Poprzednie częściGender twoja mać

Gender jego mać

Ja krótko, tylko nie wiem na chuj, tej różnicy rozstawu torów w Rosji.

Oglądaliśmy film jak Kowalski pieścił owłosioną pierś Kowalskiej.

Kiedyś nosiła worki, nawet na budowie, Dziś to jestem w kolorystycznie

neutralnej dupie kurpioafrykanina, moja już siódmy raz w ciąży

i nie wierzy w życie pozapłciowe.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Nie wierzy w życie pozapłciowe – to świetne, z tym, że również typowy samiec, mówię o nich bo znam lepiej, nie wierzy. Wyrazem tego jest zdanie które słyszałem, że "nawet przez dziurę w trumnie będę patrzył na świnię". Nie wierzę w oddzielanie ducha od ciała. Religie i duchowości chcą nas podzielić wewnętrznie, według zasady "dziel i rządź", i to jest z ich strony genialne, naprawdę genialne.
    Zgadzam się jednak z tym, że taki facet z cyckami i fiutem nie robi dobrej roboty dla genderyzmu.
    Wiersz jak zwykle świetny, super jest rozpoczęcie od tych torów.
  • Średniowieczne poglądy. Zacofanie itd. Ten typ tak ma. Kolejny gniot. "nie wierzy w życie pozapłciowe" A wierzy zapłodnienie przez ducha św. Ten typ tak ma. Daję jak zwykle jedynkę.
  • Grain rok temu
    a daj i trzy palce w dupie
  • Jak ty mały człowieczku nic nie rozumiesz. Rodzą się ludzie tacy, o takich skłonnościach i nic oni na to nie poradzą. Dlaczego nie prześladowujemy mańkutów, kiedyś tak. Musi minąć pokolenie, takie jak twoje, żeby wymarło, by nastąpił regres. powinienem posłać ci siarczystą wiąchę. Ale mam ostrzeżenie. A , w ogóle dlaczego nie pomodlisz się do swojego boga, żeby nie stwarzał takich ludzi, przez ciebie z nienawidzonych. Krucha twa modlitwa. A może tyś komuch, Albo jednym z nich (Gender).
  • Grain rok temu
    Jełopie, to się także nabywa i to jest odwraalne.
  • Dlaczego nazwałeś mnie jełopem? Skąd wiesz jakim jestem. Tutaj drugi raz posłałbym ci wiąchę. . Nabywa się pod prysznicem w wojsku z chłopcami (mężczyznami) Ja byłem krótko w wojsku, ale coś zapamiętałem. To dłuższa opowieść.. Ty też bywasz poetą.
  • Grain rok temu
    Jełop to i tak delikatnie
  • No to się nie krępuj. Dowal mi. Tylko widzisz. Ty prowokujesz, a jak dostaniesz fangę, to-ajwaj. I to ja jestem tym złym i atakującym. Załatwiłeś już nie jednego na wielu portalach w ten sposób. Jest takie przysłowie " Nie ruszaj gówna, bo śmierdzi" Tylko dlaczego to gówno kręci się w przerębli (jeszcze)
  • Laosek1 rok temu
    Odwracalne?! Jprd???
    Faktycznie aż się prosi o wiązkę.
  • Noico1 rok temu
    Szeryf od siedmiu boleści się znalazł.
  • Laosek1
    Kto się PROSI?
  • Laosek1 rok temu
    Ten geniusz po katolickiej zawodówce.
  • Tak wiedziałem. mnie nawet podobają się niektóre jego frazy. Tylko na końcu wychodzi straszny snob o facet o przerośniętym i zmurszałym ego. Broń boże krytykować go. Jesteś wróg.
  • Laosek1 rok temu
    Dla mnie urwał się z choinki w sierocińcu na Ukrainie.
  • Może przestańmy nad nim się znęcać, bowiem ktoś daje mu 5 i dobre recenzje. A może to my się mylimy i grain jest lepszy od pozostałych. tutaj,. Może poecina z niego wyrośnie. Tylko żeby nie był z niego taki Cham..
  • Noico1 rok temu
    Dałem 10, a co zabronisz?
  • A ja idę spać. Zabronisz?
  • SwanSong rok temu
    Głupi tekst od typowego głupka.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania