Poprzednie częściFoto zabawa — nr 4

Foto zabawa — 6 Dystans

— Aaaa! —Won od mojego zada!

— Cicho, cicho, ja tylko przechodzę.

— Nie podchodź, bo cię znokautuję moim świstem, gwizdem, pazurem i kopnę!

— Nie dotknął bym cię nawet nosem, rozdarta kupo mięsa.

— Mięsa! Na mój gwizdek, ty obłudny wyliniały wilku! Gwizdnę ci do ucha!

— Swiszczysz jak gumowa zabawka i masz drgawki jak niepoczytalny choleryk.

 

Świsną świstak wilkiem, z półobrotu aż mu fistaszki zamiast gwiazd nad głową zawirowały.

Następne częściFoto zabawa nr 7 Cedric

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Pasja dwa lata temu
    Czyżby inna orientacja się w wilku obudziła? :)) Dystans i równowaga w naturze tez bywa skomplikowana.

    Pozdrawiam
  • 00.00 dwa lata temu
    Pasja, on chciał go zjeść, gryzonie to pyszne kąski. Zakładam, że świstak go odstraszał krzykiem i postawą, a to ich jedyna forma obrony. :)
    Pozdrawiam
  • Pasja dwa lata temu
    00.00 jednak marzył mu się jego zad i to mi nakierowało :))
  • 00.00 dwa lata temu
    Pasja Wiem, chodziło o zaskoczenie, przeważnie atakują od tyłu, wtedy jest małe ryzyko pgryzienia, tak myślę, skradają się od tyłu stąd ten zad. ?
  • Szpilka dwa lata temu
    O! Wydawało mi się, że to piesek preriowy, a to świstak, ale dowalił wilkowi, biedny wilk ?
  • 00.00 dwa lata temu
    Szpilka Tatrzański świstak z wilkiem. ? Mają w sieci nagrania jak świstak gwiżdże.
    Dowalił już poza kadrem wilkowi. ?
  • Anonim dwa lata temu
    masz drgawki jak niepoczytalny choleryk - to bardzo ładne!
    Ale czy błędy ortograficzne są celowe?
    Szczerze mówiąc, ja tu nie widzę wygranego w tym tekście. Ale w takich sytuacjach chyba wygranych nie ma.

    Pozdrość.
  • 00.00 dwa lata temu
    Antoni Jeden błąd jest celowy, reszty nie wyłapałam.
    Wygrany czy nie, była kontra-akcja. ? I zabawa.
  • Anonim dwa lata temu
    00.00
    wąd - won (chyba, że chodziło o co innego)
    z pół obrota - z półobrotu
    A zabawa dobra.
  • 00.00 dwa lata temu
    Antoni Grycuk Korekta wprowadzona, dzięki ?
    Ciekawe gdzie jest Kigja?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Zerko↔Ach te zwierzowe przekomarzanki. Nawet zwykłym przechodzeniem obok, można sprowokować początkowy wiatr wymian. Chociaż sądzę, że w sumie się dogadują... poza ekranem.
    "Nie podchodź, bo cię znokautuję moim świstem, gwizdem, pazurem i kopnę!"→najbardziej:)↔Pozdrawiam?:)
  • 00.00 dwa lata temu
    Dekaos Ktoś kto był świadkiem tej sceny miał niezły popis zwierzaków. Lepiej, że próbował zjeść świstaka niż fotografa. ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Zerko↔W rzeczy samej, lepiej. Bo mógłby zjeść aparat i byśmy zdjęcia nie widzieli.
    Niedawno widziałem filmik o zastygniętym w bezruchu wielkim piesku, co go otaczało, wiele figurek kotów. Ze zdziwienia, czy jak??
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    WILK (Jan Brzechwa)

    Powiem ci w słowach kilku,
    Co myślę o tym wilku:
    Gdyby nie był na obrazku,
    Zaraz by cię zjadł, głuptasku.

    NIE DRAŻNIĆ ŚWISTAKA (na motywach Wilka JB)

    Powiem ci, nie będę taka,
    Co myślę o świstakach:
    Gdyby nie były na obrazku,
    Urwałyby ci fistaszki, głuptasku.

    :))
  • 00.00 dwa lata temu
    Trzy Cztery Ładne te wierszyki. Dzięki ?
  • ten ja dwa lata temu
    Oni obaj byli po spożyciu, tak mniemam. Brakuje mi z co najmniej jednej cięższej inwektywy, tak dla podkreślenia, ale - no tak, to ja przydałem im spożycie i mnie brakuje, a oni względnie kulturalnie, choć nie agresji.
  • 00.00 dwa lata temu
    Ten ja Oni nie byli pod wpływem, ale nie ma na to dowodów, więc... ?
    Dzięki za przybycie pod tekst. ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania