Frydki z mistkiem

usunięte

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Paweł Beer 14.12.2021
    Tak czułem, że będzie jakaś podpucha:)
  • cos_ci_opowiem 16.12.2021
    Nawet nadpucha. :D
  • Dekaos Dondi 14.12.2021
    Cos_ci_opowiem, a mianowicie, że mi spasił tekst:)↔Na pograniczu: absurdu, pewnej wiedzy... ale jak "dwie równoległe"
    No ale w końcu się "przecięły" Zjadł, co chciał:)↔Pozdrawiam:)↔%
  • cos_ci_opowiem 16.12.2021
    Dziękuję za komentarz, pozdrawiam. ;] Absurdalnie miało być i chyba było.
  • Z mistkiem, zjeść można było w mieście Frýdek-Místek, ale są sposoby, bo np. jak rozbierali mur berliński, to kawałek można było dostać na całym świecie, czasem farba, co prawda była za świeża, ale zasadniczo był dostępny, więc operatywny właściciel: baru, restauracji, jadłodajni - chcąc, mógłby, wpisać frytki z mistkiem do menu...
  • tj frydki - oczywiście
  • cos_ci_opowiem 16.12.2021
    Przy Twoim komentarzu powiedzenie "żreć gruz" nabiera nowego znaczenia :)
  • Trzy Cztery 15.12.2021
    Tylko wymyśliłeś jedzenie biletów, i od razu świat podchwycił pomysł. Jadalne bilety na uspokojenie.

    "Bilety, które kosztują 8,80 euro za sztukę, są wykonane z jadalnego papieru i są nasączone „nie więcej niż trzema kroplami” oleju konopnego."

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/jadalne-bilety-z-konopi-w-berli%C5%84skim-metrze-maj%C4%85-roz%C5%82adowa%C4%87-stres/ar-AARQJHv?ocid=msedgntp
  • cos_ci_opowiem 16.12.2021
    Aż ślinka leci!
  • DrV 21.12.2021
    XD
  • satyrekrol 05.01.2022
    Zabawny jest język czeski dla nas. Czechy to jest kraj ateistyczny, Czeszki się chętnie dzielą sobą ;)
  • cos_ci_opowiem 05.01.2022
    Zmieścić tyle stereotypów w kilkunastu słowach, brawo. :)
  • Ale jak Czechowi powiesz " Szukam twou żenu" dostaniesz niechybnie w pysk:)
  • satyrekrol 05.01.2022
    Edward Handscissors Czesi fajni ludzie. Kiedyś w restauracji byli i jakiegoś reżysera stamtąd wymieniłem, nie pamiętam nazwiska teraz, i całą noc mi piwo nosili. Wyszedłem nawalony jak bela stamtąd. Czeszki są śliczne i dzielą się chętnie swoimi łakociami — bo ich religia nie powstrzymuje. Tak jak napisał kotek — to zależy wszystko, gdzie się mieszka w Czechach.....
  • cos_ci_opowiem 10.01.2022
    satyrekrol ja Czechów nawet lubię, ale polską czechofilię leczyłbym elektrowstrząsami xD
  • poco 31.01.2022
    cos_ci_opowiem Michale, Michale.............

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania