Foto-Zabawa 4 – Fetyszysta

Anastazy z Kielc, filobutonistyk

postrzegany był jako mistyk.

Jedną babkę czarował

prawie się zagotował,

żeby dotknąć jej guziczków i zastygł.

 

___

https://zapodaj.net/a3d560dfc0b7e.jpg.html

Następne częściFoto-Zabawa 5 – Mam na imię

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (31)

  • Anonim dwa lata temu
    O, przysięgam, o takim słowie jak filobutonistyk nigdy nie słyszałem. Skąd Ty bierzesz takie słowa? Bo to juz któryś raz z kolei. Rozwiązujesz namiętnie krzyżówki?
    Jest coś bardzo fajnego w tym limeryku, chyba ostatnia strofa.

    Pozdrość.
  • słone paluszki dwa lata temu
    To na jest wiedza na wyciągnięcie ręki, wystarczy chęć i upór, by ją zdobyć.
    Masz chyba na myśli ostatni wers, a nie ostatnią syrofę...
    Nie rozwiązuję krzyżówek, ale może zacznę.
    Dziękuję za czytanko i komentowanko ?
  • słone paluszki dwa lata temu
    strofę*
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Kigja↔Czy filobutonistyk →to ciastoguzikowczyk? Zapewne zastygł, bo owe okrągłe macki, niczym ośmiornicy, go zassały.
    Chociaż nie wiem, czy owe lubią gotowane mięcho. Chyba, że pełne czarużaru↔Pozdrawiam?:)↔%
  • słone paluszki dwa lata temu
    Dekaos, Może nim jest, kto wie.
    Dziękuję za czytanko i komentowanko ?
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Mistyczna chwila... nie w tym momencie? Bardzo fajny limeryk.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Trzy i Cztery,
    Dziękuję za czytanko i komentowanko ?
  • słone paluszki dwa lata temu
    Trzy i Cztery, czy chciałabyś użyczyć fotki ze swojej kolekcji na konkurs?
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    słone paluszki, moje fotki nie są aż tak ciekawe, nie mam też nigdzie swojej strony, na którą bym mogła zaprosić. Ale powiem Ci, że kilka tygodni temu sfotografowałam łosia, który stanął na mojej drodze. Młody łoś kręcił się po okolicy od kilku dni, aż w końcu zastąpił mi drogę. Przez chwilę patrzyliśmy na siebie, zrobiłam mu szybko (bo trochę się bałam) zdjęcie, a później on stanął bokiem, zrobił dwa kroki do przodu i schował łeb w bezlistnych jeszcze krzakach. Chyba pomyślał, że jak mnie nie widzi, to i ja jego nie. Więc przeszłam obok, prawie ocierając się o łosi zadek.

    Na fotce łoś stoi na tle gałęzi pełnych bazi, i jest to malownicze tło. Łoś wygląda jak jeleń na makatce.
    Nie jest to zdjęcie do wielkiego fantazjowania. Ale fajne.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Trzy Cztery Nie ma sprawy, już są fotki na kolejną zabawę. Ale z łosiem też byłoby fajnie.
    Jest taka stronka zapodaj.net, na którą wrzuca się fotki z telefonu lub kompa, program generuje link, który można przesyłać dalej :))

    Ostatnio było, że łoś w Elblągu wlazł na najwyższy poziom garażu i musieli go uśpić, żeby go ściągnąć stamtąd.
    Te łosie to są łobuziaki☺
  • Szpilka dwa lata temu
    "Anastazy z Kielc, filobutonistyk
    postrzegany był jako mistyk."
    Na widok u niej guzika,
    coś w nim rośnie i w nią wnika,
    a gdy baba w krzyk, mistyk - de dag pluk* [də dɑx plʏk]

    ~~~
    * - chwytaj dzień /nld./, carpe diem

    Słówko fajoskie - filobutonistyk, tylko że rymów pełnych do niego nie ma, brawo za próbę zrymowania ?
  • słone paluszki dwa lata temu
    Szpilka,
    Łatwiej znaleźć rymy do filobutonista, ale postanowiłam sobie utrudnić xd
    Twój limeryk jest trudny z obcym językiem, fajnie.
    Dziękuję za czytanko i komentowanko ?
  • Szpilka dwa lata temu
    *coś mu rośnie i w nią wnika,
  • 00.00 dwa lata temu
    Dobrze, że ich nie oderwał. ?
    Króciutkie i takie ciachnięcie, jakby dostał po łapskach. ?
  • słone paluszki dwa lata temu
    00.00, ano dobrze?
    Dziękuję za czytanko i komentowanko ?
  • słone paluszki dwa lata temu
    Tak, a propos, czy chciałabyś użyczyć fotki ze swojej kolekcji?
    Popytam jeszcze innych, ale daj w razie czego znać?
  • 00.00 dwa lata temu
    słone paluszki Oczywiście, że mogę udostepnić foty, jak tylko wybierzecie które się nadają, to nie ma problemu. ?
  • słone paluszki dwa lata temu
    00.00 A gdzie można zerknąć, na t3?
  • 00.00 dwa lata temu
    słone paluszki Zerknij do mnie na stronę "o mnie"
    tam jest link. Druga możliwość na Facebook, ale nie wszystkie są publiczne, więc zapraszam do znajomych, gdybyś chciała zawitać do mnie i wybrać więcej.
  • słone paluszki dwa lata temu
    00.00 Pamiętasz fotkę z mgłą w akwarium?!
    Coś takiego kojarzę. Obłędne zdjęcie, jeśli kojarzysz i masz, to wstaw, proszę, w O mnie w linku, a ja wkleję w nowym zaproszeniu ??
  • 00.00 dwa lata temu
    słone paluszki Nie wiem czy to te, jak nie to był słoik. ?
  • słone paluszki dwa lata temu
    00.00 Nieeeee!!!! Te są +18, a tamto było sensualne, oniryczne i wielointerpretacyjne :)
    Ale wiesz co, jest wiosna, maj, można dać fotkę spod prysznica, męska część użytkowników oszalałaby ze szczęścia???
    Deal?
  • 00.00 dwa lata temu
    słone paluszki Szaleństwo, bo to czarno-białe ma straszyć, a nie... ? Chyba wolę nie dawać w takiej kategorii tych zdjęć. Ps. Muszę to później czytać, czułabym się zdecydowanie nieswojo.
    Nie wiem o jakie zdjęcie chodzi, niestety, nie mam żadnych z akwarium, mogła być szyba, ale raczej lustro, jeśli nie to dno od słoika.
    Niebieskie na linku jest zza lodowej tafli.
    Wybierz coś bez portretu może z tego co mam.
  • słone paluszki dwa lata temu
    00.00 Nie denerwuj się, ale skojarzenia mogą być różne. Niekoniecznie zgodnie z autorskim założeniem.
    A może ten koleś na ławce (nie pisz więcej?)?
    Też fajna fotka☺
  • 00.00 dwa lata temu
    słone paluszki Koleś na ławce z dynią? ?
  • słone paluszki dwa lata temu
    00.00
    Z dynią też fajoski i to dopiero jest horror!
    Ale mam na myśli tego koleżkę pod dynią.
    Sam na ławce. Skup się, bo nie mogę już więcej opisywać, to ma suprise dla piszących?
  • słone paluszki dwa lata temu
    00.00 Jest nagie drzewo, a wszystko w tonacji orange. Może nie jestem w Twojej galerii?
  • 00.00 dwa lata temu
    słone paluszki U mnie, bierz gościa do zabawy. ?
  • słone paluszki dwa lata temu
    00.00 Ok☺
  • 00.00 dwa lata temu
    słone paluszki ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Dyniory, Cukinlochy i Marchwiokleszcze, są fajne oraz pocieszne, ale niebezpieczne?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania