-----(wykasowany)-----

--

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • kigja 05.12.2020
    Pies sąsiada już próbował zagrzebać swoją kupkę, ale na mój widok wziął ją w pysk i zaniósł do śmietnika.

    Hahaha

    Coś mi sie widzi, że to jeden dzień z życia ulubieńca losu xd
    Odjechane na maksa i super.

    Pozdrawiam
  • Anonim 05.12.2020
    Powiem Ci, że trzykrotnie podchodziłem, aby cos napisać na tę zabawę. I dopiero za trzecim razem poczułem, że jest ok.
    No, taki dzień powinien się zdarzyć każdemu raz na jakiś czas.

    Pozdrawiam.
  • kigja 05.12.2020
    Uprzejma prośba o wklejenie Dzieła do wątku na forum, żebyśmy mieli wszystkie jabłuszka w koszyczku ?

    https://www.opowi.pl/forum/foto-zabawa-w1347/
  • Szpilka 05.12.2020
    Ale się ciekawie zapowiadało w ciemnej bramie, a Autor wziął i urwał, a to brzyd! ?

    Oryginalne drabbelki i zabawne ?
  • Anonim 05.12.2020
    To powiem, co było dalej. Kobieta ta zdjęła z tyłka rajstopy, założyła na głowę, abym jej nie rozpoznał, i pokazując cycki, tak mnie zahipnotyzowała, że odebrała mi i portfel i telefon i sztuczną szczęką.
    O, tak właśnie było! ;)

    Dzięki i pozdrawiam
  • Szpilka 05.12.2020
    Antoni Grycuk

    Hahahahahha, a po huk jej szczęka? ?
  • Anonim 05.12.2020
    Szpilka
    ;)
  • Kocwiaczek 05.12.2020
    No raj, jak siemasz Wiktor:) tylko czy to aby nie sen?
  • Anonim 05.12.2020
    Sen, nie sen, chuck ma być!
    Dzięki i pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 05.12.2020
    Antoniuszu↔Już pierwsze znaki↔nietypowe zachowanie pieska i sąsiadki... napawały optymizmem, że coś nie będzie tak jak zwykle.
    Ale cóż... i po co mi ten trud, poszła się - - - - moja... szczęka:)↔Pozdrawiam:)↔5
  • Anonim 05.12.2020
    Dzięki, Dekoś.
    Pozdrawiam
  • Shogun 05.12.2020
    Ha! Jak się człowiek dobrze wyśpi, to od razu cuda się dzieją ;) No no, tak końcówka taka zdecydowanie na dopowiedzenie sobie co i jak haha ;)
  • Anonim 05.12.2020
    No, ja jestem zwolennikiem pisania zrozumiałego, ale z otwartym zakończeniem.
    A z tym snem to masz w pełni rację! Cuda i dziwy. Zostanę psychoterapeutą, która po godzinnym wywodzie pacjenta, będzie mówił: "a spał pan dobrze? Nie? To proszę się wyspać. Następny proszę."

    Dzięki i pozdrawiam.
  • Justyska 05.12.2020
    Super :)))
  • Anonim 05.12.2020
    Dziękuję :)
  • Tjeri 07.12.2020
    Świetne drabble i super wykorzystana fotoinspiracja!
    Poza tym, tekst jest atrakcyjny brany dosłownie (fabuła), ale i można wyciągnąć z niego więcej. Bo od naszego nastawienia do życia, ludzi, zależy więcej niż nam się wydaje. Nie wolno mówić, że jest się pechowcem, ale trzeba z całej siły wierzyć w swój fart! Taka magia działa.
    Bardzo mi się podoba :))
  • Anonim 07.12.2020
    Tjeri,
    widzę, że muszę zacząć pisać teksty z przymrużeniem oka, wtedy bardziej się podobają.
    Dzięki i pozdrawiam.
  • Tjeri 07.12.2020
    Antła, czasem tak jest, że to co wypływa bez presji, bez założeń, na luzie, wychodzi świetnie... :)
  • Clariosis 10.12.2020
    Intrygujące wykorzystanie słów "raj" i 'stopy" w nawiązaniu do obrazka. W końcu ten dzień to istny raj, a prowadzą bohatera stopy, na których chodzi... A przynajmniej tak to odczytuje osobiście.
    Sympatyczny tekst, idealny by się uśmiechnąć po męczącym dniu.
    Pozdrawiam. :)
  • Anonim 11.12.2020
    A, dziękuję, Clariosis.
    Jak byłem dzieckiem, zastanawiałem się, dlaczego rajstopy nazywają się właśnie tak.
    A tekst miał być zabawny i lekki. Fajnie, że uśmiechnął Cię na wieczór.

    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania