xx

xx

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • AlaOlaUla 02.12.2019
    Będę, jak przybędę?
  • Artbook 02.12.2019
    No dobra, to jak będzie chwila, to zapraszam ponownie ;-)
  • Puchacz 02.12.2019
    Wszystko byłoby nawet, gdyby nie brzydka dopełniaczówka "zarys wpatrzenia".
    Ki uj?
    Strasznie wymyślne.
  • Artbook 02.12.2019
    Dzięki Puchacz.
    O "zarysie wpatrzenia" może jeszcze podumam w wolnej chwili ;-)
  • JamCi 02.12.2019
    Nie wiem czemu skojarzyło mi się z obrazami na murach starówki Krakowskiej. Ale odbicie w wodzie tylko potęguje wrażenie. Zwykle w takich mmiejscach jestem tylko przechodniem przypadkowym, nie mam czasu na to, zeby się zagłebić, co powoduje takie właśnie wrazenie ślizgania się po powierzchni, tylko ogólnego, z trudem nazywanego wrażenia. Dopiero myśl zatrzymuje. I nadaje znaczenia, wydobywa głebię.
    Lubię subtelność Twoich wierszy. Zatrzymują.
    I cieszę się wiesz z czego :-) I oko wróciło.
  • JamCi 02.12.2019
    łeee idem per idem, przepraszam :-)
  • Artbook 02.12.2019
    JamCi no bardzo miło i sympatycznie mnie się zrobiło :-)
    Fajnie, że ten rodzaj subtelności ci odpowiada.
    No, a jeśli zatrzymują, to tym bardziej się cieszę.

    Dzięki za wnioski, wrażenia i odczucia. Ciekawy i inspirujący twój komentarz.
    Podoba mi się :-)
    Pozdrawiam, miłego dzionka!
  • Dekaos Dondi 02.12.2019
    Artbook→Dawno u Ciebie nie byłem:)
    Tak pomyślałem, że każdy człowiek jest ''galerią' dla innych i dla siebie. Ze wszystkim, co widzialne i niewidzialne.
    A każdy obraz inny. Sądzony często po ''ramach'' a nie po tym co przedstawia.
    Nie wszystkie ''złote ramy'' są złe i ne wszystkie ''z byle czego'' dobre.
    Każdy swój własny obraz szkicuje... a życie i tak, domalowuję całą resztę... na ile czasu starczy.
    Ładnie napisałeś→Ostatnia najbardziej:) Pozdrawiam:)→5
  • Artbook 03.12.2019
    Witaj Dekaos Dondi :-) Miło, że wpadłeś i zostawiłeś ślad.
    Zresztą bardzo ciekawie rozpracowałeś tekst. Lubie twoje otwarte i szczere podejście do poezji.
    Nie boisz się interpretacji i ja to bardzo szanuję ;-D
    Pozdrawiam! :-)
  • Pasja 03.12.2019
    Witam
    Dawno cię nie czytałam. Jak sprytnie namalowałeś obrazy olejnymi farbami. Gęsta powłoka zasłania wnętrze... galeria nad wodą.
    Warstwami otwierasz upływanie czasu i pragniesz dostać się do czasoprzestrzeni, do myśli ludzi bogatych. Poznać i zrozumieć ich stan duszy. Lecz nie zawsze można tam się dostać poprzez grubą powłokę cieni.
    Jak zwykle masz swój styl zaciekawienia i mocno budujesz prawdę.

    Pozdrawiam szczególnie
  • Artbook 08.12.2019
    Dziękuje pasja za odwiedzinki :-) Twoje podejście do moich wierszy jest mi niezwykle bliskie. Piszesz otwarcie i zarazem trafnie o moich niełatwych zmaganiach ze słowem. Przenikliwie interpretujesz. Czytasz i piszesz o tym co czytasz. To dla mnie bardzo ważne i serdecznie za to dziękuje. Cieszę się, że masz tak pozytywne i otwarte podejście do wierszy. Fajnie że jesteś i tak konstruktywnie komentujesz na opowi :-)
    Pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania