybije alarm, uciekacie do miasta. 3) jedno specjalne hobby, które was wyróżnia np. Karczmarz po zamknięciu lubi postrzelać z kuszy. 4) jedna umiejętność (może być pod hobby) np. Skoro potajemnie strzela z kuszy to umiejętnośc - jest w tym mistrzem. 5) Postacie nie ingerują w swoje wybory. Nie namawiamy na siłę. 6) nie ma głównego bohatera. Jedyny, który może wszystko to.... MG 7) możecie, ale nie musicie zajmować się miastem. 8) nie ma czegoś takiego jak broń pod ręką. To co posiadacie, tym walczycie. Miecze się tępią, strzały łamią. 9) ograniczenie co do ilości np. Strzał w kołczanie - 20. 10) nikt nie odwala RAMBO w walce solo. 1 vs 100 potworów...... * Teraz zgłaszajcie czy odpowiada, czy coś zmieniamy. Specjalnie zostawiłem "......" na znak, że czekam na wasze opinie i pomysły. Wieczorem to poprawimy, podsumujemy. |
Slugalegionu 09.01.2016 |
El Guardia 09.01.2016 "Jedyny wykonany z kamienia budunek (reszta drewniane), który uchroni niezdolnych do walki przed atakiem, pożarem". Coś jak jaskinie w Helmowym Jarze w LOTR podczas oblężenia. |
Slugalegionu 09.01.2016 |
El Guardia 09.01.2016 "Sakal postanowił naostrzyć miecz przed kolejną bitwą lecz zobaczył, że ostrze pożera rdza. Potrzebna mi nowa broń, pomyślał...." |
Slugalegionu 09.01.2016 |
smok ze szczytów 09.01.2016 1)co się stanie jeśli Kapitol runie? 2)można być myśliwym/łowcom? 3)można bronić wioski ? |
Slugalegionu 09.01.2016 |
El Guardia 09.01.2016 2) Tak tylko pamiętaj że igrasz z całym lasem. 3) nie. Jak będzie atak możesz uciekać xd |
smok ze szczytów 09.01.2016 |
Slugalegionu 10.01.2016 Zawód: Karczmarz. I tu pytanie, czy to praca poza miastem? Hobby: Czytuje książki opisujące stare rzeczy i czasy. Umiejętność: Umie rozpoznawać przedmioty, o których mało wiadomo. Oczywiście jeśli koniecznym jest zachowanie tajemnicy odnośnie czegoś, to nie jest wszechwiedzący. :) Wada: Straszny z niego pijak, a jak uchleje się jeszcze bardziej niż zwykle, to zamiast kobiet widzi partnerki w łóżku. :) Zaleta: Kumpel do rany przyłóż, niezwykle lojalny. W sumie, to robimy te nawiązania do historii innych, bo nie wiem, czy ją rozpisywać. |
El Guardia 10.01.2016 Co do zawodu, jest dobrze. Jak chcesz. Możesz przecież prowadzić karczmę po za mistem lub w mieście. Jak dla mnie dużej różnicy nie ma. |
Slugalegionu 10.01.2016 |
El Guardia 11.01.2016 |
Slugalegionu 11.01.2016 |
El Guardia 11.01.2016 |
Beznadzieja 11.01.2016 |
El Guardia 11.01.2016 Ja i sługa to upraszczamy by każdy to zrozumiał. |
Moni 11.01.2016 |
El Guardia 11.01.2016 |
Beznadzieja 11.01.2016 |
Moni 11.01.2016 |
Beznadzieja 11.01.2016 |
El Guardia 11.01.2016 Kiedy wracamy do kontynuacji RP ? |
Beznadzieja 11.01.2016 |
Moni 11.01.2016 |
Moni 11.01.2016 Zawód: Może być prostytutka? Hobby: Gotowanie. Umiejętność: Umie gotować. Wada: Jest bardzo uległa i słucha się każdego bez namysłu. Zaleta: Zawsze wybacza. Pracuje w karczmie Cervisiama, bo ten ocalił ja z pożaru, w którym zginęli jej rodzice. Jako wiadomo kto. C: No i nieoficjalnie jest kucharka. C: Skrycie podkochuje się w szefie, który nic o tym nie wie. Jak się Uniżony zgodzi, to może być taka historia? Na razie krótko, bym mogla cos dopisać, gdy ktoś dojdzie. |
Moni 11.01.2016 |
Slugalegionu 11.01.2016 |
Beznadzieja 11.01.2016 Zawód: Grabarz. Będzie tam gdzieś cmentarz? Hobby: Potajemnie trenuje strzelanie z łuku. Umiejętność: Strzelanie z łuku. Wada: Jest zbyt dumny i nie umie prosić o pomoc. Nikt nie może wydawać mu rozkazów, bo ich nie posłucha. Zaleta: Swoje obowiązki, przekłada ponad swoje życie. Może być? |
El Guardia 12.01.2016 Moni - jest ok ale prostytucja raczej będzie się wyróżniać (podobnie jak grabarz) ale co tam. Bierzemy :) |
smok ze szczytów 13.01.2016 -zawód myśliwy -Hobby wetuje różnorodne książki szczególnie związane z magiom -umiejętność też strzelanie z łuku -wada nie śmiały -zaleta niezwykle mądry |
Moni 13.01.2016 |
Slugalegionu 23.01.2016 Moja postać: Imię: Cervisiam, ale znajomi mówią mu Cervi. Zawód: Karczmarz. Hobby: Czytanie książek opisujących stare rzeczy i czasy. Umiejętność: Rozpoznawanie przedmiotów, o których mało wiadomo. Wada: Pijak, jak upije się bardziej niż zwykle, to zamiast kobiet widzi partnerki w łóżku. Zaleta: Kumpel do rany przyłóż, niezwykle lojalny. Historia: Ocalił z pożaru Eres, ale nie jej rodziców. Zatrudnił dziewczynę i takie tam. W historii mojej postaci wszystko wyczytacie. C: Postać Moni: Imię: Eres. Zawód: Prostytutka. Hobby: Gotowanie. Umiejętność: Gotowanie. Wada: Bardzo uległa i słucha się każdego bez namysłu. Zaleta: Zawsze wybacza. Historia: Pracuje w karczmie Cervisiama, bo ten ocalił ja z pożaru, w którym zginęli jej rodzice. Jako wiadomo kto. C: No i nieoficjalnie jest kucharka. C: Skrycie podkochuje się w szefie, który nic o tym nie wie. Postać Beznadziei: Imię: Robin. Zawód: Grabarz. Hobby: Potajemnie trenuje strzelanie z łuku. Umiejętność: Strzelanie z łuku. Wada: Jest zbyt dumny i nie umie prosić o pomoc. Nikt nie może wydawać mu rozkazów, bo ich nie posłucha. Zaleta: Swoje obowiązki, przekłada ponad swoje życie. Historia: Brak. Postać Smoka ze szczytów: Imię: Krzysztof. Zawód: Myśliwy. Hobby: Wertowanie różnych książek, szczególnie tych związanych z magią. Umiejętność: Strzelanie z łuku. Wada: Nieśmiały. Zaleta: Niezwykle mądry. Historia: Brak. |
Slugalegionu 25.01.2016 |
Pan Nikt 25.01.2016 Imię: Leniuch Rasa: kotołak ( chłopczyk, z futrem, zmieniający się w kota) Zawód : złodziej Hobby: podglądactwo Umiejętności: Spryt i zwinność Słabości: uwielbia sprowadzać na siebie i innych kłopoty Zalety: Urok osobisty Historia: Uciekł z Królewskiego Więzienia, w którym mieli uciąć mu łapy za złodziejstwo. Miejsce zamieszkania: dachy wioski Może być ;) |
Slugalegionu 25.01.2016 |
Khartus 25.01.2016 |
Pan Nikt 25.01.2016 |
Khartus 02.02.2016 Zaraz se strzele w łeb, patrząc na te twoje wpisy. |
Slugalegionu 02.02.2016 |
paluszki z paczuszki 2 tygodnie temu |
Zaloguj się, aby wziąć udział w dyskusji