Gdzie Cię szukać?

Miłości, Ty taka owaka

Dlaczego nie otwierasz drzwi?

Czy ze mnie jest taka pokraka

Ponieważ zły los ze mnie drwi?

Miłości, kochanie Ty moje

Dlaczego więc kusisz mnie

Bo życie moje nie jest moje

Powiedz gdzie Cię szukać, gdzie?

Następne częściGdzie jest Bóg?

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Narrator 28.06.2021
    Sama ciebie znajdzie. Gdy już będziesz miał wystarczająco dużo kasy :)
  • Cicho_sza 28.06.2021
    Miłość jest przereklamowana, serio. I tu raczej nie działa zasada "kto szuka ten znajdzie".
  • laura123 28.06.2021
    Bardzo słaby wiersz, nawet nie wiersz, bo tego tekstu wierszem nazwać się nie da. Nie chodzi nawet o dosłowność, ile o język potoczny do bólu. Żadnej tu dbałości o słowo.
    Trzeba czytać poezję, wtedy przynajmniej się wie, jak jej pisać nie należy.
  • Unikat 28.06.2021
    Rzeczywiście, słabiutko, oj słabiutko...
  • D.E.M.O.N 28.06.2021
    tak "słabiutko", a prawie same 5? ja nie rozumiem, tych oceniających, bo mi się podoba wiersz, co z tego, że język potoczny, może autor szybko napisał co mu w duszy grało? dla współczesnych czytelników lepsze niż niektórych niezrozumiałe wypociny.
  • laura123 28.06.2021
    Bo mnie się nie chce stawiać jedynki, gdyż to na zero zasługuje, ale cenne, jak widać, dla piszących tak samo, czyli do kitu. Wspieracie się w bólu...
  • D.E.M.O.N 28.06.2021
    laura123 nie wiem kto Was tak skrzywdził, że tylko ciągle krytykujecie, jak obserwuje od pewnego czasu jest tu kółeczko wzajemnej adoracji, takich hejterów to nie ma nawet na forach dla nastolatków...
  • laura123 28.06.2021
    D.E.M.O.N coś ci się chyba pokiełbasiło... na portalu literackim krytyka jest wpisana w regulamin, to normalne na każdym portalu. Tekst jest cienki jak dupa węża i choćbyś na głowie stawał, to nic to nie da, prawdy nie zmienisz. Ja tylko ubolewam, że są tutaj tacy ludzie jak ty, którzy w ogóle na poezji się nie znają, a zabierają głos. Po co?
  • D.E.M.O.N 28.06.2021
    laura123 ale ty nie krytykujesz tekstów, tylko zawsze jedziesz i się przydupcalasz do użytkowników, cokolwiek by nie napisali... jaki regulamin? Ty już nie twórz od nowa definicji normalności... idź przewietrzyć pieroga, bo się czytać nie da tych komentarzy, twoich tekstów zresztą też.
  • laura123 28.06.2021
    D.E.M.O.N pokaż mi, pod tą publikacją, wycieczkę osobistą do autora, jeżeli potrafisz?
  • D.E.M.O.N 29.06.2021
    laura123 przeczytaj to może zrozumiesz, a może nie, komentarze trzeba czytać by je umieć pisać.
  • laura123 29.06.2021
    D.E.M.O.N ty tak marnie piszesz, że chyba nie czytasz tego, co piszesz. Nie potrafiłeś znaleźć wycieczki osobistej, bo jej nie ma, odniosłam się do tekstu, tylko i wyłącznie, a że tekst słaby, to już nie moja wina.
    Trzeba czytać poezję, kiedy chce się ją pisać, a nie pisać co wpadnie do głowy, bez ładu i składu i jeszcze liczyć na zachwyt czytelników. Pisanie poezji, to na początku ciężka praca, to nauka warsztatu, to praca nad każdym słowem, wersem, strofą... wam się nie chce, lenie patentowane uczyć, chcecie za darmo dostawać te gwiazdki, za byle co... no nie, tak nie ma. Grafomania, to nie poezja.
  • D.E.M.O.N 29.06.2021
    laura123
    była sobie laura prosta
    myślałby kto, że dorosła
    ona sama tak myślała
    pisząc, myśleć - nie myślała
    gwiazdkom rangę nadawała
    pięciu nigdy nie klikała
    mądrzyć lubić to lubiła
    z gniewu się na forum wiła
    grafomania to jej słowo
    oceniała nas surowo
    laury jednak nikt nie lubił
    chyba by kto rozum zgubił
    by tej laurze przyznać rację
    ja już spadam, bo wakacje.
  • laura123 29.06.2021
    D.E.M.O.N co to za grafomański twór? Wstyd i hańba!
  • D.E.M.O.N 29.06.2021
    laura123 wiedziałem, że Ci się spodoba :) Ty prowokatorko :)
  • laura123 28.06.2021
    Na moich wierszach, to ty się nie poznasz, bo to trzeba mieć jakąś wiedzę, a patrząc na twoje komentarze, to ta wiedza jest zerowa.
  • Dobra wróżka 29.06.2021
    Na chwilę przed odlotem
    Wśród ptasich stad
    W zawiłym horoskopie
    Na tysiąc lat
    W otwartym nagle oknie
    W cieniu za firanką
    Wśród ludzi na przystanku
    W słońcu i we mgle -
    Wśród siedmiu dni tygodnia
    Jednakich tak
    W tańczących deszczu kroplach
    Zawodu łzach
    Po lustra obu stronach
    W nowych wciąż marzeniach
    Cierpliwie dzień po dniu
    Szukaj i znajdź.
  • laura123 29.06.2021
    A co ty tu piosenki wstawiasz?
  • Dobra wróżka 29.06.2021
    Żebyś mogła sobie pośpiewać.
  • laura123 29.06.2021
    Myślałam, że chcesz być przez kogoś odnaleziona... i tak romantyzmem mi powiało.
  • Dobra wróżka 29.06.2021
    Lepiej niech mnie nikt nie szuka, bo się sam jeszcze zgubi, szukając mnie;)
  • Fionka99 29.06.2021
    Nie szukać miłości, to ona ma znaleźć ciebie! :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania