Foto-Zabawa Zaproszenie nr 1

Dobry wieczór,

 

Dzisiaj zrobiłam zdjęcie, kolejne już, które prosi się do napisania historii. Mogłabym pobawić się sama, ale może dla kogoś pomysł wyda się inspirujący, dlatego pomyślałam, że mogłabym zaprosić inne osoby do wspólnej zabawy.

*

Wracając wczesnym popołudniem do domu i przechodząc obok boiska szkolnego, zauważyłam, że coś leży. Z daleka myslałam, że to karton, ale gdy podeszłam bliżej nie mogłam uwierzyć w to co widzę. Na chodniku leżały rajstopy. Używane. Zdjęte w pośpiechu? Zgubione?

Szybko wyjęłam telefon i zrobiłam zdjęcie, by móc podzielić sie z innymi tą historią.

 

___

Pragnę Państwa serdecznie zaprosić do Foto-Zabawy.

 

Raz w tygodniu jedna osoba będzie wklejała zdjęcie, do którego trzeba napisać krótką historię.

Forma dowolna, byleby była krótka:

dribble

fraszka

limeryk

żart

satyra

wiersz

 

Termin na napisanie historii do zdjęcia dowolny. Nie typujemy zwycięzcy. Bawimy się.

Zdjęcia będą wstawiane od chętnych osób raz w tygodniu.

 

W tytule proszę zaznaczyć Foto-Zabawa nr + swój tytuł.

 

Proszę wejść w podany link https://poezja.org/utwor/185669-foto-zabawa/ i cóż miłego pisania Drodzy Opowijczycy ???

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Pan Buczybór 03.12.2020
    Eeee, zawiodłem się nieco. Myślałem, że będzie pierwsza zdjęcio-historia, a tu tylko reklama. No cóż, przyznam więc tylko, że bardzo ciekawe zdjęcie i już czuję przypływ inspiracji :)
  • kigja 03.12.2020
    Pan Buczybór,

    Od dnia dzisiejszego startujemy, ale nie mam jeszcze historii do tego zdjęcia, bo aktualnie piszę coś innego, co nie jest dla mnie łatwe.

    Zachęcam do napisania i podzielenia się z innymi swoją foto-historyjką.
    :)))
  • Dekaos Dondi 03.12.2020
    Kigjaczku↔Pierwsze skojarzenie, z pierwszym rzutem oków na zdjęcie↔to chorągiewka upleciona z jelit:))
  • kigja 03.12.2020
    Dekoś,

    Ojej! W życiu tak bym tak nie pomyślała!
    Fascynująca jest Twoja wyobraźnia!
    WoW!

    Jelita potwora, super!

    Zachęcam do szybkiego napisania, bo już nie mogę doczekać się tej opowieści!
    :)))
  • Tjeri 03.12.2020
    I ja jelita zobaczyłam. A potem napoczęty mózg ?
  • Anonim 03.12.2020
    Fajowy pomysł!
  • kigja 03.12.2020
    Dziękuję i zachęcam do wzięcia udziału w zabawie.
  • Shogun 03.12.2020
    Ooo, cuś nowego :D Obaczym obaczym :)
  • kigja 04.12.2020
    Shogun,

    Zapraszam i zachęcam :)))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania