-----wykasowany-----

-----

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (40)

  • Dementor Biały dwa lata temu
    W dzień świstaka jak co roku
    Wyjątkowe zgromadzenie
    Są kamery, telewizja
    Pan w cylindrze, dwaj menele

    Świstak pewnym krokiem wychodzi
    Choć go męczy kac nie lada
    Bo przed zimospaniem popił
    A dziś polanie świętowanie zakłada

    (Wszak to dzień świstaka)
    Pan w cylindrze trzyma w ręku kielich
    Jakieś dziecko niesie wonne kwiaty
    Na nic to! Nora pozostaje pusta
    A świstak marszczy ślipia

    Któż to przyszedł mnie przywitać
    Gdzieś zgubiłem okulary
    A to drzemał wilk dość stary
    Lubił sypiać przy borsuczej norze
  • Anonim dwa lata temu
    To wrzuć to jako nowy utwór, bo komentarz to od czapy.
  • Szpilka dwa lata temu
    czcze przechwałki wilka tego,
    tchórzem on podszyty,
    więc hołduje wszelkim biegom,
    zbiegł on nawet od kobity ?
  • Anonim dwa lata temu
    Nie odwaga stawiać czoła
    ludziom, czy przeszkodom,
    ale stanąć twarzą w twarz
    wraz ze samym sobą.
  • Szpilka dwa lata temu
    Antoni Grycuk

    Fajoska i prawdziwa fraszeczka ?
  • Anonim dwa lata temu
    Szpilka
    Twoja też fpytę :)
  • Szpilka dwa lata temu
    Antoni Grycuk

    ?
  • MartynaM dwa lata temu
    Nie porywa ten tekst, Antoni. Sztampowy wielce i naciągany mocno. W przypadku osób zaczynających pisać uszloby może jako wprawka, ale od piszących niby profesjonalnie wymaga się jakiejś klasy, czego tutaj brakuje.
    Ode mnie 1
  • Anonim dwa lata temu
    Dziękuję.
  • Szpilka dwa lata temu
    Tutaj to albo ktoś głupi, albo ślepy jak kret, podejrzewam, że to pierwsze, ZABAWA nie podlega ocenom, bo jest zabawą, pisaniem dla relaksu, nie dla ocen i nie dla pochwał albo nagan.

    Samozwańcza krytykantka, pisząca jak pensjonarka się odezwała, a cóż wielkiego można zawrzeć w 50 słówkach, bo tyle dribble zawierają?
  • Anonim dwa lata temu
    Dzięki, Szpilko.
  • Szpilka dwa lata temu
    Antoni Grycuk

    Drobiazg, głowa już boli od tego krytykanctwa, nawet się pobawić nie można, co za wredy i brzydy!
  • Anonim dwa lata temu
    Szpilka
    nic to, Baśka!
  • MartynaM dwa lata temu
    Niektóre użytkowniczki źle się czują bez wlazenia innym uzytkownikom w cztery litery... ale skoro dobrze tam się czują, to nie mam serca krytykować tych upodobań. Niech idzie na zdrowie...
  • Anonim dwa lata temu
    Małtyna, ciesze się, że sprawiłem, iż mogłaś się odreagować, stawiając jedynkę. Jak nie mogę Ci poważnie pomóc, to dobre choć i to.
  • Szpilka dwa lata temu
    A inna użytkowniczka bez wyższego wykształcenia filologicznego, czyli nie mająca żadnego prawa oceniać innych, za bardzo się tu szarogęsi. Niech okulary założy na nos i czyta ze zrozumieniem, ideą pomysłu Kigji była ZABAWA, ale niewykształcona w tyle ma założenia i pomysły innych, bo ona wszędzie musi dziób kostropaty wsadzić.
  • ZielonoMi dwa lata temu
    ???Uśmiech od rana.
  • Szpilka dwa lata temu
    ZielonoMi

    To super, a paszczura niech się pluje, pewnie tęskni wciąż za...

    miłością ?
  • MartynaM dwa lata temu
    A jeszcze przy tym, niektóre użytkowniczki, nie mając żadnej wiedzy o innych użytkownikach,.wypowiadają się jak ślepy o kolorach. I nie posiadając żadnej wiedzy na temat poezji czy prozy, tylko podkladajac swoje wypociny pod wiersze poetów nabrały przekonania, że są im równe, stąd żale i pretensje, kiedy ktoś tej manii wielkości nie doceni.
    Tymczasem co poetom przychodzi łatwo, atrapom sprawia ból, co widać po wymeczonych tekstach.

    Zabawa też powinna ocierać się o jakiś poziom, co widać u uzytkowniczki Rozwiazanie.
  • Szpilka dwa lata temu
    Hahahahahha, mitomanka, a piąteczki przychodzą stawiać tyłowłazy, nie mający pojęcia o poezji.

    Niech się pociesza, bo cóż innego zostało? To jak to było z bidulem i z 'wart", pani kształcuna?
  • MartynaM dwa lata temu
    Zawsze to lepsze niż podparcie w dowcipach o tym, co faceci noszą w spodniach... ale glodnemu zawsze chleb na myśli, wiec nie będę tego kwestionować.
  • Szpilka dwa lata temu
    No baaaaaa, lepiej o tym, niż o użytkowniczce, co to spiralę w macicy nosi i komunię przyjmuje, nieprawdaż?

    Niech lepiej już spać idzie, bo do trzeciej tu siedziała i od rana na posterunku, ech, ta samotność dokuczliwa, ktoś powiedział, że użytkowniczka samotna jak palec w (_!_)

    Ale nie każdy z samotności wrednieje, c'nie? ?
  • MartynaM dwa lata temu
    Jakoś nie widać, zeby do innej użytkowniczki kolejka chętnych się ustawiała i to po tylu sugestiach... jedynie odrzuceni przeze mnie. Ale co kto lubi...
  • Szpilka dwa lata temu
    MartynaM

    You should give up smoking, bo mimo że przez ciebie odeszło z portalu wielu fajnych userów, nie życzę ci choroby wszystkich palaczy, czyli rozedmy płuc - POChP.
  • MartynaM dwa lata temu
    Ja wszystkim, bez wyjątku, userom życzę dużo pokory przy pisaniu, żeby przez fałszywe komentarze nie rosło im ego jak gigantyczny balon, który pęka po jednym konkretnym wpisie...

    Dobrze piszący zostali, to najważniejsze...
  • Anonim dwa lata temu
    MartynaM
    niektórym to rośnie krytykanckie ego zamiast cycków :)
    Miłego dnia!
  • Szpilka dwa lata temu
    Antoni Grycuk

    Hahahahaah, świetny dowcip, aż mi kanapka z bigosem w gardle stanęła ze śmiechu, ahahahaha.
    Nom, z bigosem mam i podjadam i nic to , że się niektórzy dziwnie patrzą na moją kanapkę, na Robka Lewandowskiego zawartość talerza też się dziwnie patrzą, a Sandro Wagner powiedział, że nigdy takiego czegoś nie widział ?

    ☕?
  • MartynaM dwa lata temu
    Antoni Grycuk czyżby coś ci urosło? To może dobrze...?
  • Anonim dwa lata temu
    Szpilka
    smacznego :)
  • Szpilka dwa lata temu
    Antoni Grycuk

    ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Antoniuszu↔Też często tak ze mną, jak w drugiej części dribbla. Choć szczerze mówiąc, nie zawsze:)
    Pozdrawiam?:)
  • Anonim dwa lata temu
    To prawda. Będąc np dobrym, czasem trzeba być złym, aby osiągnąć dobro. Więc nie zawsze, nie zawsze...
    Dzięki.

    Pozdrość.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Antoniuszu↔Można by zdanie wydłużyć↔"Zawsze jestem sobą"... a jeżeli nawet nie jestem, to po swojemu.O!
  • Anonim dwa lata temu
    Dekaos Dondi
    chyba istota "bycia sobą" polega na odbiorze wydarzeń <--> albo do siebie, albo od siebie. Tak sem pomyślał.
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Zawsze jestem sobą - ważne zdanie. Dobrze wybrzmiało.
  • Anonim dwa lata temu
    Dziękuję.

    Pozdrość.
  • 00.00 dwa lata temu
    Pod płaszczykiem nezdary zwierz, kamuflarze mają też ludzie, na to wychodzi. ?
  • Anonim dwa lata temu
    U zwierząt udawanie jest niezwykle ważne. Ptaki w szponach kotów często udają martwe itp.
    A ludzie miewają kamuflaże, a jakże. Wilk w owczej skórze ;)

    Pozdrość.
  • zsrrknight dwa lata temu
    Całkiem spoko, choć bez efektu wow
  • Anonim dwa lata temu
    Powiem Ci, że sam czułem dokładnie to samo. Ale na szczęście tu nikt nie karze za słabe teksty oprócz pani przemądrzałej i kilku frustratów, którzy cały czas siedzą na Opowi, to ich całe życie i natychmiast po zjawieniu się tekstu wstawiają jedynki.
    Dzięki i pozdrość.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania