Gdy serce krwawi

Gdy serce krwawi, należy bezzwłocznie zatamować krwawienie, bo liczą się sekundy. Gdy serce krwawi duszą, należy bezzwłocznie poprawić sobie humor, bo życie to sekundy.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Unikat 02.07.2021
    Po prostu rewela.
  • Artbook 02.07.2021
    Kurcze, ale żeś sobie nick wymyślił, ja nie mogę...

    Co do tekstu, to widzę, że dobry pomysł zakiełkował, ale wykonanie takie sobie.
    Myślę, że powstałaby z tego nawet ciekawa miniatura poetycka.
  • Zaczęłam pisać od niedawna. Choć szkołe skończyłem już względnie dawno. Względnie bo wszystko jest względne. Moje upośledzenie polega na tym, że późno zacząłem, myśli przekształcać w slowa i sporo mam do nadrobienia. Dziękuję za komentarz. Mój czas ulega coraz szybszej kompresji i wydaje mi się, że muszę się spieszyć. Żałuję, że późno zacząłem ale nie na tyle aby nie spróbować.
  • Artbook 02.07.2021
    @Umiarkowanie upośledzony poeta - "Zaczęłam" czy "zacząłem"?
  • No właśnie braków, a braków.
  • Artbook Nie wiem czy nie za delikatnie się potraktowała z tym umiarkowanie. Ale się nie poddam, bo zegar tyka.
  • Artbook 02.07.2021
    @Umiarkowanie upośledzony poeta - chodzi o to jak się do ciebie zwaracać, jesteś płci żeńskiej czy męskiej? ?
  • Artbook w nicku nie ma błędu a Ty pytasz czy na. Poza tym w tych czasach se jutro mogę zmienić. Na dzień dzisiejszy on, więc ą, czyli blęd zrobiłem.
  • Artbook 02.07.2021
    @Umiarkowanie upośledzony poeta spoko, aż tak się nie przejmuj. Pracuj nad błędami. Nie śpiesz się. Liczy się jakość, a nie jakoś. Lepiej rzadziej a dobrze, niż często, a po łepkach. W tekstach i komentarzach liczy się także estetyka...
    Pozdrawiam i powodzenia!
  • Artbook O! Można podnieść na duchu. Tylko trza chcieć. Dzięki, pozdrawiam. Nie przejmuje się. W moi wieku nie wypada.
  • D.E.M.O.N 02.07.2021
    w punkt.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania