Poprzednie częściFoto-Zabawa 4 – Fetyszysta

Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Foto-Zabawa 5 – Mam na imię

Ted i jestem w ch*j smutny. Siedzę sam na jakieś je*anej ławce, a wokół ciemno, jak w dupie u… no, w każdej dupie. Nawet nie wyobrażacie sobie, co przeżywam. Jakie emocje targają moim potarganym futerkiem. To mi zrobiły te stare ku*asy z Hollywood! Tak mnie potraktowali. Mnie gwiazdę! Wyrzucili na zbity ryj. Ku*wa, przecież jestem Ted!

 

Chciałem zagrać Kubusia, wiecie tego tłuściocha ze świnią, osłem i tygrysem, ale mi nie pozwolili. Jakaś je*ana komisja z Waszyngtonu stwierdziła, że Kubuś jest chlubą narodową i nie mogą kalać jego wizerunku takim śmieciem, jak ja. Jak mnie było, ku*wa przykro, to nie wiecie. Gdybym mógł płakać, to zalałbym się rzewną łzą.

 

Zarabiałem zielony hajs i wydawałem na szajs. A teraz, co? Gónwo. Agent Tomek wysłał mnie do Żabojadów, żebym zagrał Coralgola. Typ och*jał doszczętnie! Nie mam nic przeciwko LGBT, ale grać pedzia nie zamierzam. Złapałem, więc stopa i wylądowałem na jakimś zadupiu. Nazywa się Polska, czy jakoś tak.

 

No więc, jakby co, to mogę zagrać waszego Uszatka, co klapnięte uszko ma. Wyglądałem, jak android z Obcego, to mogę wyglądać, jak każdy inny misiek. Tylko dajcie mi szansę! Do ch*ja.

 

https://zapodaj.net/f3e911abd22e3.jpg.html

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Słonkowe paluszki↔Fajnie i dosadnie. Aż sobie wyobraziłem takiego rozżalonego, wnerwionego misia:)
    Zapewne odnajdzie swoją szansą:)→Jeno czemu 18 +. Przecie tu nie brzydkich słów. Pozdrawiam?:)↔%
  • słone paluszki dwa lata temu
    Dziękuję Dekaosie☺
    No, taki wkurzony misiek z depresją, bez kasy, idealnie pasuje do polskich standardów?
    Idę pisać baję do drugiej fotki☺
    Pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Paluszkowa↔A czemu zmieniłaś odcień avka? Ciekawa kompozycja. Twoja??:)
  • słone paluszki dwa lata temu
    Dekaosie, bo mi oczy oczopląsu dostawały, gdyż ponieważ i albowiem miałam barwę zbliżoną do Twojego awka i nie wiedziałam, gdzie się gapić?
  • MartynaM dwa lata temu
    O, zaraziłaś się subtelnym pisaniem... coraz lepiej! ?
  • słone paluszki dwa lata temu
    Nic na to nie poradzę, że nie znasz Teda.
  • Anonim dwa lata temu
    Siedzę sam na jakieś je*anej ławce, a wokół ciemno, jak w dupie u… no, w każdej dupie. - przed "jak" stawiamy przecinek, gdy po nim jest czasownik, czyli jest odrębne zdanie podrzędne. W tekstach piszemy całe bluzgi. Albo całe, albo wcale.

    Mnie gwiazdę! - brak przecinka

    Chciałem zagrać Kubusia, wiecie tego tłuściocha ze świnią, osłem i tygrysem, ale mi nie pozwolili. - przecinek po "wiecie"

    mogą kalać jego wizerunku takim śmieciem, jak ja - patrz wyżej.

    Jak mnie było, ku*wa przykro, to nie wiecie. - poprawnie: Jak mi było, kurwa, przykro, to nie wiecie.

    Gdybym mógł płakać, to zalałbym się rzewną łzą. - dlaczego w liczbie pojedynczej?

    A teraz, co? - raczej bez przecinka

    Gónwo. - literówka

    Złapałem, więc stopa - bez przecinka

    Wyglądałem, jak android z Obcego, to mogę wyglądać, jak każdy inny misiek. - patrz wyżej

    Do ch*ja. - tu zdecydowanie z wykrzyknikiem.

    Ale tekst niezły. Cóż, mi się wydaje, że misie niełatwe mają życie.

    Pozdrość.
  • słone paluszki dwa lata temu
    O, Antoni wypisał błędy! Cool! Poczynię poprawę zgodnie ze wskazówkami. Dziękuję!!!
    Pozdrawiam!
  • 00.00 dwa lata temu
    Frustracja misia, a taki niepozorny bywa. ?
    Super, że jeszcze są chęci do zabawy. ?
  • słone paluszki dwa lata temu
    00.00 To nie jest zwykły miś, to Ted ?
    Lepiej się bawić, niż wojować :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania