xxx

xxx

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • kigja 26.06.2021
    No, proszę i Bożenna Joanna nbapisała na Foto-Zabawę.
    To by się nadawało na sztukę teatralną "Monolog wózka w trzech aktach..."
    Dobry tekst, a prośba na końcu jest szalenie uderzająca, bo taki wózek można było odnowić i komuś podarować. Słusznie to zauważyłaś. Brawo!

    Dziękuję :)))
    Pozdrawiam!
  • Bożena Joanna 27.06.2021
    Mam trochę osobisty stosunek do "takiego wózka", który pozostał po moim tacie. Oddalam go do Domu Powstańca Warszawskiego, Był prawie nowy, gdyż tylko raz był użytkowany. Dlatego potraktowałam ten tekst i to zdjęcie bardzo emocjonalnie.

    Dziękuję za wizytę i komentarz.

    Serdecznie pozdrawiam!
  • Akwadar 27.06.2021
    "Mam wiele zalet. Kto jest dostrzeże?" - chyba trzeba poprawić.
    Dobry tekst, działa...
  • Bożena Joanna 27.06.2021
    Dziękuję za wychwycenie literówki, wyszło niezręcznie, już poprawiłam.
    Pozdrowienia!
  • Dekaos Dondi 27.06.2021
    Bożeno Joanno↔Bardzo mi się podoba ów tekst i pomysł takiego monologu.
    Symboliczny w swoim znaczeniu:)↔Pozdrawiam:)↔%
  • Bożena Joanna 27.06.2021
    Taki wózek może być namiastką swobody, której brakuje ciężko chorym i poszkodowanym przez życie. Obudził we mnie wspomnienia, potraktowałam to trochę osobiście, tworząc monolog.

    Dzięki za przeczytanie i komentarz.

    Serdecznie pozdrawiam!
  • Piotrek P. 1988 27.06.2021
    Ciekawy pomysł i udane opowiadanie, 5, pozdrawiam :-)
  • Bożena Joanna 27.06.2021
    Jest tu trochę osobistych wspomnień, dziękuję za wizytę i komentarz.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Pasja 29.06.2021
    Doskonała autoreklama, a zarazem krzyk o danie jeszcze raz nowego życia. Taki Matuzalem pośród wózków.

    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 05.07.2021
    Wózek się reklamuje, nie chce iść na straty, przywiązał się do ludzi.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • nerwinka 30.06.2021
    Bożena Joanna
    Tekst ciekawy. Choćby z powodu niekonwencjonalnego sposobu widzenia problemu egoizmu. Dla mnie również osobisty, z tym, że to ja jeździłem na wózku przez wiele lat. Gratulacje.
  • Bożena Joanna 05.07.2021
    Dziękuję za pozytywny komentarz. Życzę Ci, aby życie z wózkiem należało do dawno minionej epoki.
    Serdecznie pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania