Poezja

poezja

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (171)

  • Misiek 22.12.2019
    świetne i na czasie ale zostawmy to na czas po świętach....
  • bogumil1 22.12.2019
    Tak mi przyszło do głowy, to wrzuciłem, bo później bym zapomniał.

    Dzięki, fajnie że się spodobało.
  • Jacom JacaM 22.12.2019
    był niejaki karczewski
    marszałkiem zawołanym
    kazał innym dla idei pracować
    lecz sam za darmo nie dyżurował
    jak się już niezmiernie zmęczył
    to u banasia nabierał nowych sił

    tak to już jest z naszymi patriotami
    że w cudzym oku źdźbło widzą
    a w swoim dwóch wież nie dadzą rady

    ale nie wymagajmy od nich zbyt wiele
    jak się na wschodzie szuka inspiracji
    to trudno zrozumieć
    że wolność wymaga odwagi
  • bogumil1 22.12.2019
    Żałosny jesteś. Karczewski przecież nie pozuje na niezłomnego obrońcę demokracji i praworządności. Sam siebie oszukujesz. Chcesz, żeby trzecią osobą w państwie była taka osoba.
  • bogumil1 22.12.2019
    Poza tym widzę, że dobry wiersz mi wyszedł.
  • Jacom JacaM 22.12.2019
    bogumil1..... jesteś zaślepiony ;-) nie martw się mam saperkę i mogę pomóc otworzyć powieki :-) od lat chodzą słuchy że wasz wuc jest pedałem, skoro chodzą o tym słuchy to posługując się waszą logika, musi to być prawda ;-) Co do dobrych wierszy ...;-) :-) :-) :-) są tak dobre jak ty sam
  • bogumil1 22.12.2019
    Jacom JacaM z takimi obrońcami demokracji daleko nie zajedziesz Jacom, otwórz oczy, mów o faktach, a nie o swoich rojeniach. I przestań oglądać wiadomą telewizję, bo szkodzi.
  • Jacom JacaM 22.12.2019
    bogumil1 :-) a o jakich faktach, bo na Grodzkiego na razie same pomówienia i żadnego doniesienia do prokuratury, tak już wasza mentalność jak się pluje to zawsze coś przylgnie, dyżury karczewskiego udokumentowane czy nie ?? nie powinien brać pieniędzy, ale co tam jako pisior jet ponad prawem, jest sprawa dwóch wierz czy jej nie ma, a co tam u Banasia w Krakowie jakiś pokoik na godziny może a potem pewnie modlitwa; i to ja mam otwierać oczy ;-)
  • Misiek 22.12.2019
    Jacom JacaM nie każdy singiel jest gejem tak samo nie każda singielka lesbijką - myślisz bardzo stereotypowo
  • Misiek 22.12.2019
    Jacom JacaM fakty już wypływają ,poczekaj jeszcze trochę
  • bogumil1 22.12.2019
    Jacom JacaM oczywiście, że prokuratura już bada sprawę pierwszych zarzutów. W tefałszenie cię o tym nie poinformowali biedaku.
  • bogumil1 22.12.2019
    Jacom JacaM wynajem pokoi to nie jest przestępstwo, na godziny, noce, czy tygodnie, obojętne. Do różnych hoteli przyjeżdżają różni ludzie, choćby tacy jak Biedroń z partnerem i gdyby im odmówiono pokoju na godziny, darłby mordę w parlamencie UE, że go dyskryminują. Więc o czym ty świergoczesz? Poza tym Banaś wynajął kamiennicę, więc po co kłamiesz. Z platformy dwie osoby prowadziły burdele, chyba któryś z Pomorza i ze Śląska jeden, pamiętasz, było w gazetach.
  • Jacom JacaM 22.12.2019
    bogumil1 jesteś zakłamany na maksa, nawet szkoda z tobą rozmawiać, na szczęście mam saperkę :-)
  • bogumil1 22.12.2019
    Jacom JacaM Ciebie nie interesują fakty, tylko własne wyobrażenia. Najlepiej wszystkie samotne osoby oskarżyłbyś o homoseksualizm, zapominając przy tym, że wy homoseksualizm wysławiacie pod niebiosa. Gdyby nawet tak było, to powinieneś codziennie Jarosławowi K. dawać kwiaty i pisać wiersze pochwalne.
  • Pan Buczybór 22.12.2019
    suabe i polityczne
  • bogumil1 22.12.2019
    Traktuję ten komentarz jako polityczny, a w związku z tym nieobiektywny.
  • Puchacz 22.12.2019
    Zgadzam się z Buczyborem.
    Taki poziom trościowy jak i polityczny.
    Zwyczajny paszkwil z pomówieniami z TVPis
    Czyli podwójna porażka autora.
  • bogumil1 22.12.2019
    Zwyczajnie trudno Ci przyznać puchacz, że to dobry wiersz.
  • Puchacz 22.12.2019
    Jak zwykle.
    A czy przypadkiem ci tego nie napisałem, jak faktycznie napisałeś dobry?
    Cóż za selektywna pamięć :)
    Im bardziej piszesz wiersze dosłowne, tym gorzej.
  • bogumil1 22.12.2019
    Ten Ci się nie podoba, bo polityczny, i pewnie jeszcze godzi w Twojego idola, więc podobnie jak Buczybór jesteś tu nieobiektywny. Tylko dwie, góra trzy osoby mogą obiektywnie ocenić ten wiersz na opowi, ale one się tutaj nie wypowiedziały. Mam na myśli całkowity obiektywizm, z odrzuceniem schiz ideologicznych.
  • Puchacz 22.12.2019
    Nic nie rozumiesz.
    Widziałeś mój, albo Buczybora o Kaczyńskim, czy Karczewskim?
    Tym się właśnie różnimy. Klasą.
    Toje wiersze wprost polityczne czy religijne są zwyczajnie do dupy.
  • bogumil1 22.12.2019
    Na innych forach są normalne kategorie satyra, w tym satyra polityczna i nie jest to nic niezwykłego, nie ma tu żadnej różnicy klas. Nie piszecie wierszy z tej kategorii, bo was to nie interesuje. A ja to lubię, i tyle. Puchacz, proszę Cie, nie dorabiaj ideologii do tematyki wierszy. Można pisać na każdy temat. A Ciebie ten temat drzaźni i tyle, więc nie zmuszam do pisania nic takiego na siłę.

    Satyry takie właśnie są, często bardzo dosłowne, i wnerwiające. To cecha tego gatunku.
  • Puchacz 22.12.2019
    A ty w tym gatunku jesteś tragiczny.
    Więc publikuj tam i po kłopocie. Dla mnie i Buczybora takie prymitywne jazdy są zwyczajnie... prymitywne.
    To jest różnica klas.
  • betti 22.12.2019
    Jak Ty się nie wstydzisz, Mirek sugerować, gdzie ktoś może pisać i publikować? Mnie też niektóre publikacje denerwują, ale to nie jest mój portal, żebym wyznaczała komuś jakieś granice. Nie wiem, co Ci odbija...
  • Puchacz 22.12.2019
    Nie ja wskazałem, że na innych portalach są odpowiednie kategorie.
    Czytaj dobrze i siadaj do pisania paszkwilu o Kidawie - Błońskiej.
    Już 600 lt temu niejaki Falkenberg został potępiony przez sobór i Papieża za paszkwile.
    Tu jest obrzydliwy paszkwil, bo tylko reżymowa telewizja nakręca te pomówienia.
    Chcesz zejść do tego poziomu, to siadaj i pisz.
  • betti 22.12.2019
    Gówno Ciebie obchodzi o czym będę pisała, to nie Twój zasrany interes. Na każdym portalu ludzi piszą o czym chcą i nikt im niczego nie narzuca. Kim Ty jesteś, żeby z taką pogardą do drugiego człowieka? Ogarnij się, bo dramat.
  • Puchacz 22.12.2019
    Nie mój zasrany interes gównianego historyka.
    Jesteś po prostu na tym samym, prymitywnym poziomie, to propozycja jest słuszna.
  • betti 22.12.2019
    Ty o poziomie niewiele wiesz, skoro takie chamstwo prezentujesz. Proponować to sobie możesz - żonie, albo kochance, jeżeli Ci na to pozwolą.
  • Puchacz 22.12.2019
    Na żadną byś się nie nadawała przy tym poziomie. Żegnam.
  • AlaOlaUla 22.12.2019
    Jak się chrześcijanie gryzą, plują, aż miło popatrzeć???

    I like it!
  • bogumil1 22.12.2019
    AlaOlaUla a gdzie tu masz kłócących się chrześcijan?
  • Puchacz 22.12.2019
    Dlatego są chrześcijanami :)))
    Nie plują na innych, nie piszą paszkwili i mają telefoniczną empatię :)))
  • betti 22.12.2019
    Uśmiałam się... Ty mógłbyś mi jedynie buty czyścić, więc daruj sobie.
  • Puchacz 22.12.2019
    Trzeba tylko trochę upchać w tych butach tę słomę wystającą, bo się pokaleczę przy czyszczeniu :)))
  • bogumil1 22.12.2019
    Puchacz skończ już.
  • Puchacz 22.12.2019
    bogumil1 Skończyłem. Co miałem rzez w temacie, to rzekłem.
  • Puchacz 22.12.2019
    Rzec*
  • betti 22.12.2019
    Puchacz jakiś Ty kulturalny i inteligentny... normalnie cud Opowi. Trzeba Jaśnie Pana pytać czy można coś i na jaki temat napisać, żeby w irytację nie popadł... Nie wiem co się z ludźmi dzieje, że tak odbija.
  • Puchacz 22.12.2019
    "Nie chce mi się z Tobą gadać" cyt.
  • betti 22.12.2019
    Ogarnij się, bo naprawdę żenada!
  • AlaOlaUla 22.12.2019
    Dzień święty tak świętuj
    na portalu w sieci
    pobożność prezentuj
    niech uczą się dzieci

    ????
    ???
    ??
    ?
  • Dariusz 22.12.2019
    ?
  • betti 22.12.2019
    Nie odniosłam się do publikacji... nie lubię takich tekstów, tak jak nie lubię tekstów, z których wylewa się jad ateistów. Tyle w temacie.
  • sensol 22.12.2019
    ateizm powinien być karalny
  • AlaOlaUla 22.12.2019
    Jad ateistów jest niczym amrozja
    Gdy jad świętoszków niszczy, jak korozja!

    Bum szakala!
  • AlaOlaUla 22.12.2019
    Jad ateistów jest niczym ambrozja
    Gdy jad świętoszków niszczy, jak korozja!

    Bum szakala!
  • AlaOlaUla 22.12.2019
    Wróbel mi zaćwierkał
    Że zgubła się literka, to poprawiłam?
  • bogumil1 22.12.2019
    Pozwolisz puchaczu, że wyjaśnię Ci czym jest satyra parafrazując nieco słowa księcia polskiej poezji i mistrza satyry, biskupa warmińskiego zresztą:

    Satyra prawdę mówi, względów się wyrzeka.
    Wielbi urząd, czci króla, lecz sądzi człowieka.
    Gdy więc ganię przywary i czyny nie zacne
    Pozwolisz mój puchaczu, że od Ciebie zacznę.
  • AlaOlaUla 22.12.2019
    boguś, czy ty mnie kochasz?
    No, wiesz tak po ludzku, prawdziwie, jak siebie samego?
  • bogumil1 22.12.2019
    AlaOlaUla cenię ludzi szlachetnych, wielkodusznych, patriotów, a szczególnie takich poświęcających się w jakiś szczególny sposób dla Ojczyzny. O ile masz którąś z tych cech, a najlepiej wszystkie naraz to tak.
  • AlaOlaUla 22.12.2019
    bogumil1 A czy ty posiadasz, którąkolwiek z wymienionych cech?
    W jaki szczególny sposób poświęcasz się dla Ojczyzny?
  • bogumil1 22.12.2019
    Przecież to Ty chciałaś wiedzieć, a nie ja, nie mam wiec powodu, żeby się tłumaczyć.
  • AlaOlaUla 22.12.2019
    bogumil1 Aaaaa.
    No, ale to ma być miłość, jak siebie samego.
    A nie jakiegoś hipokryty :-/
  • bogumil1 22.12.2019
    AlaOlaUla wiesz o tym, że nadmierne przywiązywanie się do życia doczesnego i jego pokus jest grzechem bałwochwalstwa. Tylko ateiści trzymają się życia pazurami za wszelką cenę. Gdy burmistrz Vilanowy straszył dzieci z Fatimy, że usmaży je w oleju, jeśli nie wyjawią mu tajemnic powierzonych przez Matkę Boską, to wszystkie trzy zgodnie odpowiedziały, że się z tego cieszą, bo szybciej trafią do Nieba. To oczywiście ideał, bo większość katolików nie jest tak radykalnych, chociaż powinni.

    Poczytaj sobie do czego zdolni są ateiści. Trójkę dzieci w wieku od 7 do 10 lat dorosły facet straszył usmażeniem w oleju i przetrzymywał w więzieniu z kryminalistami, bo mu zaburzały obraz ateistycznego świata.
  • Puchacz 22.12.2019
    Nie, nie pozwolę.
    Chciałeś spokoju, to nie wywołuj mnie znowu.
    Pisz sobie te paszkwile (dowodów na prawdziwość tez nie masz), a ja będę na nie reagował jak przystało na paszkwile.
  • bogumil1 22.12.2019
    puchacz, to kończymy, ale pan profesor sam przyznał w internecie, że były wpłaty na jakąś fundację, a kobieta która tam wpłacała napisała, że nie dostała paragonu, ani faktury. Kioskarkę ukarali za brak paragonu na zapałki mandatem 2000 zł. A jaki samochód. Jaguar. Kogo dziś w Polsce stać na jaguara? Sam sobie odpowiedz.

    Nie oczekuję odpowiedzi tylko przemyśleń.
  • Jacom JacaM 22.12.2019
    bogumil1 ... a kogo stać na dwie wieże ile karczewski zarobił na dyżurach jak był marszałkiem, na jaguara starczy spokojnie :-) albo komu akowcy dają kamienice
  • bogumil1 22.12.2019
    Jacom JacaM człowieku wieże miały być z kredytu, przecież tam wyraźnie to powiedziano, i nie budował tego Kaczyński, tylko fundacja, więc po co te ściemy. Tam nie było żadnego przekrętu, tylko normalne kontakty biznesowe, a platformie oszustów to przekręciarz przekręciarza przekręciarzem pogania. Jakieś mieszkania w Chorwacji na teściów i inne tego typu przekręty.

    Pozdrawiam i życzę ogarnięcia.
  • bogumil1 22.12.2019
    Jacom JacaM ja nie wiem o czym te bredzisz z tymi dyżurami, ale mam pytanie, czy złamał prawo gdziekolwiek? Bo jeśli tak miałby chyba śledztwo, albo jakieś zarzuty.
  • Jacom JacaM 22.12.2019
    bogumil1 "Według doktora Artura Rycaka, adwokata specjalizującego się w prawie pracy i byłego sędziego orzekającego w sądach pracy, zapisy umów, które podpisywał w szpitalu Karczewski, wskazują, że stosunek pracy zachodził. W związku z tym - dodał Rycak - polityk PiS nie mógł na tej zasadzie pracować w trakcie bezpłatnego urlopu. Zdaniem eksperta nie jest to jednak największa nieprawidłowość, bo - jak zauważa - ustawa o działalności leczniczej "nie dopuszcza wykonywana zawodu lekarza na podstawie umowy o dzieło". - Wykonywanie na tej podstawie zawodu jest niezgodne z prawem - zaznacza ekspert. "

    Nie no wiadomo pisowcy są ponad prawem, to tylko pisowski marszałek senatu :-) ale co tam
  • Puchacz 22.12.2019
    bogumil1 Ja nie piszę o wprost pobranych 400tys zł z dyżury, Falkenbergu.
    Daj mi już spokój.
  • bogumil1 22.12.2019
    Jacom JacaM i to dla Ciebie jest afera, że ktoś pracował, tylko umowę nie taką podpisał jak trzeba. Ja też nie jestem prawnikiem i czasem wykonuję jakąś usługę, która według jednych podlega pod umowę zlecenie, według innych pod umowę o dzieło. Co prawnik to inna opinia. I cóż to za afera, że ktoś uczciwie pracowal tylko umowę niewłaściwą zawarł. Tam chyba wchodzi także w grę odpowiedzialność drugiej strony. Szpital dysponuje prawnikami, to oni powinni wiedzieć. Aleś wymyślił aferę.
  • Neurotyk 22.12.2019
    Świetne rymy. Satyra polityczna. Nie gorzej niż Wolski piszesz.

    Mało tego gatunku na Opowi.

    5
  • bogumil1 22.12.2019
    Dzięki neurotyku, wreszcie normalny komentarz. Oni tutaj wszyscy poeci, a nie wiedzą co to satyra. Najważniejsze tylko, żeby opierała się na faktach, a nie urojeniach, bo wtedy jest uczciwie.
  • Neurotyk 22.12.2019
    bogumil1, również nie rozumem pogardy, szczególnie, że sprawnie posługujesz się językiem (masz giętki), rymy stosujesz nieoczywiste.
  • bogumil1 22.12.2019
    Neurotyk dlatego dziwię się puchaczowi, że nie pochwalił tego wiersza, mimo, że specjalnie dla niego zastosowałem rymy niegramatyczne.
  • Neurotyk 22.12.2019
    bogumil1 mądra słowa zawsze mądra, pamiętaj;)
  • Neurotyk 22.12.2019
    Mądra sowa*
  • Neurotyk 22.12.2019
    ZADZWON DO W TYLE WIZJI I ZARECUTJ WIERSZ ;)
  • bogumil1 22.12.2019
    Chyba im wyślę. Raz tak zrobiłem, ale wtedy tego nie puścili.
  • Neurotyk 22.12.2019
    bogumil1 próbuj, próbuj ;)
  • Dariusz 22.12.2019
    Neurotyk jak tam portal Widmo? ?
  • Neurotyk 22.12.2019
    Darku zegarku, portal współtworzę z Netflixem (Amerykanie chcą wejść w branżę książek). Współpraca układ się dobrze, a premiera usługi przewidziana na 2020 rok.

    Baj
  • Dariusz 22.12.2019
    Neurotyk fantazję to ty masz ?
  • Neurotyk 22.12.2019
    Dariusz ;)
  • Tjeri 22.12.2019
    Krok do tytułu dla Ciebie.
    Niezbyt lotne a i niechlujne, literówki gdzieś zarejestrowałam ("mimb", ale coś jeszcze było).
  • bogumil1 22.12.2019
    Literówkę poprawiłem. Dziękuję.
  • Neurotyk 22.12.2019
    W tym temacie dzisiaj panuje już zgoda,

    lepiej by się szybko do dymisji podał.

    W takim rozwiązaniu nie ma nic zdrożnego,

    ale czy platforma ma kogoś lepszego?

    Cięta puenta. Doskonale nadrabia rzekomy brak lotnosci.

    Rozumiem, że oczukuje się zawolowanych i lotnych przekazów (Mlynarski). Coz. Niektórzy wbijają gwóźdź wyobraźnią, inni młotkiem. Jeśli młotek jest porządny to już tylko kwestia gustu.
  • Miron 22.12.2019
    Brawo Bogumił ,fraszka na czasie .W końcu coś się Marszałkowi Senatu należy (nie tylko w kopercie). Pozdrawiam
  • bogumil1 22.12.2019
    Dzięki Miron. Miło znów Cię usłyszeć. Pozdrawiam świątecznie.
  • Puchacz 22.12.2019
    Oho, nowy klon do gwiazdek :)
  • Miron 22.12.2019
    A może i bombek. Idą święta
  • Puchacz 22.12.2019
    Miron Jeden Oj, kloniku :)
  • bogumil1 22.12.2019
    Puchacz miałem się nie odzywać ale przeginasz. Miron jest na forum co najmniej pół roku wcześniej ode mnie.
  • Miron 22.12.2019
    Puchacz chcesz coś napisać .Mam na myśli życzenia.Wesołych śwuąt.
  • Dariusz 22.12.2019
    Dom wariatów
  • Puchacz 22.12.2019
    bogumil1 Przeczytałem jego dzieła.
    Wcześnie sobie go stworzyłeś, bo strasznie tobą wali.
  • Misiek 22.12.2019
    Dariusz widocznie jeszcze wszyscy nie czytali moich życzeń
  • bogumil1 22.12.2019
    Puchacz Miron jest bardzo fajnym użytkownikiem ale kim innym ode mnie. Tak jak niby Marsjasz był moim klonem. Na świecie jest jeszcze wielu normalnych ludzi puchacz.
  • Puchacz 22.12.2019
    bogumil1 Nie zaliczasz się niestety, dlatego zawsze będziemy zaściankiem i pośmiewiskiem.
    27 :1.
  • bogumil1 22.12.2019
    Puchacz nie zrozumiałeś aluzji przykro mi.
  • Puchacz 22.12.2019
    bogumil1 Ty i aluzje? Nie rozbawiaj mnie.
  • Puchacz 22.12.2019
    Raczej nie.
  • Miron 22.12.2019
    To o co chodzi ?
  • Puchacz 22.12.2019
    Miron O ten tramwaj co nie chodzi, bogusiny klonie.
  • Miron 22.12.2019
    Puchacz a Ty wiesz ,że złość poezji szkodzi.Wkurwiać to się dobrze przy łopacie.
  • Puchacz 22.12.2019
    Miron Daję radę i przy poezji, boguś :)
  • Miron 22.12.2019
    Puchacz to tak trzymaj i nie musisz kozaczyć.
  • Puchacz 22.12.2019
    Miron Lubię Boguś.
    Nic nie poradzisz. :)
  • Miron 22.12.2019
    Puchacz nic nie powiem.
  • Puchacz 22.12.2019
    Miron Fajnie. :)
    Nareszcie ktoś taki.
  • Miron 22.12.2019
    Puchacz a znasz bajkę o żółwiu ?
  • Puchacz 22.12.2019
    Miron A ty o wężu?
  • Johnny2x4 22.12.2019
    Powiem tak - wiersz nie jest wierszem, nawet jak usiłuje się go nazwać satyrą. Satyra jak każdy gatunek, nie jest czczym dadaizmem, ładnie ukraszonym tandetną bezpośredniością. Także, nie podoba mi się.
  • Johnny2x4 22.12.2019
    okraszonym*
  • bogumil1 22.12.2019
    Wiele satyr wali beZpośrednio Johnny;)))
  • Johnny2x4 22.12.2019
    bogumil1 Czytaj ze zrozumieniem.
  • Puchacz 22.12.2019
    Nie bardzo mu to idzie.
    Dlatego kabarety okresu PRL-u były tak dobre, bo posługiwały sie aluzją, metaforą i zawoalowaną satyrą.
    Dlatego też Orwell, był tak dobry, bo nie pisał wprost.
  • Misiek 23.12.2019
    no to się ucz od nich chłopcze bo ci jeszcze daleko do nich... oj daleko
  • Puchacz 23.12.2019
    Misiek Won
  • AlaOlaUla 22.12.2019
    Miron, to boguś?
    Kolejny AKTYWNY nick nieskazitelnego katolika...
    :(
  • Miron 22.12.2019
    Ja tu już nic nie rozumiem.To nie tylko twórczość?
  • Puchacz 22.12.2019
    Jak luknąłem na dokonania literackie niejakiego Mirona, to wypisz, wymaluj...
    Choćby ideał w poglądach, ale i w błędach literackich.
  • bogumil1 22.12.2019
    Puchacz daj sobie spokój. Masz gdzieś wydrukowany wiersz? Bo ja mam. I będę miał kolejny wkrótce.
  • Misiek 22.12.2019
    bogumil1 jakie szanujące się wydawnictwo czy periodyk wydrukuje mu te wulgaryzmy ?
    nikt nie będzie ryzykował dla takiej ,,literatury,,
  • Puchacz 22.12.2019
    Misiek won
  • Puchacz 22.12.2019
    To trza być drukowanym? :)))
    No to masz gazetkę parafialną, więc jesteś lepszy ode mnie.
  • bogumil1 22.12.2019
    Nie są to gazetki parafialne ale nawet gdyby były to też byłbym dumny.
  • Puchacz 22.12.2019
    bogumil1 I z tym zostań. Choćby dwa takie "talenty" wydrukowały się w podręcznikach i tak widać ich poziom.
    Ja po prostu umiem czytać i pisać i to mi wystarczy.
  • Misiek 23.12.2019
    Puchacz a ja potrafię kierować samolotem i robię licencję na helikoptery bo samoloty mi nie wystarczą
  • Puchacz 23.12.2019
    Misiek Won
  • Puchacz 22.12.2019
    Głupiś w tym temacie jak nie powiem kto :)
    Wydrukują w jakiś pisemku dla patafianów i literat :)))
    Ja jestem normalny i zwyczajnie nie mam parcia do usrania na druk.
    I nie tak wartościuję dobrze piszących. :)
  • IgaIga 22.12.2019
    Druk - brzmi dumnie :D
  • Misiek 23.12.2019
    IgaIga a żebyś wiedziała ,że tak jest...
  • Puchacz 22.12.2019
    A jak wartościuje!
    Trza słać wszędzie, a jeleń z gazetki parafialnej, albo koła gospodyń zawsze się znajdzie.
    A jak jest widać po prostu gołym okiem :)
  • bogumil1 22.12.2019
    To wyślij puchacz do gazetki to zobaczysz jak ci wydrukują;))))
  • Misiek 23.12.2019
    nic mnie tak nie wkurza jak głupia zawiść i to bez najmniejszego powodu
  • Puchacz 23.12.2019
    Misiek Won
  • Puchacz 22.12.2019
    A po co?
    Jeszcze znalazłbym się przypadkiem koło dwóch takich "talentów".
    Mnie nie potrzeba druku. Lubię portale.
  • bogumil1 22.12.2019
    Jasne lepiej nie mieć jak mieć. Od logika;)))
  • Puchacz 22.12.2019
    bogumil1 Nudzi mnie ta rozmowa.
    Przyjmijmy, że ty i przyjaciel jesteście wybitnymi poetami, bo pchaliście się wszędzie, i gdzieś was wydrukowano. W twoim wypadku zapewne chodziło o jakiś religijne "dzieło", a tam poziom zawsze był zajebisty.
    Ja nie wysyłam nigdzie, bo mi się zwyczajnie nie chce. Każdy grafoman mierzy własną miarką i ma ogromne parcie na druk. Tym bardziej, że jeśli ktokolwiek drukuje wasze gnioty, to świadczy, w jakim miejscu jest polska literatura.
    Tak sie jednak składa że obaj jesteście największymi beztalenciami jakich czytałem i dlatego gdzieś istniejecie, bo gdyby ktoś dobry was ocenił to powinniście być wydrukowani co najwyżej na papierze toaletowym.
    Amen i weny grafomańskiej życzę.
  • Miron 22.12.2019
    bogumil1 widzą że twoją poezją karmią się też i trolle.
  • sensol 22.12.2019
    och! wreszcie. fakt wydrukowania nie świadczy o jakości dzieła. papier jest cierpliwy. może troszkę mniej niż serwer, ale jadnak
  • betti 22.12.2019
    Fakt, trzeba napisać sto komentarzy, dlaczego jednych drukują, innych nie chcą i kto zasługuje na druk, kto nie i to muszą stwierdzić specjaliście ze znakomitego portalu Opowi. Nikt więcej.
  • Misiek 23.12.2019
    Puchacz na skomentowanie i opisanie w twoim języku twojej debilnej postawy wobec innych piszących i jeszcze głupszego narcyzmu szkoda byłoby nawet papieru toaletowego...
    spotkałem się w ostatnich latach z różnymi reakcjami ale ty przebiłeś wszystkich bo z twoich słów wynika,że wszyscy wydani poeci i prozaicy to grafomani...
    Cóż... skoro nikt poważnie traktujący literaturę ciebie jak dotąd nie pochwalił a tu pieje z zachwytu mała grupka twoich fanów,których i tak masz gdzieś - to trzeba pisać o sobie,że się jest najlepszym i dlatego nie masz tego parcia na druk...
    Wrzuciłeś do jednego worka znane wydawnictwa i redakcje... Cóż ja na to ?
    Ano składam ci wyrazy głębokiego współczucia z powodu nieopanowanej przez ciebie najzwyklejszej zazdrości. A teraz napisz,że to wszystko to nieprawda. Ludzie i tak będą wiedzieć swoje.
  • Puchacz 23.12.2019
    Misiek Won
  • Misiek 23.12.2019
    Puchacz w 1914 roku z okazji Wigilii doszło do słynnego Rozejmu bożonarodzeniowego (ang. Christmas truce, niem. Weihnachtsfrieden) a ciebie nie stać nawet na gest milczącej zgody tylko cały czas warczysz to swoje won jak wściekły rottweiler
    Niech ta zawiść lekką będzie Mirku teraz i zawsze ale beze mnie...
  • Puchacz 23.12.2019
    Misiek Won
  • Misiek 23.12.2019
    Puchacz jesteśmy genialni z bogumiłem i to obaj
    dowód :

    "Pojawienie się prawdziwego geniusza możesz rozpoznać po tym, że wszystkie osły i nieuki jednoczą się przeciwko niemu."
    Jonathan Swift
  • Misiek 23.12.2019
    sensol masz rację bo jest jeszcze kwestia przez kogo to dzieło zostało wydane ?
  • Misiek 23.12.2019
    betti ci co się nie drukują często tracą czas na dyskredytację tych,którzy już to robią
  • Puchacz 23.12.2019
    Misiek won
  • Puchacz 23.12.2019
    Misiek won
  • betti 23.12.2019
    Misiek, a może byś się już tak uspokoił, Wigilia jutro... co ciebie obchodzi kto się drukuje, kto nie i jakie to ma dzisiaj znaczenie? Moim zdaniem żadnego... Czas się wyciszyć i innym na to pozwolić.
  • Puchacz 23.12.2019
    betti Tjereszkowa go świetnie i trafnie zdiagnozowała.
  • betti 23.12.2019
    Puchacz a ona jest lekarzem? Nie wiedziałam...
  • Puchacz 23.12.2019
    betti Ludzi trafnie ocenia jak wiedźma.
  • betti 23.12.2019
    Aha
  • Misiek 23.12.2019
    betti „Zanim osądzisz błędy innych, zwróć uwagę na własne błędy. Ten, kto rzuca błotem, nie może mieć czystych rąk.”
  • IgaIga 23.12.2019
    Puchacz - bo Sowa JEST wiedźmą.
  • Miron 23.12.2019
    Puchacz zacznij mówić ludzkim głosem bo już wigilia i święta.Wesołych świąt !!!.
  • Misiek 23.12.2019
    Miron Ludzie są jak pistacje. Jedni otwarci, drudzy zamknięci i trudni do rozgryzienie, a inni po prostu puści. a Puchacz to nie człowiek tylko dzika sowa
  • Misiek 23.12.2019
    Puchacz „Ludziom można dawać szansę, kilka szans, sto, dwieście. Ale przychodzi moment, kiedy wyczerpują się baterie. Padają akumulatory wiary, że coś się zmieni na lepsze. Wtedy dojrzewamy do tego, że kolejna szansa nie zmieni biegu rzeki, nie przemówi do serca.”

    – Kaja Kowalewska
  • Misiek 23.12.2019
    Puchacz „Nigdy się nie mścij. Usiądź i poczekaj. Ci, którzy ranią innych, często później wyrządzają krzywdę samym sobie.”
  • Puchacz 23.12.2019
    Miron won
  • Puchacz 23.12.2019
    Misiek won
  • Puchacz 23.12.2019
    Misiek won
  • Puchacz 23.12.2019
    Misiek won
  • Puchacz 23.12.2019
    IgaIga wiem, dlatego tak go dobrze rozgryzła.
    Co tego oszołoma tak naprawdę boli.
  • Puchacz 23.12.2019
    Przybył przyjaciel od papieru toaletowego?
  • betti 23.12.2019
    Kurczę, wszyscy tacy przejęci świętami, że aż ''miło'' poczytać...
  • Puchacz 23.12.2019
    betti Pierwszy chrześcijanin portalowy napędza wszędzie, gdzie mnie widzi.
  • bogumil1 27.12.2019
    Miron trole tłuste jak bąki
  • betti 22.12.2019
    Ja nie wiem co tu się dzieje... to przechodzi pojęcie ludzkie. Ten wylew jadu jest ohydny...
  • Misiek 23.12.2019
    Politycy bardzo lubią bawić się w klocki :
    wczoraj była Grodzka a dziś senator Grodzki.
  • Ozar 23.12.2019
    Nie będę tu się odnosił scrikte do polityki, ale biorący "w łapę" lekarz profesor i ordynator to już chyba norma. Sam znam takich przypadków mnóstwo. Jednak dziwi mnie zdziwienie ludzi. Przecież tak było, jest i będzie. Takie jest życie w tym naszym biednym kraju. Im kto bliżej koryta, tym bardziej korzysta. Oczywiście nie tak powinno być, ale jak zwykle prawo prawem, etos etosem ale ważniejsza kasa. Cóż akurat taki biorący został marszałkiem... Coś w tym dziwnego?
  • Misiek 23.12.2019
    Dziwne jest to ,że uchodził za człowieka bez skazy... jak wszyscy z totalnej opozycji
  • Ozar 25.12.2019
    Misiek Wśród tzw. polityków, a bardziej politykierów zarówno z jednej jak i z drugiej strony nie ma ludzi bez skazy. Oni maja zbyt wielki ciąg na kase żeby tak było. Czasami to wychodzi, czasami nie, ale taka jest nasza polityka. Ci ludzie mają wszystko w dupie. Dla nich liczy sie tylko koryto, układy i kasa, reszta nieistotna. Wszelkie programy, obietnice itd. to tylko bełkot medialny i propaganda.
    My Polacy mamy ten problem, że jako naród prawie 40 milionowy nie potrafimy, a raczej nie możemy wybrać do władzy normalnych ludzi. Dlaczego nie możemy?
    Bo ci którzy sterują tym systemem takich normalnych czytaj patriotów do władzy nie dopuszczą. Teraz rządzą nami albo zdrajcy opłacani przez obcych, albo tacy za którymi stoją nasze stare służby specjalne. A niestety chętnych żeby zdradzić Polaków za garść srebrników u nas wielu. A wszelkie afery wybuchają nie dlatego, że działają jakieś służby, że sprawdzają polityków i patrzą im na ręce - to bzdura, one wybuchają tylko wtedy, kiedy jedna grupa chce udupić inna grupę w walce o koryto. Tylko dlatego. U nas nie ma żadnej demokracji a tylko walki jednej "mafii" z drugą.
  • bogumil1 26.12.2019
    Ozar

    Bardzo trafny komentarz.
  • Zaciekawiony 23.12.2019
    Kolejny raz jakość treści ustępuje pod naporem tematu. I kolejny raz temat przypisywany z TVP
  • iNick 04.01.2020
    Szajs i jeden.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania