Game is over

– Boże, gdybym – wiedział że jesteś, nigdy nie poszedłbym na te demonstracje. Dlaczego za życia nie dałeś mi żadnego znaku, że istniejesz?

– Dawałem ci wielokrotnie, ale je wyśmiewałeś.

– Panie, przepraszam. Słyszałem, że jesteś miłosierny. Jeśli Cię obraziłem odpokutuję to. Nie posyłaj mnie do piekła. Gdy czekaliśmy, Anioł nam pokazał, nigdy nie zapomnę tego okropnego skowytu potępieńców.

– Niestety za późno. Na opamiętanie miałeś całe siedemdziesiąt sześć lat. Choćby na starość mogłeś nawrócić się, przeprosić. Nie wymagałem wiele. Niestety, nie skorzystałeś z okazji. Na ziemi nie masz nawet nikogo, kto pomodliłby się za twoją duszę i wybłagałby czyściec. Game is over.

*****

Zwłoki Olivera Lincolna w stanie głębokiego rozkładu strażacy odnaleźli dopiero dwa tygodnie po jego śmierci, która nastąpiła w małym lokalu socjalnym na obrzeżach miasta. Spoczywały oparte o klawiaturę. Koroner stwierdził zgon w wyniku zawału serca. Pogrzeb odbył się na koszt gminy, ponieważ zmarły w wyniku komputeroholizmu od wielu lat nie utrzymywał żadnego kontaktu z rodziną.

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Pan Buczybór 10.01.2021
    Dość tendencyjny, niezbyt ciekawy, acz porządnie napisany tekst...
  • Narrator 10.01.2021
    W tytule każde słowo powinno się zaczynać z dużej litery: Game Is Over
    Raczej naiwne wyobrażenie Boga, jakby to był jakiś koleżka spod budki z piwem. Ale to tylko moje zdanie. Jest wolność i każdy może pisać, co mu się podoba. Pozdrawiam.
  • Narrator 11.01.2021
    Ach, jeszcze jedno. Jeśli wybrałeś angielski tytuł, powinieneś umieścić przedimek 'the': The Game Is Over
    W przeciwnym razie tytuł nie nawiązuje do tego, o czym piszesz.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania