Gdy masz już dość swojego życia

Mówiąc wprost myśli samobójcze to poważna sprawa. Nie jestem np.psychologiem więc nie mam dużej wiedzy w tej dziedzinie .Jednak wiem z własnego doświadczenia co tacy ludzie przeżywają. Dziś mam 20 lat i ciesze się że żyje. Jestem szczęśliwa że mogą zobaczyć słońce i śnieg na tym świecie. Rok temu zaczełam zastanawiać się nad sensem swojego życia. Miałam poważne problemy w szkole z nauką i właściwie tylko dzięki lekcją online nie musiałam powtarzać klasy. Z trudem skończyłam technikum. Rodzice w moim odczuciu byli dla mnie wredni. Mama mówiła że jestem gruba a tata nie mógł pogodzić się z faktem że jestem mniej zdolna w nauce. Mimo wszystko chyba mnie kochali i nadal kochają. Rówieśnicy w szkole się ze mnie śmiali bo byłam cicha i nieśmiała. Nauczyciele nie zwracali na mnie uwagi i może tak było lepiej. W pewnym momencie zaczełam czuć że nie mam sił i nie daje rady. Zastanawiałam się po co ja się urodziłam. Myślałam już o odebraniu sobie życia. Przyznam że do psychologa poszłam tylko raz bo więcej mi się nie chciało a po za tym nie bardzo mi się spodobała pani psycholog. Jednak psychologów jest całe mnóstwo więc może źle trafiłam.

W każdym razie od samobójstwa ocaliła mnie świadomość że życie ma się tylko jedno. Dodatkowo obejrzałam jeszcze filmy na YouTube i kilka stron w internecie na temat tego jak wytrzymać na tej ziemi i się nie zabić. Podobno polska to niestety kraj samobójców. Chciałbym Wam powiedzieć że życie ma się jedno. Czasami nadchodzą w nim bardzo ciężkie momenty. Często człowiek czuje że nie może dać rady i traci wiare że kiedyś będzie lepiej. Najgorzej gdy zostaje z tym wszystkim sam. Jednak życie to dar który dostaliśmy. Należy cieszyć się z małych rzeczy. Doceniać wszystkie pozytywne chwile. Wszyscy mamy misje na tym świecie i dajemy innym ludziom szczęście mimo że być może nie mam takiej świadomości. Jednak jeśli ktoś czuje że nie jest sobie w stanie sam dać rady powinnien skontaktować się z psychologiem, psychiatrą itp. Może również zadzwonić na wybrany przez siebie telefon zaufania do których numery można znaleźć w internecie.

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • madmike 18.01.2022
    No właśnie dzisiaj na https://zrzutka.pl/36b5gm jest zbiórka na telefon zaufania dla dzieci i młodzieży... Rząd pis uznał, że problemy młodzieży są mniej istotne niż np. wypłata dla p. Kurskiego
  • Midori.Astrid 19.01.2022
    Karola, może Twój tekst komuś pomoże. Dobrze, że jesteś! Psychologów jest całe mnóstwo, na pewno kiedyś trafisz na takiego, który Cię zrozumie. Jakbyś chciala pogadać to zapraszam. Nie jestem psychologiem ale mogę Ci dac namiary na kogoś. Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania