***

***

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Canulas 10.11.2017
    "-Witamy królu- wykrzyknęli zebrani w sali. - odstępy po myślnikach.

    "Siadł przy stole. I rozpoczął jeść." - Przede wszystkim, to powinno być jedno zdania, nie dwa. Po drugie: I rozpoczął jeść? I zaczął jeść.
    Daj po prostu: Siadł przy stole i zaczął jeść.

    "Od małego wolał jeść warzywa." - zbyt blisko słowa jeść względem siebie. Używaj synonimów. Chociażby: spożywać.

    "Kiedy matka w wieku siedmiu lat podała do stołu mięso, zwymiotował." - brzmi, jakby matka miała siedem lat. Może: Gdy był w wieku zaledwie siedmiu lat, matka podała mięso (mięsiwo) ewentualnie: matka podała na objad lub kolację. Nie do stołu w tym kontekście.
    Całość. Gdy byłw wieku zaledwie siedmiu lat, matka podała na kolację mięsiwo. Wtedy zwymiotował.

    " Kiedy wszyscy zebrani jedli ze smakiem, on z trudem przełykał kęs wołowiny. Na szczęście, nadworny kucharz przygotował sałatkę ziemniaczaną. Kiedy wszyscy skończyli jeść, jeden z generałów Abraham zabrał głos." - Tu ogólnie spoko kawałek, ale...
    2x "kiedy wszyscy" rzuca sie w oczy i razi niedbałością. Synonimy lub inna budowa zdań.

    "Pod stołem natomiast nerwicowo poruszał nogą. " - zbyt dziwnie brzmi. Prościej i bez zbytnich dookreśleń spróbuj. Z nerwów skakała mu noga. Tyle. Nie gdzie skakała, jak i czyja. Ten kontekst pozostaw czytelnikowi.

    "-Masz jakieś inne informacje?- zapytał spokojnie król, kładąc zegarek na stole.

    -Owszem. Na froncie wschodnim...

    -Co na froncie wschodnim?- przerwał mu znerwicowany król."

    Użyj synonimów słowa :król" (Możnowładca - monarcha) I w jednej sekundzie jest spokojny w drugiej znerwicowany. Ustal jedno. Raczej otoczka tekstu sugeruje, że król powinien być znerwicowany. WYpieprz zatem "spokojny"

    Końcówka mi się podoba. Monolog króla bardzo spoko

    Cała ta atomizacja tekstusłużyc ma Twej poprawie w pisaniu, jest podyktowana życzliwością i jako taka, winna być odbierana.
    Tekst do poprawy, choć po solidnej przebudowie - rokujacy.
    Dużo pracy czeka, ale taka branża

    Pissssss.

    (Chwilowo nie oceniam)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania