-----wykasowany-----

---

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • kigja dwa lata temu
    Niesamowite! Trzech autorów i każdy, co innego zobaczył. To jest wręcz fascynujące!

    Chyba nie znam Ciebie w takiej odsłonie i gdybyś, Antoni, napisał pod maską Niepowtarzalnego, to za chiny ludowe nie odgadłabym Twojego autorstwa.
    I to jest, przyznam, fajne uczucie, odkrywanie na nowo Autora, którego zna się dłuższą chwilę.

    Sympatyczny, wiosenny drabbelek. Podoba mi się :))))
  • Anonim dwa lata temu
    Dzięki, Kigja.
    Tak mie naszło i żem szrajbnął cóś takiego.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Antoniuszu↔Obydwie połówki tekstu, klimatyczno doznaniowe, lecz inne:)↔Ale na końcu optymizmem powiało też, w sensie zatrzymania pocałunkowego, chociaż tak:)↔Pozdrawiam:)↔%
  • Anonim dwa lata temu
    To dobrze, że optymizmem ;)
    Dzięki, Dekoś.
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Drabble w trzech aktach, rozmarzenia, gorączki i powrotu do rzeczywistości, a pocałunek warty zachodu:)) Pozdrawiam.
  • Anonim dwa lata temu
    Dziękuję.
  • 00.00 dwa lata temu
    To jak zderzenie zimy z wiosną, ta druga zawsze koji odmrożenia. ?
  • Anonim dwa lata temu
    Dziękuje.
  • Tjeri dwa lata temu
    Dobre! Zatrzymać pocałunek, zapiąć na guziki :).
    Przez Ciebie, Antła, nie mogę sobie teraz nie wyobrażać, że w pocałunku czuję te guziki pomiędzy...
  • Anonim dwa lata temu
    Można poczuć guziki, można poczuć aparat korekcyjny, czasem sztuczną szczękę, ale także - w przypadku bokserów - ochraniacz na zęby. Swoją drogą, ciekawy czy ktoś się na tyle boi pocałunków, aby zakładać taki ochraniacz? ;)
    Dzięki za słowa.
    Pozdrość.
  • Tjeri dwa lata temu
    Antoni Grycuk
    A teraz przez Ciebie wyobrażam sobie co jeszcze można poczuć...
  • Szpilka dwa lata temu
    No, no, nieziemska wyobraźnia, która jest w stanie poruszyć ciało i emocje, szkoda, że ja tak nie mam ?

    Podobuje ?
  • Anonim dwa lata temu
    Podziękował :)
    Pozdrość.
  • zsrrknight dwa lata temu
    Bardzo spoko. Poświęciłem też chwilkę, by odnaleźć zdjęcie i się dobrze skleja
  • Anonim dwa lata temu
    Dzięki.
    Pozdrość.
  • 110101011 dwa lata temu
    Podoba mi się idea przyszytego pocałunku, taki pocałunek zostaje z nami na zawsze - ileż to takich pocałunków miałby przyszytych niejeden z nas! Ja osobiście - mam nadzieję że moja ukochana tego nie przeczyta hehe - chciałbym mieć przyszyty taki pierwszy pocałunek, bardzo niewinny, który miałem przyjemność otrzymać będąc w przedszkolu od takiej miłej koleżanki, ależ to było przeżycie! Do tej pory pamiętam...
    Dziękuję za wzruszenia!
    Z ukłonami
    Poncjusz
  • Anonim dwa lata temu
    Dziękuję. Po takim komentarzu to chce się pisać dalej. :)
    Ja pamiętam najbardziej pierwsze pocałunki z dziewczyną, którą pierwszą w życiu naprawdę pokochałem. Ech... Chyba pójdę teraz po porządne gwoździe zamiast guzików. ;)

    Pozdrość.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania