Gdyby ktoś chciał ze mną porozmawiać

Gdyby ktoś chciał mi chumor poprawić

i ze mną od serca porozmawiać to może do mnie napisać na meila

Karolinam111-2001@wp.pl.

Chciałbym żeby ktoś mnie pocieszył w ciężkiej dla mnie chwili. Czuje się samotna i przez nikogo nie rozumiana. Dodatkowo smutno mi bo w życiu nic mi nie wychodzi. Ostatnio nic mnie nie cieszy. Gdyby ktoś miał podobne problemy to też może do mnie pisać. Licze że ktoś mnie zrozumie. Oczywiście nie musi pisać na meila może odpowiedzieć w komentarzu. Mam nadzieje że znajdzie się ktoś kto mnie pocieszy.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Andi Perry 05.02.2022
    https://www.youtube.com/watch?v=FWZNF4F1r7Y
  • Pan Buczybór 05.02.2022
    dobry wieczór
    Ładna dziś była pogoda
  • Iza Luis 05.02.2022
    Teraz na pewno nie opędzisz się od wielbicieli, tylko wybieraj mądrze. Nie idź na łatwiznę.
    Zobaczysz, będzie dobrze :)
  • Iza Luis 05.02.2022
    Jeszcze kilka słów napiszę. Przez półtora miesiąca napisałaś circa 150 tekstów. To bardzo imponujący wynik. Gdybyś chciała mogłabyś doradzać innym, jak pisać, jaką techniką, stylem, skąd czerpać inspirację. Może to twoje powołanie. Ja przez rok napisałam tylko dwa teksty. Czuję się z tym źle, bo chyba nie umiem pisać.
  • Ja też nie umiem pisać, za to cieszę się, że czytać umiem :) - tak że jakby co, to nie jesteś sama. Pozdrawiam.
  • Iza Luis 05.02.2022
    Masz cztery, dość poważne pozycje. Z naszej dwójki zdecydowanie wypadam gorzej :)
  • Iza Luis Ale wiesz, w tym jedna podobno plagiat :))), druga podobno na kleju do tapet się trzyma, więc nie ma się co licytować :)
  • Ja się boję pisać do nieznajomych, szczególnie z takiego miejsca, gdyż opowi jest zsypem rozsypanych osobowości.
  • Narrator 06.02.2022
    yanko wojownik 1125
    Dobrze robisz Yanku. Opowi nie jest portalem randkowym. W tym celu lepiej wybrać jeden z listy poniżej:
    • eDarling (30-60 lat)
    • BeNaughty (18-44)
    • be2 (40-70)
    • Academic Singles (30-50)
  • Narrator, Do BeNaughty się nie łapię. W ubiegłym roku przytaszczyłem z netu, jako Zuzanna - na dziś zbanowany profil, link do jakiejś katolickiej randkowni, chyba pod tekst Bogumiła (nie pamiętam
    którego klona), ale wpisy Zuzanny wykoszono jak pszenżyto w lipcu i utracony jest ten trop.
  • Grain 06.02.2022
    Karolina pisze powieść, pracę naukową - zbiera materiały. I napisze Karierę Metaforiona Puenty.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania