.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Tjeri 31.05.2018
    Zatrzymała spora dawka ironii (także auto). :) Dość uniwersalne spojrzenie.
  • Hypokryta 31.05.2018
    Tjeri mądra sowo niezbyt często widzę Cię pod moimi tekstami, ale zawsze jak coś rzucisz to się okazuje, że w tym co napisałem jest więcej... niż napisałem :)
  • Tjeri 31.05.2018
    Hypokryto i tak pięknymi słowami mówisz, żem kulą w płot... :D
    No nic nie poradzę - każdy przez swoje szkiełka widzi po swojemu :D
  • Hypokryta 31.05.2018
    Tjeri Jeśli cokolwiek źle zinterpretowałaś, droga Sowo - to mój komentarz. Jak dla mnie utwór jest tym lepszy im więcej wrót interpretacji otwiera i im więcej dróg przemyśleń od niego da się poprowadzić, a Ty nawet jeśli trafiasz kulami w płot, to na płocie powstaje mozaika, przy której kryją się freski z kaplicy sykstyńskiej.
    @kalaallisut kiedyś jeden z moich wierszy skierowany w jasny sposób do córki zinterpretowała, jako skierowany do kochanki - była to rzecz, o której nawet nie pomyślałem, pisząc - ale przecież byłem jej wdzięczny, za tą nową ścieżkę interpretacji, która nawet przez moment nie pojawiła się w umyśle twórcy. Jeszcze raz napiszę, to co powtarzam do znudzenia: w wierszu, piszący jest jedynie zaczynem, a większość roboty należy do czytającego - to on jest głównym twórcom wiersza.
    Jeśli więc mój wiersz jest jasną iskrą - to się cieszę bardzo - ale ta iskra zgasłaby na mokrym gnoju... a w Waszych umysłach odpala ferie barw i festiwal eksplozji, tylko dlatego, że macie w nich skład fajerwerków nie z tej ziemi.
  • Dekaos Dondi 31.05.2018
    No tak to jest. Wszystko zależy od jakości kuli i jakości płotu. Dobrze ukazałeś, coś miał ukazać. Tak to jest, jak do wszystkiego podchodzi się przesadnie poważnie. Człowiek się potyka o belki, którym wystają innym z oczu i sam może sobie dupkę stłuc. Wojny to także z braku poczucia humoru wynikają. Podszedł mi tekst. Pozdrawiam→5
  • W prześmiewczy sposób przemycasz naprawdę wartościowe treści. Świetnie Ci to wyszło!
  • Canulas 31.05.2018
    Naprawdę, trzeba się będzie wziąć, jakaś petycję walnąć, żeby te gwiazdki poszły w piździec albo żeby wymagany był komentarz.
    Tekst kilku... (według oczywiście, mua) warstwowy. Cienka granica czy przesmiewczy czy jednak opisujący pewien tragizm. Za samą interpretacyjną wielowątkowość należy się najwyższa nota.
  • Tjeri 31.05.2018
    Podoba mi się idea piźdzca. Bo gwiazdki w ciemno wyglądają dobrze tylko na nocnym niebie. Fajnie jest jak się bierze odpowiedzialność za własne oceny, czyli jeśli oceniamy, to powinno być to jawne.
  • kalaallisut 31.05.2018
    Wojny religijne? Świetnie napisane! :)
  • kalaallisut 31.05.2018
    Boskie te macki ;)
  • Celtic1705 31.05.2018
    Bardzo mi się podobało. Tak jak poprzednicy, uważam, że świetnie napisane. :)
  • Aisak 31.05.2018
    Brakuje Szatana :(
  • Hypokryta 31.05.2018
    Ależ jest tam! Proszę się przyjrzeć uważniej - tkwi w szczegółach...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania