-----wykasowany-----

-----

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Szpilka dwa lata temu
    Akurat! Miś jest do kochania, obśliniania i tarmoszenia za uszko, jakże niepewny byłby dziecięcy świat bez misia. O!

    Fajoskie ? ?
  • Anonim dwa lata temu
    Dzięki, Szpilko.
    Mnie się ten tekst raczej nie podoba, ale miło, że komuś tak.

    Pozdrość.
  • 00.00 dwa lata temu
    Wyjdź ze schematu i wybij się z końca tak żeby było ostro podcięte, ale utrzymywało się w historii, teraz jest tak sobie.
  • Anonim dwa lata temu
    Dzięki, Zerka.
    Tak, po opublikowaniu zdałem sobie sprawę, że to słaby tekst. Zanim pojawiły się komentarze czy nawet pierwszych dziesięciu czytających.
    Brakuje tu humoru, aby ta forma zagrała.

    Pozdrość.
  • kigja dwa lata temu
    A może ten misio od wielu lat mieszkał w Domu dziecka i tuliły go niezliczone ilości rączek, ściskały i oderwały uszko.
    W końcu uciekł, żeby zebrać myśli. Pomedytować i zatęsknić za szkrabami, które go męczą.

    Mnie się całkiem podoba, bo to nowa myśl.
    Chyba, że było w Toy Story...
  • Anonim dwa lata temu
    Mnie sie nie za bardzo podoba, bo jest "bezjajeczny" i nie mówię tylko o humorze.
    Ale dziękuję. O domu dziecka nie pomyślałem. To dobry trop.

    Pozdrość.
    ps. Może i bywam obrażalski, ale po pierwsze na krótką metę, a po drugie tym razem w ogóle sie nie obraziłem. Tu dyskusja jest sensowniejsza niz pod czyims tekstem.
  • kigja dwa lata temu
    Antoni Grycuk Ok?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Antoniuszu↔Nawet Misiu dość wszystkiego może mieć?↔A nawet ławka i jesienny deszcz, dość misia może. mieć
    A cały park i misia i ławeczki i deszczu→może mieć dość. Życie w sumie jest ciekawe, nawet?↔Pozdrawiam:)
  • Anonim dwa lata temu
    Dzięki, Dekoś.
    Tak, ale mi w tym tekście brakuje "ikry".

    Pozdrość.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania