Gdy już nie dajesz rady żyć

Córeczka Dominiki bawiła się lalkami na podłodze. Nagle zaczeła płakać. Z smutnych dziecięcych oczu zaczeły spływać łzy.

- Córeczko co się stało? - zapytała Kobieta która przerwała sprzątnie i pobiegła do dziewczynki

- Właśnie sobie uświadomiłam że moja lalka nie żyje. Nigdy nie odezwała się ani słowem i ani razu się nie ruszyła.

-wiesz Haniu taka już jest natura lalek ale jestem pewna że gdzieś w głębi siebie twoja Roszpunka bardzo Cię lubi.

Dziewczynka rzuciła lalke na ziemie i stwierdziła że nie może ufać komuś kto nie wykazuje oznak życia.

- Jej mama wzieła ją na ręce i zapytała :

- Chcesz żebym Ci opowiedziała bajke?

- Tak.

Obje usiadły na kanapie i Kobieta zaczeła opowiadać.

Nie długo potem Hania zasnęła więc zaniosła ją do łóżka a sama postanowiła jeszcze trochę poczytać. W pewnym momencie zadzwonił telefon kobieta odebrała słuchawke :

Słysząc głos szefa który oznajmił jej że zostaje zwolniona nie mogła w to uwierzyć.

Nie próbowała nawet nic powiedzieć tylko odłożyła słuchawke.

Dominika była w szoku. Trzymała się za głowe i myślała :

- Jak ja sobie teraz poradze przecież oprócz Hani nie mam nikogo -i zaczeła płakać.

W tym momencie nie była w stanie wytrzymać. Wzięła nóż weszła do pokoju córki która słodko spała i bez wahania wbiła jej go prosto w serce. Dziewczynka zmarła na miejscu. Po czym sama wzieła sznurek i poszła do lasu żeby się powiesić. Co również jej się udało.

Samobójstwo nigdy nie jest dobrym wyjściem z sytuacji. Zazwyczaj ludzie działają pod wpływem silnych emocji gdy decydują się na taki krok. Pomimo że odebranie sobie życia jest pozbawione sensu to niestety rozumie tych ludzi.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania