...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Persefona dwa lata temu
    Bardzo ładny wiersz, subtelny i z klasą
    5/5
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Mógłby być ciut dłuższy chyba...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Zaniża bardzo średnią europejską, może kup duży samochód, aby te braki jakoś sobie zrekompensować?
  • Szpilka dwa lata temu
    'pachnące siano dzieciństwa
    i radość soku z obitych jabłek'

    Hahahahaha, no, jawna szydera z zamieszczanych tu wierszy ??
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Naprawdę siano pachnie przecudnie, a jabłka obite od desek i wyciskane daję wspaniały sok. Jeżeli jednak tak odbierasz ?
  • Jordan Tomczyk dwa lata temu
    Gdybym miał streścić ten wiersz w dwóch słowach (dosłownie), postawiłbym na wspomnienia i melancholię. Ładnie napisane. 5
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Tytuł prowokacyjny - powstał jako "antynomia" lub raczej opozycja do tytułu wiersza Laury. Reszta całkiem osobista. Dziękuję za komentarze.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    W dechę poezyja! Płynie się czytając.
  • Atriskel dwa lata temu
    Jakie to smutne .. ten czas stracony ale jeszcze smutniejsze jest rozmyślanie o tym, ile czasu właśnie się straciło...
    Jest to jakby tkwienie w martwym punkcie - w tej klatce . Ale trzeba z niej wyjść jak zając po mlecza. Ten kwiat to właśnie to nadzieja, po którą trzeba sięgnąć, bo gdy go zajączek nie zje to inny kicak się pożywi a mlecz stanie się sianem.
    My jak zajączek wielkanocny chcielibyśmy zatrzymać czas-kalibra poprzez wyrwanie mu skrzydełek, by przedłużyć sobie czas i siedzieć bezpiecznie jak kurczak w jajku kontemplując się chwilą.. Wierszyk możnaby czytać od końca do początku .. w znaczeniu prawie jak palindrom.
    Pozdrawiam :-)
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Dziękuję:) Kicaj, miałem na myśli królika, choć to niejednoznaczne.
    Zające są inne. Płochliwe, szybkie, robią kilkumetrowe susły. Są dzikie i pędzą jak wiatr.
    Króliki to takie... istoty bliskie ludziom. Mają swoje nory, swoje miejsca i potrafią żyć w niewoli.
    Zając w klatce umrze. Dostanie zawału serca.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania