Poprzednie częściFoto zabawa — nr 4

Foto zabawa nr 7 Cedric

—Cedric, Cedric! — Szturchał go po sąsiedzku korzeniem z drzewa.

—What?! —Wypluj tą ziemię, a nie mi tu zgnilizną obcą zajeżdżasz.

— Co? — Obrócił się raz i dwa, aż szyja zaskrzeczała niczym korek wyciągany z butelki.

— Ty widzisz to co ja, no ja ten co zmarł dzień po tobie.

— Dzień po mnie to byłem zalany w trupa, rzeka wylała. — Błoto przykleiło go do zbutwiałej koszuli. Spodnie porwały myszy na gniazda. Długo nie świecił gołym tyłkiem w zaświatach, kiedy ciężar krzyża ściągnął go na ziemię wbijając w rozkładającą się spuchliznę.

— Na miłość boską, przestań grzebać mi w płatkach płucnych. Ledwo zipie moja dusza.

— Ktoś przerobił nasz krzyż, nasz klucz do zaświatów, nasz wieniec nieskończonego połączenia.

— Zamilcz! — Gal uniósł się barytonem na fali dźwięku i zaklął rzucając mściwe spojrzenie ducha.

— Przerobili nasz krzyż, nasz krzyż złodzieje, mało im było ramion, ich bóg ma dłuższe ręce, ale dobrze im, tej bramy już nie otworzą. Na plecionkę matki natury.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Anonim dwa lata temu
    Tak, nowego znaczenia nabiera powiedzenie "zalany w trupa". ;)
    Tez sobie tak myślę, że tyle tych krzyży, że nie wiadomo, który prawdziwy.
    A, właśnie, słyszałem, że Matka Boska Częstochowska nie przepada za Matką Boską Licheńską.

    Pozdrość.
  • 00.00 dwa lata temu
    Antoni, odkopuję trochę wiedzy z kultury i natknęłam się między innymi na krzyże. Pogańscy celtowie mieli krótszy krzyż, zanim zmodyfikowali go chrześcijanie.
    Wpasowała się zabawa w moje bieżące sprawy.
    Matki się nie lubią? Nie wierzę. ?

    Cieszę się, że zajrzałeś tutaj. ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Zerka↔Aż ujrzałem ową scenę, jak sobie pozażyciowcy konwersują. Jak zwykle, rozkład zdań wciąga do grobowej deski. Prawdziwi ladaco piekarniani, skoro dołożyli do krzyża, obwarzanka.
    Chyba, że dla grabarza, gdyby zgłodniał, a nie był zwłokożercą?:)
  • 00.00 dwa lata temu
    Dekaos Rozwinięcie genialne, obwarzanek dla grabarza. ?
    Taki zarzucił Antoni temat, a ja mam ostatnio głupi humor. ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania