.......ss

[Not Found]

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • KarolaKorman 25.12.2017
    Niby banalne, ale coś było w tym interesującego :) Może to, że tak do końca nikt nie wie, jak wygląda śmierć i w jaki sposób nas chce skusić na swoją drogę.
    Jedna rzecz, która sprawią, że opowiadanie dużo traci to fakt, że powtarzasz: chłopak, młodzian i inne, pisząc wciąż o tej samej osobie. Czytelnik już po pierwszym zdaniu wie, o kogo chodzi i nie musisz mu wciąż o tym przypominać. Wyrzuciłabym wszystkie te słowa i byłoby lepiej. Daję 4 :) Pozdrawiam :)
  • littlegiant 26.12.2017
    Poprawione :)
  • Adam T 26.12.2017
    Creepypasta jak należy. Jest łagodnie, ale i niesamowicie.
    Jedno małe "ale":
    "...rozmyślając plany na dzisiejszy wieczór" - lepiej byłoby "snując plany", bo rozmyślać można o czym, a nie rozmyślać coś.
    Uprościłbym też zdanie:
    "Młodzian bez zastanowienia, poszedł i podniósł owy przedmiocik." - na:
    "Bez zastanowienia podszedł i je podniósł" - wiadomo i kin piszesz, więc nie ma sensu w kółko tego powtarzać, wiadomo też, że piszesz o zdjęciu, więc "owy przedmiocik" jest trochę sztuczne, pomijając fakt, czy zdjęcie można nazwać przedmiotem.

    Nie wiem, czy interesuje Cię pomoc w pisaniu, my tu sobie pomagamy. Jeśli Cię nie interesuje, olej moje zżędzenie.
    Było fajnie.
    Pozdrawiam ;)
  • littlegiant 26.12.2017
    Dziękuję... Poprawione :)
  • Canulas 26.12.2017
    Ciekawy tekst. Zgadzam się z Adamem, że nieco trąci pastą, ale nie jest to zarzut. Ot, sprawnie wykonane w tej konwencji, choć czegoś zabrakło.
    Dam 5- (choć wiadomo, że gwiazdki są w sumie bardziej dla picu) ponieważ napisane jest sprawnie, język jest przejrzysty, a dla osób niebędacych mocno obytych w temacie, może być nawet straszne.
    Pozdro
  • littlegiant 26.12.2017
    Dzięki :)
  • Felicjanna 26.12.2017
    dość nieoczekiwane zakończenie i to na plus.
    Sporo błędów z przecinkami. Ja ich nadużywam, Ty, nie rozdzielasz orzeczeń, czyli zdań złożonych. W tym wypadku Ortograf. pl będzie Ci pomocny.
    No i na początku- Kilka minut po dzwonku, idąc do Sali, gdzie miała odbyć się lekcja matematyki - sali, z małej litery
    Zauważywszy cień obok okna, młodzian wstał z łóżka i podchodząc do okna otworzył je chcąc znaleźć źródło tajemniczego odgłosu. - tutaj - podchodząc, otworzył je - i wystarczy. Dwa razy okno, w tak bliskiej odległości jest nadużyciem, a w tym wypadku nadinformacją zbędną
    4 - za zaskoczenie. spodziewałam się stwora nieopatrznie wpuszczonego do domu poprzez fotkę

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania