Gdzieś tam...

W cichym szumie drzew ukryty

Pozbawiony złudnych pragnień

Chowam twarz za parawanem

Chwil ulotnych, nikłych, żadnych.

Myśli błądzą wokół ciebie

Oplatają cię jak wiatr

Nigdy tego nie poczujesz

Nie doświadczysz tak, jak ja.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • Tanaris 01.08.2017
    Śliczne, uczucia są silne, pełne wrażliwości i kierują się w jedną stronę. Jest w tym pewna tajemnica, ode mnie 5 :=)
  • blaackangel 01.08.2017
    Ma w sobie to coś 5 :)
  • Marzycielka29 01.08.2017
    Dziękuję Tanaris i blaackangel. To mó pierwszy wiersz w życiu opublikowany. Dzięki także za wyrozumiałość :)
  • ówczesny 01.08.2017
    Za dotyk słowami, 5
  • Marzycielka29 01.08.2017
    Dziękuję :)
  • Pasja 01.08.2017
    Tylko gdzie jest to gdzieś tam... Każdy ma takie miejsce tylko dla siebie. Ładne. 5 Pozdrawiam
  • Marzycielka29 01.08.2017
    Dziękuję. Fajnie, że moje bazgrołki nie okazują się całkiem do... :D
  • Kiedy jedna strona zdecydowanie mocniej kocha, lub w ogóle kochanie jest jednostronne, to ta druga strona "Nigdy nie doświadczysz tak jak ja." Tak prawdziwe, naturalne słowa, że... musi być 5
  • Marzycielka29 01.08.2017
    Jestem niesamowicie i pozytywnie zaskoczona. Jestem kompletnym laikiem w dziedzinie wierszy, tym bardziej dziękuję.
  • Ewcia 01.08.2017
    Pięknie napisane takie szczere od serca 5
  • Marzycielka29 01.08.2017
    Dziękuję :)
  • Bio 01.08.2017
    Ładne :)
  • Marzycielka29 01.08.2017
    Dziękuję ;)
  • Alicja 01.08.2017
    Znalazłam w tym wierszu motyw nieodwzajemnionej miłości. Uczucie jest skrywane. Tylko podmiot jest "szczęśliwy" ze swych marzeń. Pozdrawiam :)
  • Marzycielka29 02.08.2017
    Dziękuję :)
  • Ja nawet tego nie oceniam... Treść tego nie trzyma się kupy, całość zrobiona tylko po to żeby się rymowalo...
  • Marzycielka29 03.08.2017
    Oczywiście masz do tego prawo i do swoich odczuć. Dziękuję za zajrzenie.
  • betti 03.08.2017
    W cichym szumie drzew ukryty
    Pozbawiony złudnych pragnień
    Chowam twarz za parawanem
    Chwil ulotnych, nikłych, żadnych. dlaczego peel się ukrywa, kiedy na niczym już mu tak naprawdę nie zależy?
    Myśli błądzą wokół ciebie
    Oplatają cię jak wiatr
    Nigdy tego nie poczujesz - czego adresat nie poczuje, nie doświadczy, bo nie bardzo z tekstu wiadomo?
    Nie doświadczysz tak jak ja.
  • Betti ty w ogóle nie rozumiesz wierszy. U mnie zastosowałam tą sama technikę, przepisać tekst i go zdyskredytować udając, że sie znasz. Niestety nie znasz sie, kolejny raz sie o tym przekonuje.
  • Marzycielka29 04.08.2017
    Tak jak napisałam wcześniej, masz prawo do własnych odczuć, interpretacji bądź ich braku.
  • Marzycielka29 04.08.2017
    betti.
  • Marzycielka29 04.08.2017
    Maurycy Lesniewski, dziękuję. To był mój pierwszy wiersz albo bardziej wierszyk :) Byłam świadoma krytyki, bo ona zawsze jest. Tak samo jak każdy z nas jest inny. Na pewno mnie to nie zniechęci. Pozdrawiam.
  • Ostatnia 03.08.2017
    Świetny, na duże PIĘĆ.
  • Marzycielka29 04.08.2017
    Dziękuję :)
  • Lucinda 06.08.2017
    Byłam tu już po wstawieniu utworu, ale że czytałam na telefonie, to teraz wracam z komentarzem. Powiem tak, króciutki ten wierszyk, ale podoba mi się. Szczerze mówiąc, to nawet trudno mi powiedzieć dlaczego. Czasem rozpisuję się w postaci analiz i tak dalej... Tu jakoś nie czuję potrzeby rozpisywania się, bo nic interesującego nie mam chyba do powiedzenia, mimo że wrażenia mam pozytywne. Czytało mi się płynnie, tak spokojnie, co ładnie, według mnie, zgrywa się z tym obrazem, trochę ulotnym.
    Zastanawiałam się też tak trochę nad pewną sugestią... Staram się raczej nie ingerować w czyjąś twórczość, zwłaszcza chyba w wiersze, bo to nie moja bajka, ale że zauważyłam, że nie unikałaś tam przecinków, to zaproponowałabym Ci jeszcze jeden w ostatnim wersie: ,,Nie doświadczysz tak (przecinek) jak ja". W aktualnym zapisie nie ma oczywiście żadnego błędu czy coś, chodzi mi tylko o różnicę znaczeniową. Dodanie tam przecinka podkreśliłoby, że adresat nie doświadczy tego samego co podmiot liryczny, a z drugiej strony podniesie trochę siłę emocji przez niego odczuwanych. Ale decyzja należy do Ciebie. To po prostu taka zabawa interpunkcją, która poza schematami pomaga też wpłynąć delikatnie na odbiór. Może nie każdy zawsze na to zwraca uwagę, ale jeśli już się trafi ktoś, kto to robi, to powinno to mieć większe znaczenie niż tylko dodatkowa pauza, która chyba pierwsza przychodzi do głowy po zobaczeniu przecinka.
    Zostawiam 5 :)
  • Marzycielka29 06.08.2017
    Dziękuję. Masz racje. Zastanawiałam się nad tym przecinkiem, ale nie byłam pewna. Lucinda ja także na pisaniu wierszy się nie znam, wole je czytać, ale spróbowałam i na tym koniec. Jakoś nie czuję się w pisaniu ich najlepiej :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania